Мондео 2.0 не пали сутрин
- 
				kretenia
 - потребител

 - Мнения: 42
 - Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Мондео 2.0 не пали сутрин
Здравейте колеги,отскоро съм собственик Мондео 2.0,16V,136 коня,93г. и имам много странен проблем-сутрин колате не може да запали на стартер върти хубаво,акумулатора е добър,но няма палене.Като я бутна 3-4метра пали,гася я веднага и вече нямам проблем паля си я на стартер.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво е решението му?
			
									
									
						- baro
 - потребител

 - Мнения: 597
 - Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.
			
									
									
						- evg2
 - потребител

 - Мнения: 708
 - Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
 - Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
 - Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Горивен филтър, налягането на бензиновата помпа, пробвай 2-3 с контактния ключ без да палиш да подкачи гориво  първоначално и след това на стартер.
			
									
									Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
						- 
				kretenia
 - потребител

 - Мнения: 42
 - Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Значи от няколко дена имам проблем с редуктора на газовия инжекцион и карам само на бензин,проблема изчезна сутри си пали без проблем.Почвам да си мисля че,следствие на работата на газ акумулира някакви грешки и от там се явява проблема.
			
									
									
						- opex
 - потребител

 - Мнения: 2514
 - Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
 - Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
И за да направя объркването още по-голямо ще кажа, че подобни магарии ми е правило навремето от датчика за положение на коляновия вал.
			
									
									Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
						- 
				kretenia
 - потребител

 - Мнения: 42
 - Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Днес докато си ровичках из мотора се счупи от докосване само кабелната обувка на кабела,който замасява минуса от акумулатора,т.е. масата е била доста рехава дали е възможно проблемите ми да са били от това?
			
									
									
						- 
				Revell
 - потребител

 - Мнения: 425
 - Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
 - Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
 - Местоположение: Varna
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Едва ли, ако беше така нямаше да върти.
			
									
									
						- imarh
 - потребител

 - Мнения: 271
 - Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
 - Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
И на мен ми мирише на датчика за положение на коляновия вал.
			
									
									
						- urgan
 - Потребител

 - Мнения: 1834
 - Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Пише че сега като кара на бензин няма проблеми, какво общо има горивото с датчика на коляновия вал?
			
									
									
						- sharky_ssm
 - потребител

 - Мнения: 83
 - Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
 - Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Аз също имам мондео на газ, но моето не е газов инжекцион и също пали трудно. Но при мен остава газ по тръбите и докато го прогони чак тогава пали на бензин. Най-удачно  ще е да поработи на бензин преди да я изгасиш та да може всичко да си е по "заводски" преди да стартираш сутрин.  
  
			
									
									
						- 
				kretenia
 - потребител

 - Мнения: 42
 - Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Не бях писал дълго,но проблема си остава.Дали колегата е прав за този датчик,защото наблюденията ми са че,при външни температури под 7-8градуса и когато я паля към обяд при температура на въздуха над 20 градуса няма проблем пали веднага.Този датчик не мери ли температурата на охл.течност само за уреда на таблото?baro написа:Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.
- Didibao
 - потребител

 - Мнения: 1769
 - Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
 - Модел на автомобила: Focus ST170
 - Местоположение: Перник
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
			
									
									
- 
				kretenia
 - потребител

 - Мнения: 42
 - Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
 - Модел на автомобила: mondeo
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
OK този дето е отгоре какво прави и възможно ли е от него да са магарийте?Didibao написа:Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
- urgan
 - Потребител

 - Мнения: 1834
 - Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Този горния датчик (ECT) е за компютъра и участва в комбинация с още 2-3 в смесообразуването. И да, възможно е той да прави магарии.
			
									
									
						- baro
 - потребител

 - Мнения: 597
 - Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
 - Status: Извън линия
 
Re: Мондео 2.0 не пали сутрин
Датчика е един от важните при работата на мотора както са ти писали колегите.Той подава сигнал на ЕКУ каква е температурата на двигателя и съответно каква смес да направи.Мери се лесно ето темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; .Аз си правих експеримент с един резистор закачен за куплунга на датчика за да я лъжа че е студена съответно пуска повече горива и се режеше повече но бензина заминаваше бързо  
  и няма палене като е топла защото се дави.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта

