датчик за температурата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bratovched » 11 май 2006, 09:29

при мен перката се включва на буквата N а изключва на О като NORM го пише от горе на долу.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 11 май 2006, 11:14

bratovched написа:при мен перката се включва на буквата N а изключва на О като NORM го пише от горе на долу.
Е за ескортите не знам как е надписа,колегите ще кажат.Но ми се струва нелогично нещо при теб-Нали О-то е по-високо от N :roll: Изображение
Изображение

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 11 май 2006, 12:19

demiro написа:
bratovched написа:при мен перката се включва на буквата N а изключва на О като NORM го пише от горе на долу.
Е за ескортите не знам как е надписа,колегите ще кажат.Но ми се струва нелогично нещо при теб-Нали О-то е по-високо от N :roll: Изображение
N
O
R
M
:D
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 11 май 2006, 12:50

Аз смених датчика за температурата и сега той си седи точно посредата!! Обаче гледам перката се включва без стрелката да мръдне нагоре или мърда толкова малко, че не се забелязва. Трябва да сменя датчика на перката така ли? Моя се включва на 80 градуса.

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 11 май 2006, 12:55

И при мен е така.Стрелката стои във вертикално положение,щом се отклони едва видимо, в дясно, и перката включва.Стрелката връща обратно в средата,и перката изключва.Това трябва да е нормалното според мен.

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 13 май 2006, 08:46

Точно така.Стрелката като стигне буквата N и се включва перката за охлаждане,след което пада на O или R.Какво нелогично има :arrow: :idea:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 13 май 2006, 11:21

На мен не ми е логично стрелката да си седи в средно положение, а перката да си включва и изключва през това време.......... По логично ми е да мръдне малко нагоре и тогава да се включва перката??

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 13 май 2006, 12:13

дачика винаги има някакъв хистерезис - така че ако:
- хистерезиса е малък: перката ще се включва по често и за малко време.
- при голям: по рядко но по-дълго (и забележимо ще мърда стрелката)

скоро сменях термоизключвателя и на него пишеше: 95-102 град.
- след смяната само веднъж съм видял да се вкл/ перката (22-25град. и продължително качване на баир с завои):

вкл на средата на О и в края на O-то изключи. това за моето мондео!

Ако температурата не е в червеното и вентилатора се включва и понижава температурата - мисля че няма място за притеснения

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 13 май 2006, 23:23

Виж,ако не си сигурен за горната граница по-добре си вземи датчик с по-ниски стойности да включва на около 87-90 градуса и да изключва на 80-82 градуса.Останалото ще го свършат термостата и радиатора а и ти ще си спокоен така,че ......идва лято!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 14 май 2006, 00:33

Mondeo18TDI96 написа:дачика винаги има някакъв хистерезис ....
...Ако температурата не е в червеното и вентилатора се включва и понижава температурата - мисля че няма място за притеснения
Напълно съм съгласен с тебе колега :!: Между другото както не веднъж сме споменавали,при всяко Мондео,стрелката живее свой собствен живот :wink:
shmitc написа:Точно така.Стрелката като стигне буквата N и се включва перката за охлаждане,след което пада на O или R.Какво нелогично има :arrow: :idea:
Ако въпроса ти е към мен. Мисля само ти не разбра,че не знаех как е разположен надписа при Ескортите. Щом разбрах от следващите постове,всичко вече ми изглежда напълно логично и в норма. :wink: Колегата bratovched няма за какво да се притеснява.

П.П. Помислете и върху следното:
Ако вентилатора се включва,когато стрелката е преди последната буква/на около 100 градуса/,тогава за какво по дяволите не слагат червената зона там,а по-нагоре или по-надясно :wink:
Това във връзка с тези,които казват,че ха мръднела от средата,ха се включвал перкинсона :!:
Както споменах,при моето Мондео се включва на L,която е последна в надписа и се изключва на А
Изображение

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 15 май 2006, 01:23

demiro написа:...
П.П. Помислете и върху следното:
Ако вентилатора се включва,когато стрелката е преди последната буква/на около 100 градуса/,тогава за какво по дяволите не слагат червената зона там,а по-нагоре или по-надясно :wink:
Това във връзка с тези,които казват,че ха мръднела от средата,ха се включвал перкинсона :!:
Както споменах,при моето Мондео се включва на L,която е последна в надписа и се изключва на А
Не го "казвам" колега, гледам го от две години насам, все така си е. :wink:
Може пък да е повредено нещо, и да плаче за ремонт :roll:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 15 май 2006, 11:43

Относно градусите за вкл на вентилатора на Мондео:
http://mondeoclub.ru/forum/index.php?s= ... opic=23961
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта