Не ми включва перката...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Не ми включва перката...
...струва ми се. На коя буква от надписа NORMAL трябва да включи тая перка ? Вчера като издухвах саждите от кюнците по околовръстното стрелката отиде до буквата А , а перката не включи , та се наложи да включвам климатика. Ако това е нормално...ок , ама ако НЕ ? Има ли бушон , или нещо такова...???
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
При мен се включва на L. Както знаеш на Моня има два датчика,единия за температурата,чрез който компа включва перката/намира се отгоре на термостата/.
И другия датчик на стрелката/намира се отдолу на термостата/.Та в зависимост какъв като производство е вторият,показанията му при включване на перката може да са различни. Но температурата със сигурност ще е еднаква при работещ правилно горен датчик.
Остави я някой път да поработи на място за да видиш дали ще се включи на L.Ако не се включи тогава се притеснявай чак,щото идат големи жеги
А иначе и аз в началото като взех Мондеото,докато свикна с разхождащата се стрелка от R до L,се чудех бая
Но това си е заводска особенност на Мондю 
И другия датчик на стрелката/намира се отдолу на термостата/.Та в зависимост какъв като производство е вторият,показанията му при включване на перката може да са различни. Но температурата със сигурност ще е еднаква при работещ правилно горен датчик.

Остави я някой път да поработи на място за да видиш дали ще се включи на L.Ако не се включи тогава се притеснявай чак,щото идат големи жеги

А иначе и аз в началото като взех Мондеото,докато свикна с разхождащата се стрелка от R до L,се чудех бая



-
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него
.
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него

Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Абе човек , струва ми се ненормално стрелката да ти стои на N , то излиза че колата ти не загрява до работна температура.(та дори да има разлиха :Ескорт-Мондео)apock написа:Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него.
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
И на мен ми стои стрелката под N. Направих си няколко опита и в крайна сметка стигнах до извода, че датчика, който отчита за уреда в купето (този под термостата) подава грешна информация, с други думи за смяна. Но си карам така.
За да на те включва перката си виж релето за вентилатора, то е в кутията за акумулатора, но кое точно... в момента не се сещам.
Виж тук какво са написали хората, може да ти дойде някоя идея откъде ти е проблема или поне да отпаднат някои причини http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
За да на те включва перката си виж релето за вентилатора, то е в кутията за акумулатора, но кое точно... в момента не се сещам.
Виж тук какво са написали хората, може да ти дойде някоя идея откъде ти е проблема или поне да отпаднат някои причини http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Струва ми се че датчика не е оригинален...много стърчи...виждат му се 5-6 резби(не е навит до края) и не мога да извадя буксата от него щото опира в нещо-си отзад. Абе поразително прилича на датчик от Жигула (и повечето там европеиски коли с датчици които се навиват на радиатора).Има неква галимация тука . Абе аз ако мога да му извадя буксата , ще я дам на късо и ако завърти перката ще сменя датчика ... нема кво да го мислиме...ще погледна някой мотор като моя и ще преценя.(ма то па моя е динствен...толко хубав...незнам вече). 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта