Сиера не пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ivo_laskov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 юли 2008, 13:10
Модел на автомобила: Мondeo 1.8 16V (1995), Sierra 1.8 OHC 2V, REB, Pierburg (1987), Мondeo 1.6 16V (1994), Fusion 1.6 (2002)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Сиера не пали

Мнение от ivo_laskov » 17 апр 2011, 21:30

Работеше идеално, но от няколко дни имам проблем с паленето на Сиера-та, два пъти запали трудно с много въртене и на следващия ден изобщо няма признаци, даже и с буксир не прави и опит. На кабела от бобината искрата е много силна, а на свещите искрите са много слаби, като на едната съвсем няма искри. Идеи.... :?:
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сиера не пали

Мнение от HACKO » 17 апр 2011, 21:43

Изгоряло е съпротивлението в палеца (ако има такова) или е спукана капачката на разпределителя. Капачката в средата има едно графитче на пружинка, което предава напрежението към палеца, може да се е разпаднало.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivo_laskov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 юли 2008, 13:10
Модел на автомобила: Мondeo 1.8 16V (1995), Sierra 1.8 OHC 2V, REB, Pierburg (1987), Мondeo 1.6 16V (1994), Fusion 1.6 (2002)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сиера не пали

Мнение от ivo_laskov » 18 апр 2011, 10:04

Благодаря за отговора . Графита си е ок и пружинката. а това съпротивление има ли достъп до него и подлежи ли на замерване и подмяна ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сиера не пали

Мнение от HACKO » 18 апр 2011, 11:50

Мери се с Оммер, между центра на палеца и контактта на върха, трябва да има проводимост. Ако няма сменяш палеца. Възможно е там да няма съпротивление а да е пластина (тя не може да се повреди), а съпротивленията да са във свещите. Огледай много внимателно капачката, може пукнатината да е почти незабележима..
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivo_laskov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 юли 2008, 13:10
Модел на автомобила: Мondeo 1.8 16V (1995), Sierra 1.8 OHC 2V, REB, Pierburg (1987), Мondeo 1.6 16V (1994), Fusion 1.6 (2002)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сиера не пали

Мнение от ivo_laskov » 18 апр 2011, 17:36

съпротивлението на палеца е около 1К, на капачката между центъра и графита пак е около 1К ома. дали е ок ?
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сиера не пали

Мнение от HACKO » 18 апр 2011, 21:24

Добре е, остава капачката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта