Kлиматик- топи бушона
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 03 апр 2009, 23:16
- Модел на автомобила: FORD Escort Clipper 1.6 16v 1998г. Zetek
- Местоположение: Септември (Пазарджик)
- Status: Извън линия
Kлиматик- топи бушона
Имам Ford Escort 16v. 90к.с. газ-бензин. 98г. та въпроса ми е :
Парното работи на 1 или 2 степен нормално като включа 3-та степен бушона се топи... Но при Климатика като включа дори и на 1-ва степен бушона директно се топи... незнам от какво е.... дайте идеи от какво може да е... благодаря....
Парното работи на 1 или 2 степен нормално като включа 3-та степен бушона се топи... Но при Климатика като включа дори и на 1-ва степен бушона директно се топи... незнам от какво е.... дайте идеи от какво може да е... благодаря....
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Kлиматик- топи бушона
От хлабави връзки. Тогава проводниците се нагряват, тока се качва и топи/гори предпазителя.
На моя ескорт имах същия проблем преди време и накрая спря да работи.
"Жичкаджия" пусна отделен кабел с + към ключа, ама направо си беше оставил ръцете.
Бензиновата помпа ми се бъзикаше - ту зацепва ту не (добре че не ме остави някъде на път) - и след месеци и тя спря.
Свалих таблото с предпазителите и го отворих до където можах, хванах поялника с топче тинол и много снимателно прегледах всяка една отделна писта и спойка. Където имаше нужда всичко го поднових, на прегоряли писти (тази за предпазителя на парното/климатика) добавих "мост" отгоре и за усилване.
Сега всичко работи на 6+ както като от завода.
Та колега мисля и при теб да е така. Но свалянето ако ти е за първи път е малко врътка.
На моя ескорт имах същия проблем преди време и накрая спря да работи.
"Жичкаджия" пусна отделен кабел с + към ключа, ама направо си беше оставил ръцете.
Бензиновата помпа ми се бъзикаше - ту зацепва ту не (добре че не ме остави някъде на път) - и след месеци и тя спря.
Свалих таблото с предпазителите и го отворих до където можах, хванах поялника с топче тинол и много снимателно прегледах всяка една отделна писта и спойка. Където имаше нужда всичко го поднових, на прегоряли писти (тази за предпазителя на парното/климатика) добавих "мост" отгоре и за усилване.
Сега всичко работи на 6+ както като от завода.
Та колега мисля и при теб да е така. Но свалянето ако ти е за първи път е малко врътка.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта