Проблем с Focus II tdci
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 19 юни 2010, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci (110 к.с.)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с Focus II tdci
Здравейте колеги,
Понеже не съм голям специалист ,моля да дадете малко акъл по проблема или да подтвърдите диагнозата която си поставих.Значи вчера както си карах изведнуй светна лампата за акумулатора и се появи леко виене.Помислих че съм намокрил ремъка и до сутринта ще се оправи.Да ама не,на сутринта паля колата и светна първо лампата за ABS след това за вдигната ръчна и в следващите 50 метра се запалиха лампите за колан аърбега и какво ли още не.Хидравликата на волана и спирачките изчезна,даде си съобщение на дисплея за проблем във волана но колата още се движеше.След около 200 метра просто си загасна и до там със всичката електроника,нямаше ток дори и дисплеите да светят или централното да се включи.Измерих акумулатора - мъртъв е (0.04волта) нямаше от къде да взема ток да запаля да видя дали алтернатора зарежда нещо.Моето подозрение е именно в него че се е бъгнал и дал фира.Сега се чудя дали трябва нов или може да се отремонтира и дали си е заминал само той или още нещо е завлякъл със себе си.Моля ако някой знае да помогне със съвет как да процедирам и дали има представа колко приблизително ще трябва да се охарча за ремонта.
Благодаря предварително за отговорите.
Понеже не съм голям специалист ,моля да дадете малко акъл по проблема или да подтвърдите диагнозата която си поставих.Значи вчера както си карах изведнуй светна лампата за акумулатора и се появи леко виене.Помислих че съм намокрил ремъка и до сутринта ще се оправи.Да ама не,на сутринта паля колата и светна първо лампата за ABS след това за вдигната ръчна и в следващите 50 метра се запалиха лампите за колан аърбега и какво ли още не.Хидравликата на волана и спирачките изчезна,даде си съобщение на дисплея за проблем във волана но колата още се движеше.След около 200 метра просто си загасна и до там със всичката електроника,нямаше ток дори и дисплеите да светят или централното да се включи.Измерих акумулатора - мъртъв е (0.04волта) нямаше от къде да взема ток да запаля да видя дали алтернатора зарежда нещо.Моето подозрение е именно в него че се е бъгнал и дал фира.Сега се чудя дали трябва нов или може да се отремонтира и дали си е заминал само той или още нещо е завлякъл със себе си.Моля ако някой знае да помогне със съвет как да процедирам и дали има представа колко приблизително ще трябва да се охарча за ремонта.
Благодаря предварително за отговорите.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
Ами опитай се да заредиш акумулатора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
Колега,щом ти е светнала лампата,най-вероятно алтернатора е изгорял.След като заредиш акумулатора и запалиш колата ще си 100% сигурен дали е от него(естествено след измерване),но натам отиват нещата.Обикновено гори някой от диодите в диодния мост,но не съм сигурен,че може да се намери такъв мост като резервна част.Знам за някои неуспешни опити за смяна само на изгорелия диод,но това не е за препоръчване и затова май най-добре е да се замени целия алтернатор.Би трябвало да струва около 350лв,които за оригинален генератор не са твърде много.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 19 юни 2010, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci (110 к.с.)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
Колега къде да го търся въпросния алтернатор?В моторкрафт ми обявиха една цена в диапазона на 330-540 лв като е по вероятно да е по скъпото.Направо се чудя как може да струва толкова един алтернатор.synthez 3D написа:Колега,щом ти е светнала лампата,най-вероятно алтернатора е изгорял.След като заредиш акумулатора и запалиш колата ще си 100% сигурен дали е от него(естествено след измерване),но натам отиват нещата.Обикновено гори някой от диодите в диодния мост,но не съм сигурен,че може да се намери такъв мост като резервна част.Знам за някои неуспешни опити за смяна само на изгорелия диод,но това не е за препоръчване и затова май най-добре е да се замени целия алтернатор.Би трябвало да струва около 350лв,които за оригинален генератор не са твърде много.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
демонтирай го и го дай на ремонт ,ремонта ти ще е около 100 лв най много
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
Каналния (пистов) ремък здрав ли е?yumyum написа:Здравейте колеги,
.... Хидравликата на волана и спирачките изчезна, даде си съобщение на дисплея за проблем във волана но колата още се движеше ...
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 19 юни 2010, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci (110 к.с.)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Focus II tdci
здрав е.Май диодния блок е заминал.Ще го мъча днес пък дано ремонта удържи фронта ако пак се повреди търся нов алтернатор.
В крайна сметка се оказа диодния блок.Със свалянето и ремонта ми излезе тамън 150 камъка.Сега почваме със залозите колко ще изкара...
В крайна сметка се оказа диодния блок.Със свалянето и ремонта ми излезе тамън 150 камъка.Сега почваме със залозите колко ще изкара...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта