Лампа на антифриза на Мондео МК1

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Данислав
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 13 фев 2011, 19:55
Модел на автомобила: FORD MONDEO '93 2,0 16v 136Hps
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Лампа на антифриза на Мондео МК1

Мнение от Данислав » 10 май 2011, 10:28

Съжалявам ,ако дублирам тема, но от скоро съм собственик на Мондео'93 МК1 и ми светна, почти постоянно лампата на охладителната течност. Има антифриз, малко под максимума е, колата загрява нормално, откачах буксата на датчика, накъсявах я -никакъв ефект. Моля за някакъв съвет!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Лампа на антифриза на Мондео МК1

Мнение от tropper » 10 май 2011, 11:05

Данислав написа:...откачах буксата на датчика, накъсявах я -никакъв ефект....
Пробвай да я свържеш на късо и да изчакаш половин-една минута. Някъде някой колега беше писал че има 30сек. забавяне от показанието на датчика за да не реагира при разплискване на водата по време на движение.

Ще потърся темата и ще допълня.

Ето тук беше дискутиран скоро проблема, ама май не е решен:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B7#p338558" onclick="window.open(this.href);return false;
В един от отговорите пише как се проверява дали е в датчика проблема.


И тук няма решение:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 34#p148434" onclick="window.open(this.href);return false;

Май тия датчици умират по някое време.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Данислав
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 13 фев 2011, 19:55
Модел на автомобила: FORD MONDEO '93 2,0 16v 136Hps
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Лампа на антифриза на Мондео МК1

Мнение от Данислав » 10 май 2011, 11:13

Благодаря за бързия отговор. Може да се затрие темата. Проблема е в магнитния поплавък в разширителния съд. Диагностиката е много проста-изважда се датчика от разширителния съд и един магнит се доближава до тънкия край-при мерене с мултицет се отчитат около 80-90 ома, също така може да остане свързана буксата и пак с магнита по описания начин се дава на контнакт и ..воала -ламБата не свети! :D

А сега трябва само да разбера как да размърдам поплавъка в разширителния съд...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта