датчик за температурата
- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
дачика винаги има някакъв хистерезис - така че ако:
- хистерезиса е малък: перката ще се включва по често и за малко време.
- при голям: по рядко но по-дълго (и забележимо ще мърда стрелката)
скоро сменях термоизключвателя и на него пишеше: 95-102 град.
- след смяната само веднъж съм видял да се вкл/ перката (22-25град. и продължително качване на баир с завои):
вкл на средата на О и в края на O-то изключи. това за моето мондео!
Ако температурата не е в червеното и вентилатора се включва и понижава температурата - мисля че няма място за притеснения
- хистерезиса е малък: перката ще се включва по често и за малко време.
- при голям: по рядко но по-дълго (и забележимо ще мърда стрелката)
скоро сменях термоизключвателя и на него пишеше: 95-102 град.
- след смяната само веднъж съм видял да се вкл/ перката (22-25град. и продължително качване на баир с завои):
вкл на средата на О и в края на O-то изключи. това за моето мондео!
Ако температурата не е в червеното и вентилатора се включва и понижава температурата - мисля че няма място за притеснения
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Напълно съм съгласен с тебе колегаMondeo18TDI96 написа:дачика винаги има някакъв хистерезис ....
...Ако температурата не е в червеното и вентилатора се включва и понижава температурата - мисля че няма място за притеснения


Ако въпроса ти е към мен. Мисля само ти не разбра,че не знаех как е разположен надписа при Ескортите. Щом разбрах от следващите постове,всичко вече ми изглежда напълно логично и в норма.shmitc написа:Точно така.Стрелката като стигне буквата N и се включва перката за охлаждане,след което пада на O или R.Какво нелогично има![]()

П.П. Помислете и върху следното:
Ако вентилатора се включва,когато стрелката е преди последната буква/на около 100 градуса/,тогава за какво по дяволите не слагат червената зона там,а по-нагоре или по-надясно

Това във връзка с тези,които казват,че ха мръднела от средата,ха се включвал перкинсона

Както споменах,при моето Мондео се включва на L,която е последна в надписа и се изключва на А

- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не го "казвам" колега, гледам го от две години насам, все така си е.demiro написа:...
П.П. Помислете и върху следното:
Ако вентилатора се включва,когато стрелката е преди последната буква/на около 100 градуса/,тогава за какво по дяволите не слагат червената зона там,а по-нагоре или по-надясно![]()
Това във връзка с тези,които казват,че ха мръднела от средата,ха се включвал перкинсона![]()
Както споменах,при моето Мондео се включва на L,която е последна в надписа и се изключва на А

Може пък да е повредено нещо, и да плаче за ремонт

- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Относно градусите за вкл на вентилатора на Мондео:
http://mondeoclub.ru/forum/index.php?s= ... opic=23961
http://mondeoclub.ru/forum/index.php?s= ... opic=23961

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта