Реле за охлаждаща перка на радиатора
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Реле за охлаждаща перка на радиатора
Здравейте колеги!На моя ФОРД Ескорт (1.6 ,16 V ,пълен инжекцион ,ДЖИА, 1995-комби) е сложено допълнително управление на въпросното реле с индекс AG-8C6-16BA с ключе.Може ли някой да ми помогне, като ми даде пълна схема на свързване на това реле по позиции, за да елеминирам допълнителните връзки и да го върна към оригинала на ел. инсталция с датчика за температура? С нетърпение чакам да ми отговорите!Мерси предварително!!!



- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Реле за охлаждаща перка на радиатора
Колега това е схема на инсталацията за автомобили след 96г ако ти върши работа долу в ляво:
.
При мен (93г) схемата е много по-проста и няма никви релета (като изключим релето на запалването). Целия ток минава през теромдачика. Не можах да разбера какъв е случая при теб,в смисъл допълнително е поставено реле, но по принцип имало ли е оригинално такова или не?
Ето ти схема и за модели до 95г:

П.С. Ей дойдоха жегите и в раздела изкочиха 5-6 теми за "перки"
.
При мен (93г) схемата е много по-проста и няма никви релета (като изключим релето на запалването). Целия ток минава през теромдачика. Не можах да разбера какъв е случая при теб,в смисъл допълнително е поставено реле, но по принцип имало ли е оригинално такова или не?
Ето ти схема и за модели до 95г:
П.С. Ей дойдоха жегите и в раздела изкочиха 5-6 теми за "перки"

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта