Проблем с паленето на Eskort 1.3
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на Eskort 1.3
Здравейте,цяла нощ се потя вече и не пали,даите някакъв съвет.От една седмица постоянно прекъсваше и накрая отказа и да запали.С Dis модул е комутатора.Алармата е изолирах за по сигурно,но не е от нея,имобил. няма,колата е 91г.(забравих да напиша по-горе).Захранването на бубината е 8v,което ми се вижда малко,не съм мерил намотките на бубината,защото е на много неудобно место(под всмукателите),но ако някои ми каже колко ома трябва да са бубините ще бъркам да меря.Като подам от акумолатора 12в.на бубината пали,но веднъж на 2 цилиндъра,веднъж на 4
Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Най-вероятно си е заминал комутатора. Ако е прецакан датчика на хол, мисля, че няма да имаш проблема с ниския волтаж.
Ако можеш вземи си комутатор от някоя морга, с уговорката да го върнеш ако не е там проблема и пробвай да видиш как върви. Ако не е от там - тогава виж датчика на Хол.
Преди известно време бившия вече опел на брат ми правеше подобни проблеми и се оказа датчик на Хол. Но първо пробвах с "нов" комутатор от моргата, който в последствие върнах.

Ако можеш вземи си комутатор от някоя морга, с уговорката да го върнеш ако не е там проблема и пробвай да видиш как върви. Ако не е от там - тогава виж датчика на Хол.
Преди известно време бившия вече опел на брат ми правеше подобни проблеми и се оказа датчик на Хол. Но първо пробвах с "нов" комутатор от моргата, който в последствие върнах.

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Значи и с друг комутатор пак същата работа-захранване-8в. и не пали.Взех един кабел вързах го след ключа (на запалването)през предпазител 5А и директно на бобината-взе та запали,но след като и смених 2-та кабела които прекъсваха към свещите.Та тези кабели ме заблудиха в началото,защото слагах такъв мост и палеше ту на 2,ту на 4 цилиндъра и започнах да си мисля за датчик на Хол и т.н.За сега с този мост върви,но утре почвам да копая околу релето на перката,от което по схема се взема 12в.за бобината и защо клякат при товар на 8в. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта