Не ми включва перката...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Не ми включва перката...

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 05:11

...струва ми се. На коя буква от надписа NORMAL трябва да включи тая перка ? Вчера като издухвах саждите от кюнците по околовръстното стрелката отиде до буквата А , а перката не включи , та се наложи да включвам климатика. Ако това е нормално...ок , ама ако НЕ ? Има ли бушон , или нещо такова...???

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 08 апр 2006, 07:29

Има колега,но не мога да ти кажа кой точно е.
Ако те съмнява перката извади кабелите от датчика и ги допри да си сигурен,че поне тя работи.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 08 апр 2006, 14:47

При мен се включва на L. Както знаеш на Моня има два датчика,единия за температурата,чрез който компа включва перката/намира се отгоре на термостата/.
И другия датчик на стрелката/намира се отдолу на термостата/.Та в зависимост какъв като производство е вторият,показанията му при включване на перката може да са различни. Но температурата със сигурност ще е еднаква при работещ правилно горен датчик. :wink:
Остави я някой път да поработи на място за да видиш дали ще се включи на L.Ако не се включи тогава се притеснявай чак,щото идат големи жеги :lol:
А иначе и аз в началото като взех Мондеото,докато свикна с разхождащата се стрелка от R до L,се чудех бая :wink: Но това си е заводска особенност на Мондю :wink:
Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 08 апр 2006, 15:41

При мен на ескорта 1.3 се включва на R
а при зетека 1.6 на L даже му смених датчика ама се тая все на L се пуска :wink:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 22:41

L ми изглежда стршно...утре ще дам на късо и ще видя дали бачка.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 08 апр 2006, 23:07

_SLiThER_ написа:...а при зетека 1.6 на L даже му смених датчика ама се тая все на L се пуска :wink:
При мен се включва малко след средата на скалата. Сега в по топлите дни на всеки светофар почти се включва за малко. Не ми се мисли лятото в жегите как ще е.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 08 апр 2006, 23:15

Абе нали отчитате факта че ви говоря за ДИЗЕЛ ?

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 09 апр 2006, 00:15

DigiPro написа:При мен се включва малко след средата на скалата. Сега в по топлите дни на всеки светофар почти се включва за малко. Не ми се мисли лятото в жегите как ще е.
Е да де мен нали ми е прецакан и термистора и сам го шунтирал сега може и от това де :lol:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 09 апр 2006, 01:12

Значи забравих да спомена,че датчика ми е заводския. А като се замисли човек,има логика да се включва перката точно на L,иначе края на скалата щеше да е на R,нали :wink: Предполага се че като се включи принудителното охлаждане температурата не трябва да расте :idea: :wink:
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 09 апр 2006, 21:20

При мен нормалното положение на стрелката е малко преди N,а онзи ден след едно зверско задръстване като слязох пред къщи и чух перката да върти,веднага отърчах да видя къде е стрелката - беше на О и като падна между N и О и перката изключи
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 10 апр 2006, 00:33

1.8d написа:При мен нормалното положение на стрелката е малко преди N,а онзи ден след едно зверско задръстване като слязох пред къщи и чух перката да върти,веднага отърчах да видя къде е стрелката - беше на О и като падна между N и О и перката изключи
Майтап ли си правиш?

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 10 апр 2006, 09:47

Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него :-).
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 10 апр 2006, 15:14

apock написа:Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него :-).
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
Абе човек , струва ми се ненормално стрелката да ти стои на N , то излиза че колата ти не загрява до работна температура.(та дори да има разлиха :Ескорт-Мондео)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 апр 2006, 15:23

И на мен ми стои стрелката под N. Направих си няколко опита и в крайна сметка стигнах до извода, че датчика, който отчита за уреда в купето (този под термостата) подава грешна информация, с други думи за смяна. Но си карам така.
За да на те включва перката си виж релето за вентилатора, то е в кутията за акумулатора, но кое точно... в момента не се сещам.

Виж тук какво са написали хората, може да ти дойде някоя идея откъде ти е проблема или поне да отпаднат някои причини http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 10 апр 2006, 15:34

Струва ми се че датчика не е оригинален...много стърчи...виждат му се 5-6 резби(не е навит до края) и не мога да извадя буксата от него щото опира в нещо-си отзад. Абе поразително прилича на датчик от Жигула (и повечето там европеиски коли с датчици които се навиват на радиатора).Има неква галимация тука . Абе аз ако мога да му извадя буксата , ще я дам на късо и ако завърти перката ще сменя датчика ... нема кво да го мислиме...ще погледна някой мотор като моя и ще преценя.(ма то па моя е динствен...толко хубав...незнам вече). =)):

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта