ИМали друг начин да...
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
ИМали друг начин да...
ИМали друг начин да проверя да ли работи термостата на фистата, освен с демонтиране, потапяне
т.н.

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ИМали друг начин да...
Ами като следиш показанията на датчика на таблото - по принцип би трябвало като запалиш показанието да се вдига до определена позиция, след което да задържа там и при движение на "баир" или в задръстване напримерпоната написа:ИМали друг начин да проверя да ли работи термостата на фистата, освен с демонтиране, потапянет.н.

Друг е въпроса, че при мен например бяха шибнали някъв термостат дето си бачкаше, ама като го свалих установих че е за 70 C

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако седи само малко след студеното, значи си стои отворен през цялото време/ най-добре да се смени в МП струва около 30-40лв- за фиеста/, от това би следвало колата да загрява по-бавно / обикновено м/у 4-6 км загрява, ако не и е наред термостата/ и да има малко по-висок разход.
За да провериш дали стои отворен през цялото време, спри след като е загряла / ако си седи само на М, някъде след 5-6 км каране, отвори капака, при запален двигател и ако не се върти перката много вероятно е въобще да не се включва, защото не загрява достатъчно/.
За да провериш дали стои отворен през цялото време, спри след като е загряла / ако си седи само на М, някъде след 5-6 км каране, отвори капака, при запален двигател и ако не се върти перката много вероятно е въобще да не се включва, защото не загрява достатъчно/.
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След прочетеното до тук мога да кажа, че не успях да разбера почти нищо, а и аз имам същият казус пред мен..
В студовете тръгвам от Люлин рано сутрин, около 6.40, и след като стигна на Руски паметник, което е около 5-6 км, чак тогава започва да ми духа топло от парното, и се чудя дали това е нормално, или трябва да си сменям термостата, а също така ми се струва че 30-40лв. да дам в Мото-ПФое за смяна на термостат си мисля 4е са страшно многоо..
В студовете тръгвам от Люлин рано сутрин, около 6.40, и след като стигна на Руски паметник, което е около 5-6 км, чак тогава започва да ми духа топло от парното, и се чудя дали това е нормално, или трябва да си сменям термостата, а също така ми се струва че 30-40лв. да дам в Мото-ПФое за смяна на термостат си мисля 4е са страшно многоо..

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Jasonsmith, според мен това не е нормално. Имах този проблем преди време, колата загряваше бавно, парното започваше да затопля едва след 5-6 км, което за мен означаваше, че докато пристигна си беше студена.
Ходих в Мото Пфое и те ми казаха, че проблема е в термостата, аз не им повярвах и поисках да ми обяснят защо точно термостата. Изчакахме колата да изстине, след това тръгнахме с нея. Загря доста бавно, и след това, спряхме и ми показаха, че перката въобще не се е включила.
След това последва смяна на термостата
И така си реших проблема със загряването.
Ако и твоя проблем се окаже същия на Ботев срещу Втора градска има един магазин "Колев ауто", там частите са доста по-евтини, нови са и уж са оригинални и като цяло са 50% / и повече/ по-евтини от МП.
Ходих в Мото Пфое и те ми казаха, че проблема е в термостата, аз не им повярвах и поисках да ми обяснят защо точно термостата. Изчакахме колата да изстине, след това тръгнахме с нея. Загря доста бавно, и след това, спряхме и ми показаха, че перката въобще не се е включила.
След това последва смяна на термостата

Ако и твоя проблем се окаже същия на Ботев срещу Втора градска има един магазин "Колев ауто", там частите са доста по-евтини, нови са и уж са оригинални и като цяло са 50% / и повече/ по-евтини от МП.
Последна промяна от Polly на 25 окт 2005, 08:58, променено общо 1 път.
- nld
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз тръгвам от Люлин Кооп пазар и до тунела вече е загряла. Термостата го усетих, че е заминал: При студен двигател палиш и чакаш. Като вземе да загрява се проверява дебелия маркуч дето влиза в радиатора /т.е. втория кръг/ кога се затопля. Ако затопля веднага, зле. Термостата не затваря плътно и пропуска
смяна. Мисля, че беше около 15 лв на Козлодуй

- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами аз досега не бях предприел действия по смяна на термостата, тък като не бях сигурен че имам проблем с него, защото някои хора ми казват че е нормално, други ми казват че не е, а пък и беше лято и се се услушвах ,ама вече не се търпи особено сутрин
, така че на заплата веднага отивам да си купувам термостат и да го сменям

- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мда , най-добре да се събере антифриза в някакъв съд или ако се сменя си купи някакъв по-евтин и я наблюдавай колата първите 2 седмици дали капе от някъде. Понякога се случва след смяна да започнат разни течове
Но ако от никъде нищо не капе по-добре си сипи нов / след като си я проверил дали капе от някъде/, намира се на цени от 11-12 лв 5л -36 С български, в МП литъра е 6-7 лв, колата е с такъв от МП, само за проверка на течове сипвам български.


Но ако от никъде нищо не капе по-добре си сипи нов / след като си я проверил дали капе от някъде/, намира се на цени от 11-12 лв 5л -36 С български, в МП литъра е 6-7 лв, колата е с такъв от МП, само за проверка на течове сипвам български.

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Майстора му прави колата а той, нашия такава дъщеря му =D>: !jasonsmith написа:Аз мисля да хвана бащата на моята приятелка, с който да я направим тази процедура, общо взето той ми е майсторчето, но за съжаление няма възможност да ми обръща внимание за повеч1ето от проблемите с колата, а само за най-належащите
Небойте се роби Спартак е с вас!
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Полли???
Полли , ти да не работиш в Мото Фое????? стига ства МФ сложих си САМ нов нвмски термостат 10лв от Ауто плюс добар магазин в Б-с, долях антифриз и тва е! Мото фое ..... само ако колата е от тях и е гаранцйона 

колата ми служи, не аз на нея


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта