Странен проблем с осветлението на таблото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 17 апр 2006, 09:41

Проблема е отстранен. Оказа се куплунг с разхлабени контакти.
След почистване и стягане заспа.
Добре, че не се наложи да се разплита снопа.
След процедурата вече имам и нов халоген. Преди като влючех халогена и бушона гореше, сега работи без проблеми :-).

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 17 апр 2006, 21:32

mrdds написа:И аз имам подобен проблем,на мен ми светват дългите когато дам десен мигач-много неприятно за насрещнодвижещите се.Свалих ключа но видях че е капсулован.Моля които е отварял такъв да каже как.
Бай Ганьовския начин е с дрелката през нитовете.Не ми се ще да го правя.
И аз имах същия проблем но го оправих .незнам на кое викате ключа но аз свалих цялото устроийство за мигачите и светлините и то не е капсуловано а е като на щипки просто иска по яко но внимателно напъване с две плоски отверки първо вкарваш едната напъваш да се отвори малко и слагаш другата и т.н..след като го отвориш измъкни ръчката за мигачите той също така е и за светлините.Ще се върна малко назад значи това лостче се джижи на горе и надолу за ляв и десен мигач и напред и назад за къси и дълги светлини.та когато си е в пакета си се движи на всякаде ,а след като извадиш самото лостче и го хванеш в двата края и го размърдаш назад напред все едно включваш ккъси дълги ще видиш че това лостче лагерува на едно като пластмасова осичка е точно тази ост се е изяла и има луфт та заради този луфт толкова лесно се включват дългите като даваш мигач все едно си искал да направиш светкавица но лостчето не се е върнало в нормално положение и още седи на контакт.общо взето е голяма играчка разглобяването а и тази ос не се прави толкова лесно аз лично е направих от метал за по здраво.ако не ти се занимава да го правиш мога да ти продам устроиството за мигачите и чистачките но е за орион и няма функция за задна чистачка.Ако иманещо пиши.Успех
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 18 апр 2006, 05:39

alex___ написа:...
А ти що не вземеш да пишеш коя година е това твоето 1,3 щото и аз съм раздробявал моята конзола, и после се опитвах да помагам но на другите ескорти от други години са съвсем различни. Мисля, че като на междниката (старт 86 край 89)няма други няма сходства.

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 18 апр 2006, 20:34

ами ескорта ми е 91 г ноември.Наистина има разлики моя е с платка вътре в конзолата а има и някой които не са с платка а само с писти на които контактуват ръчките за мигачите и чистачките
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта