ИМали друг начин да...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

ИМали друг начин да...

Мнение от поната » 24 окт 2005, 14:28

ИМали друг начин да проверя да ли работи термостата на фистата, освен с демонтиране, потапяне :roll: т.н.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ИМали друг начин да...

Мнение от carrot » 24 окт 2005, 14:56

поната написа:ИМали друг начин да проверя да ли работи термостата на фистата, освен с демонтиране, потапяне :roll: т.н.
Ами като следиш показанията на датчика на таблото - по принцип би трябвало като запалиш показанието да се вдига до определена позиция, след което да задържа там и при движение на "баир" или в задръстване например :D да отвори термостата => да падне за момент показанието и после да тръгне нагоре...

Друг е въпроса, че при мен например бяха шибнали някъв термостат дето си бачкаше, ама като го свалих установих че е за 70 C :evil: . И аз все си мислех че е заминал термотат или датчик или ...

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от поната » 24 окт 2005, 15:00

Там работата че не отива повечв от "м'' което е мало след студеното Благодаря все пак :) [/quote]

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 24 окт 2005, 15:55

Ако седи само малко след студеното, значи си стои отворен през цялото време/ най-добре да се смени в МП струва около 30-40лв- за фиеста/, от това би следвало колата да загрява по-бавно / обикновено м/у 4-6 км загрява, ако не и е наред термостата/ и да има малко по-висок разход.
За да провериш дали стои отворен през цялото време, спри след като е загряла / ако си седи само на М, някъде след 5-6 км каране, отвори капака, при запален двигател и ако не се върти перката много вероятно е въобще да не се включва, защото не загрява достатъчно/.

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от поната » 25 окт 2005, 06:54

Перката съм я чул веднъш да работи и то след продължително каране с 150км/ч :roll: това беше преди 1г.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 25 окт 2005, 08:29

След прочетеното до тук мога да кажа, че не успях да разбера почти нищо, а и аз имам същият казус пред мен..
В студовете тръгвам от Люлин рано сутрин, около 6.40, и след като стигна на Руски паметник, което е около 5-6 км, чак тогава започва да ми духа топло от парното, и се чудя дали това е нормално, или трябва да си сменям термостата, а също така ми се струва че 30-40лв. да дам в Мото-ПФое за смяна на термостат си мисля 4е са страшно многоо.. :cry:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 25 окт 2005, 08:45

Jasonsmith, според мен това не е нормално. Имах този проблем преди време, колата загряваше бавно, парното започваше да затопля едва след 5-6 км, което за мен означаваше, че докато пристигна си беше студена.
Ходих в Мото Пфое и те ми казаха, че проблема е в термостата, аз не им повярвах и поисках да ми обяснят защо точно термостата. Изчакахме колата да изстине, след това тръгнахме с нея. Загря доста бавно, и след това, спряхме и ми показаха, че перката въобще не се е включила.
След това последва смяна на термостата :D И така си реших проблема със загряването.
Ако и твоя проблем се окаже същия на Ботев срещу Втора градска има един магазин "Колев ауто", там частите са доста по-евтини, нови са и уж са оригинални и като цяло са 50% / и повече/ по-евтини от МП.
Последна промяна от Polly на 25 окт 2005, 08:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 25 окт 2005, 08:49

И аз тръгвам от Люлин Кооп пазар и до тунела вече е загряла. Термостата го усетих, че е заминал: При студен двигател палиш и чакаш. Като вземе да загрява се проверява дебелия маркуч дето влиза в радиатора /т.е. втория кръг/ кога се затопля. Ако затопля веднага, зле. Термостата не затваря плътно и пропуска :arrow: смяна. Мисля, че беше около 15 лв на Козлодуй

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 25 окт 2005, 10:33

Осъзнайте се малко! Термостат нов за фиеста е към 18лв. Но не в МП!

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 окт 2005, 09:20

Ами аз досега не бях предприел действия по смяна на термостата, тък като не бях сигурен че имам проблем с него, защото някои хора ми казват че е нормално, други ми казват че не е, а пък и беше лято и се се услушвах ,ама вече не се търпи особено сутрин :cry: , така че на заплата веднага отивам да си купувам термостат и да го сменям

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 26 окт 2005, 10:04

Преди да го купиш, отиди в някой сервиз да ти погледнат колата. Като се сменя термостата, ще се наложи и смяна на антифриза, имай го в предвид и него.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 окт 2005, 10:44

Последното е препоръчително, но не задължително. Събира се в легена и през цедка - хоп обратно :D

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 окт 2005, 10:59

Аз мисля да хвана бащата на моята приятелка, с който да я направим тази процедура, общо взето той ми е майсторчето, но за съжаление няма възможност да ми обръща внимание за повеч1ето от проблемите с колата, а само за най-належащите :cry:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 26 окт 2005, 12:20

Мда , най-добре да се събере антифриза в някакъв съд или ако се сменя си купи някакъв по-евтин и я наблюдавай колата първите 2 седмици дали капе от някъде. Понякога се случва след смяна да започнат разни течове :cry:
Но ако от никъде нищо не капе по-добре си сипи нов / след като си я проверил дали капе от някъде/, намира се на цени от 11-12 лв 5л -36 С български, в МП литъра е 6-7 лв, колата е с такъв от МП, само за проверка на течове сипвам български.
:lol:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 26 окт 2005, 12:49

jasonsmith написа:Аз мисля да хвана бащата на моята приятелка, с който да я направим тази процедура, общо взето той ми е майсторчето, но за съжаление няма възможност да ми обръща внимание за повеч1ето от проблемите с колата, а само за най-належащите :cry:
Майстора му прави колата а той, нашия такава дъщеря му =D>: !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 28 окт 2005, 11:36

Майстора му прави колата а той, нашия такава дъщеря му =D>: ![/quote]

всеки оправя каквото може и от каквото разбира СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ му викат :oops:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 30 окт 2005, 14:46

емиииииии :oops: , какво да правя, така се получи.. :wink: :lol: :lol:

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Полли???

Мнение от поната » 04 апр 2006, 19:21

Полли , ти да не работиш в Мото Фое????? стига ства МФ сложих си САМ нов нвмски термостат 10лв от Ауто плюс добар магазин в Б-с, долях антифриз и тва е! Мото фое ..... само ако колата е от тях и е гаранцйона :wink:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 04 апр 2006, 19:57

Е на Поли е новичка колата (дай боже всекиму) и си я подържа в МФ.
Като има възможност човек какво му пречи да си ходи в фирмения сервиз и да си взима оригинални части за да е спокоен. :wink:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 04 апр 2006, 21:40

мойта не е нова ама аз съм взимал много работи от МП и съм доволен щото от друго място същите консумативи са 4-5 лв по ефтини
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта