проблем със запалването на Ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kinetic
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 май 2011, 20:38
Модел на автомобила: Ford Escort VI 1997
Status: Извън линия

проблем със запалването на Ескорт

Мнение от kinetic » 22 май 2011, 21:16

Имам Ескорт от 1998 г., 1800 TD. Вчера след миене на мивка проникна вода в двигателното отделение и отказа стартирането на двигателя. Цялата ел.инсталация работи, включително подгревните свещи, но при завъртане на контактния ключ стартерът не се включва. Преди това не съм имал проблеми със запалването. Предпазителите са в изправност. Може би релето на стартера, имобилайзера или какво друго ?

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от иво г. иванов » 22 май 2011, 22:04

Релето за запалване не е ли в купето? Може да е самия стартер, но от вчера до днес трябваше да са изсъхнали
мокротийте. Сигурен ли си, че е от миенето проблема, защото как прибра от автомивката колата си? Провери си
и силовите кабели.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

kinetic
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 май 2011, 20:38
Модел на автомобила: Ford Escort VI 1997
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от kinetic » 22 май 2011, 23:22

На мивката имаше малък наклон и по инерция запалих. Ел.инсталацията работи, след завъртането на ключа лампите на таблото светят, включват се подгревните свещи и впръскването, но при трето положение на ключа - контакт за запалване стартерът не се включва. По указанието релето се намира до стартера. Днес бях с надежда, че каквото се е намокрило ще се изсуши, но няма промяна и може би първо ще трябва да се провери релето. Кабелите ги проверих, но може би ще трябва да се проверят по-внимателно. :)

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от Give_me_the_money » 23 май 2011, 21:21

E добре де:)по тая логика щом работят подгревни свещи,и др шукарийки там по ел.инсталацията и мислиш че всичко е на ред,що не я дръпнете и да видите дали пали?може стартера да си е отишъл,той като реши да спира и спира.Не сам в час с дизелите,ама трябва да се убедиш че проблема не е от него:)и след това да търсиш другане проблема.Скоро правил ли си му профилактика,четки има ли?А релето на ескорт 1,8д се намира вътре на бушонното табло,ако трябва да сам точен то не е даже и реле,а една метална пластина която прави мост.Бензиновите са по сащия начин.На 1,8тд може би няма да са измислили нещо по ново.Ескортите правят проблеми в бушонната кутия ,искат препояване на някои вразки,но едва ли е толкова умряла колата.Както колегата горе каза,СтартерА!Трябва да се убедиш,че не е той проблема в ситуацията!

velikovv
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 май 2011, 17:35
Модел на автомобила: Форд Ескорт/96/1.8тд
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от velikovv » 03 юни 2011, 07:46

Аз получиш същия проблем след мивка загуби ток.Смисъл дори и като завартя ключа нищо не свети.Колата също е форд ескорт 96 турбо дизел.Взех акумолатора,заредих го сложих и запали без проблем,пребрах я и след 2 3 часа отново нямаше и грам ток??Моля ви хора помагайте,че се видях в чудо.
Изображение

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от tropper » 03 юни 2011, 12:36

Като е била мокра клемата, после изчисти ли хубаво със шкурка контактната повърхност и на клемата и на пъпката на акумулатора?
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от Give_me_the_money » 03 юни 2011, 19:54

Както каза колегата горе:)една шкурка и като почнеш от акумулатора и стигнеш до стартера,всички клеми :)трябва да си сигурен че няма лоша връзка някъде.И тогава евентуално да се търси другаде проблема.

velikovv
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 май 2011, 17:35
Модел на автомобила: Форд Ескорт/96/1.8тд
Status: Извън линия

Re: проблем със запалването на Ескорт

Мнение от velikovv » 03 юни 2011, 22:20

кабела на плюса има нещо като кутийка с бушони ли е незнам какво...три червени кабела и един дебел черен.Черния беше с лоша връзка беше се извадил от крачето и аз го набих сигурно е от него проблема да се надявам утре ще го набия по-здраво и ще го изолирам.Възможно ли е от него да има утечка ,че акумолатора да падне за 2 3 часа?
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта