вдигане на обороти
- JONFSG
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
- Модел на автомобила: MONDEO
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
вдигане на обороти
колеги колата или ми вдига оборати на скорост и извън или ми гасне
колета е форд фокус 99-та. 1.8 бензин. казаха ми че е от моторчето, свещите кабелите на свещите или дросовата клапа, но смених вс и пак същото. помогнете ако сте имали същия проблем.

пишете ми на ЛС!








пишете ми на ЛС!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Ламбда-сонда, евентуално, бензинджиите да кажат.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Може и загубен вакуум да се окаже... Правена ли е диагностика? Прочетени ли са грешките на компютъра? Ако не - всичко друго е малко хвърляне на боб. От свещи и кабели пък за пръв път чувам да има вдигане на обороти. По-скоро би имало прекъсване.
За да се диагностицира точно е необходимо да се следят в реално време
1. ламбда
2. ТПС
3. клапан за празен ход
4. вакуум в колекторите
5. време на отваряне на инжекторите
Хубаво са те насочили към клапана за празен ход, защото именно той ако "запича" може да прави двигателя и да гасне и да се форсира, но щом казваш че е сменен.... Най-добре дай някой лев за компютърна диагностика преди да са ти сменили цялата периферия на двигателя.
А може и дроселовата клапа да не се затваря добре...
За да се диагностицира точно е необходимо да се следят в реално време
1. ламбда
2. ТПС
3. клапан за празен ход
4. вакуум в колекторите
5. време на отваряне на инжекторите
Хубаво са те насочили към клапана за празен ход, защото именно той ако "запича" може да прави двигателя и да гасне и да се форсира, но щом казваш че е сменен.... Най-добре дай някой лев за компютърна диагностика преди да са ти сменили цялата периферия на двигателя.
А може и дроселовата клапа да не се затваря добре...
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Като гледам годината - според мен хубаво огледай маркучите. Ако от някой скъсан или не добре сложен влиза въздух в системата, променя се въздушно горивната смес и ефекта е много подобен. Как ти е разхода на горивото?
Новини за коли под наем
- JONFSG
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
- Модел на автомобила: MONDEO
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
значи на диягностика я давах в 2 сервиса в София, след това ж накакъв в Дунпица със спецялно запазване на час предварително и накрая и в мото фое единственото което видяха беше моторчето
Иначе разхода на горижо ми е 9 извънградско//11 смесено//12.5 градско на газ. Аз съм с газов инжекцион. Този разход е при положение че я ръчкам колата. Кабелите и свешите ми казаха да ги сменя газаджийте, а маркучите за вакум също ги смених миналата година. Също така понякога като и дам газ до около 5-6000 обороти и когато извадя от скорост оборотите си стоят в 2000 вместо на 900. Това нормално ли е
някои ако има предложения да казва.



някои ако има предложения да казва.



- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Така както го описваш може жилото на газта да ти задържа. Пробвай на място с отворен капак на ръка да я форсираш до 5-6000 и после пак на ръка да върнеш газта. Ако го няма ефекта - пробвай да смажеш подвижните части и да провериш пружината, но обикновено без смяна на жилото няма голям ефект.
Новини за коли под наем
- JONFSG
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
- Модел на автомобила: MONDEO
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
значи направо сигурно ще трябва и ново жило, но от какво може да ми гасне като я паля от начал, докато ми загрее:? дали не е няки датчик:?
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Ами може и да е от датчик, но при положение че си я водил на диагностика и във форд - там първото което правят е да я вържат към компютър и там такива грешки излизат. А преди да смениш жилото - направи пробата първо. Няма да ти отнеме много време и ще разбереш дали има смисъл.
Новини за коли под наем
- JONFSG
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
- Модел на автомобила: MONDEO
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
коя проба:?
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: вдигане на обороти
Бях писал малко по-горе:
Ако форсирането и дефорсирането на ръка не задържа оборотите - значи в жилото е проблемът.bmitev написа:Пробвай на място с отворен капак на ръка да я форсираш до 5-6000 и после пак на ръка да върнеш газта.
Новини за коли под наем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта