Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
- kolev
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 фев 2008, 23:48
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 95г. 1.8D
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Здравейте колеги! Търсих отговор на проблемът ми във форума, но не намерих нищо подходящо!
Колата е Форд Ескорт 1.8Д - 95г. Самата кола пали и ДВГ-то работи нормално, но се изгубиха габарити и фарове(къси и дълги),осветление на таблото и в купето, часовника на таблото, CD-то, централното (фабричното е), аларма(не е фабрична, а отделно слагана), копчето за аварийните, клаксон. В изправност са мигачите, стоповете, парното и чистачките. Всички бушони съм ги проверил 1 по 1 и са здрави, като до тях достига ток. Бутах, почуквах и усуквах буксите около волана и бушонното гнездо. Незнам да ли ще помогне, но: проверих и динамото - работи нормално и зарежда. Акумулатора има ток. Колата няма завишена консумация.
Да кажа само, че това се случва за 2-ри път. Като първия път един комшия пусна един кабел директно от +-а на акумулатора към буксата на късите, дългите, при което нямаше никаква промяна, но като бутна кабела в габаритa колата се оправи. И така карах цяло лято, но днес ми се случи същото. Освен че не ми допадна "метода", то този път не се получи!
След като изчетох темите във форума имам подозрения за лоша спойка в бушонното гнездо, но не съм сигурен!
Някой има ли идея какъв може да е проблемът?
Колата е Форд Ескорт 1.8Д - 95г. Самата кола пали и ДВГ-то работи нормално, но се изгубиха габарити и фарове(къси и дълги),осветление на таблото и в купето, часовника на таблото, CD-то, централното (фабричното е), аларма(не е фабрична, а отделно слагана), копчето за аварийните, клаксон. В изправност са мигачите, стоповете, парното и чистачките. Всички бушони съм ги проверил 1 по 1 и са здрави, като до тях достига ток. Бутах, почуквах и усуквах буксите около волана и бушонното гнездо. Незнам да ли ще помогне, но: проверих и динамото - работи нормално и зарежда. Акумулатора има ток. Колата няма завишена консумация.
Да кажа само, че това се случва за 2-ри път. Като първия път един комшия пусна един кабел директно от +-а на акумулатора към буксата на късите, дългите, при което нямаше никаква промяна, но като бутна кабела в габаритa колата се оправи. И така карах цяло лято, но днес ми се случи същото. Освен че не ми допадна "метода", то този път не се получи!
След като изчетох темите във форума имам подозрения за лоша спойка в бушонното гнездо, но не съм сигурен!
Някой има ли идея какъв може да е проблемът?

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Според мен е кофти маса.Пробваи да закараш една жица от минуса на акумолатора до фара или там каквото не ти работи.Провери си минусовия кабел за слаба(ръждясала) връзка.
- kolev
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 фев 2008, 23:48
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 95г. 1.8D
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Благодаря на всички отговорили
Проблемът беше в бушонното глездо, както предполагах. Буксата на входящият + от акумулатора беше разхлабена и я затегнах. И вече ако се появи пак проблемът ще бъде от споиките под нея.

Проблемът беше в бушонното глездо, както предполагах. Буксата на входящият + от акумулатора беше разхлабена и я затегнах. И вече ако се появи пак проблемът ще бъде от споиките под нея.

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Ех, не познах... 

- gogolisec
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 окт 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 Д
- Местоположение: с. Лисец Ловешко
- Status: Извън линия
Re: Ел. проблем с Форд Ескорт 1.8Д - 95г
Гледам, че проблемът ми е подобен, та да напиша и аз моите болежки. На моя ескорт цялото табло е нещо дефектирало, защото ми се губят постоянно някои от уредите. Започна се от вентилатора на парното, след това плюса на СД-то, после ми се изгубиха моторчетата на стъклата, след това плюса на клапана на помпата за нафтата... Сега пък нямам габарити и осветление на таблото - бушони 6 и 7, които са здрави де, но светлини няма. При всички предишни проблеми се оказват разхлабени спойки по самото табло, но е голям въртел да се открият точно кои са те. По-голям проблем ми е, че от време на време светват, но през по-голямата част ги няма. Сега съм го разхвърлял отново и се ровя из кабелаците. Трябва ми по-качествена схема, за да ми е по-лесно, но не откривам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта