Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 фев 2009, 15:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.4 1988
ford focus 1.8 TDdI 2000 - Status: Извън линия
Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Здравейте, от 02.2009 г. карам Форд Фокус 1,8 TDI 2000 г. комби, много съм доволен от колата като цяло е супер.
Проблема ми е следния: Както си карах днес на пета скорост с ниска скорост около 80 км/h изведнъж оборотите паднаха на около 800 - 900 колата остана запалена, не изгасна и сигналната лампичка на подгряващите свещи започна да мига през една секунда. Изгасих колата с контактния ключ, запалих я и проблема изчезна. Моля ако някой има представа за какво става на въпрос да пише
Предварително Ви благодаря
Проблема ми е следния: Както си карах днес на пета скорост с ниска скорост около 80 км/h изведнъж оборотите паднаха на около 800 - 900 колата остана запалена, не изгасна и сигналната лампичка на подгряващите свещи започна да мига през една секунда. Изгасих колата с контактния ключ, запалих я и проблема изчезна. Моля ако някой има представа за какво става на въпрос да пише
Предварително Ви благодаря
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
еми най-вероятно педала на газта е за смяна,има такава тема потърсия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 фев 2009, 15:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.4 1988
ford focus 1.8 TDdI 2000 - Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Проблема е решен. Оказа се педала на газта. 300 лв с работа и караш >:D<:
- SERIOUS LUBO
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 29 май 2009, 10:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
кажи къде ти го решиха проблема..сподели с нас 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 фев 2009, 15:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.4 1988
ford focus 1.8 TDdI 2000 - Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
В ХЕЕД 91 на улица ул. Хан Кубрат №71. Направиха диагностика откриха проблема и смениха педала на газта. Но честно да ви кажа не съм доволен от този сервис. Имах проблеми с колата на жена ми и казах, че повече няма да стъпя там. 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 04 сеп 2011, 00:59
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 TDCI 130
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Колеги, моля да ми препоръчате читав сервиз в София. Имам същия проблем с мигащата лампичка и прекъсването. Чух се с МП, нямат наличен педал на газта, за 10 дни ще дойде - 280лв. + труда...
Ще съм благодарен, ако ми дадете инфо за подходящ сервиз. Колата e Mondeo TDCI...
Ще съм благодарен, ако ми дадете инфо за подходящ сервиз. Колата e Mondeo TDCI...
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Добре е да минеш на диагностика, защото при TDCI-то за разлика от TDDI-то тези симптоми може и да са от дюзи, няма смисъл да сменяваш педал ако не е от него.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 04 сеп 2011, 00:59
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 TDCI 130
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Странното е, че сутрин нямам никакъв проблем, вечер се прибирам и ми прави този номер - лампичката започва да мига, после попридърпва и губи мощност, не не гасне. Ако я загася аз, паля и няма и следа от проблема.
Плаша се с тези дюзи, гледайки цените и т.н. Имам колата от 20 дни и сърцето ми къса, като направи този номер.
В МП ли да ходя на диагностика?
Плаша се с тези дюзи, гледайки цените и т.н. Имам колата от 20 дни и сърцето ми къса, като направи този номер.
В МП ли да ходя на диагностика?
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Горивния филтър сменили го?Ако не почваш от него.УспехVov написа:Странното е, че сутрин нямам никакъв проблем, вечер се прибирам и ми прави този номер - лампичката започва да мига, после попридърпва и губи мощност, не не гасне. Ако я загася аз, паля и няма и следа от проблема.
Плаша се с тези дюзи, гледайки цените и т.н. Имам колата от 20 дни и сърцето ми къса, като направи този номер.
В МП ли да ходя на диагностика?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 04 сеп 2011, 00:59
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 TDCI 130
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Днес ходих на диагностика...излезе проблем с инжекторите. Не изписва конкретенб Според сервиза, проблема е в тока - някъде прекъсва, та първоначално ми почистиха и пристегнаха едни клеми, ако проблема продължи, ще сменяме кабели. Дано да мина с това...
- Ivan Bojkov
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 09 юли 2014, 09:12
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
- Местоположение: Пловдив,с.Белащица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Фокус 1.8ТДЦИ 115коня.
Купих колата от автосалона на магия само се качих запалих е покарах е в дупките не е испъвах на асфалт защото нямах тая възможност заради причини.Та взех колата закарах е в КАТ и на тръгване от КАТ направо в сервиза масла филтри гренажен ремък пистовия има живот,накладки,горивен филтър.На тръгване от Сервиза издух колата към 2,5 3000 оборота и започна да мига лампата за подгряващите свещи.На другия ден е закарах в Пловдив в АВЕЛ на е прегледат на комп.Взеха ми 65лв смениха маркучите за обратната нафта проблема продължи.Закачиха е на компа, нищо не ми казаха.Направиха тест на дюзите били перфектни.ПРОБЛЕМА се оказа инжектор Помпа.В Авел ми искаха 1200лв за ремонта на помпата нафтовата.След което откачих.Звъннах на моя майстор където ми обслужи колата и е закарах при него в Пловдив Сервиза си казва се Auto Exspress майстора се казва Христо там неговия колега закачи е на компа излезна Инжектор Помпа и ремонта беше 400лв.Е реших се и ги дадох парите и проблема е решен и колата лети направо.Дано помогна на някой тука с решаването на проблема.
Купих колата от автосалона на магия само се качих запалих е покарах е в дупките не е испъвах на асфалт защото нямах тая възможност заради причини.Та взех колата закарах е в КАТ и на тръгване от КАТ направо в сервиза масла филтри гренажен ремък пистовия има живот,накладки,горивен филтър.На тръгване от Сервиза издух колата към 2,5 3000 оборота и започна да мига лампата за подгряващите свещи.На другия ден е закарах в Пловдив в АВЕЛ на е прегледат на комп.Взеха ми 65лв смениха маркучите за обратната нафта проблема продължи.Закачиха е на компа, нищо не ми казаха.Направиха тест на дюзите били перфектни.ПРОБЛЕМА се оказа инжектор Помпа.В Авел ми искаха 1200лв за ремонта на помпата нафтовата.След което откачих.Звъннах на моя майстор където ми обслужи колата и е закарах при него в Пловдив Сервиза си казва се Auto Exspress майстора се казва Христо там неговия колега закачи е на компа излезна Инжектор Помпа и ремонта беше 400лв.Е реших се и ги дадох парите и проблема е решен и колата лети направо.Дано помогна на някой тука с решаването на проблема.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 16 авг 2016, 20:36
- Модел на автомобила: Focus 1.6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с подгряващи свещи Форд Фокус
Фокус 1.8ТДЦИ 115коня.
Купих колата от автосалона на магия само се качих запалих я покарах я в дупките не я испъвах на асфалт защото нямах тая възможност заради причини.Та взех колата закарах я в КАТ и на тръгване от КАТ направо в сервиза масла филтри гренажен ремък пистовия има живот,накладки,горивен филтър.На тръгване от Сервиза издух колата към 2,5 3000 оборота и започна да мига лампата за подгряващите свещи.На другия деня закарах в Пловдив в АВЕЛ на япрегледат на комп.Взеха ми 65лв смениха маркучите за обратната нафта проблема продължи.Закачиха я на компа, нищо не ми казаха.Направиха тест на дюзите били перфектни.ПРОБЛЕМА се оказа инжектор Помпа.В Авел ми искаха 1200лв за ремонта на помпата нафтовата.След което откачих.Звъннах на моя майстор където ми обслужи колата и я закарах при него в Пловдив Сервиза си казва се Auto Exspress майстора се казва Христо там неговия колега закачия на компа излезна Инжектор Помпа и ремонта беше 400лв.Е реших се и ги дадох парите и проблема е решен и колата лети направо.Дано помогна на някой тука с решаването на проблема.
Те така е по-добре. Каква е тая щуротия по форумите да се пише "е" вместо "я" за женски род. Защо бе, защо развалихте езика с такова калпаво писане!
Много се дразня!!!
Поздрави!
Купих колата от автосалона на магия само се качих запалих я покарах я в дупките не я испъвах на асфалт защото нямах тая възможност заради причини.Та взех колата закарах я в КАТ и на тръгване от КАТ направо в сервиза масла филтри гренажен ремък пистовия има живот,накладки,горивен филтър.На тръгване от Сервиза издух колата към 2,5 3000 оборота и започна да мига лампата за подгряващите свещи.На другия деня закарах в Пловдив в АВЕЛ на япрегледат на комп.Взеха ми 65лв смениха маркучите за обратната нафта проблема продължи.Закачиха я на компа, нищо не ми казаха.Направиха тест на дюзите били перфектни.ПРОБЛЕМА се оказа инжектор Помпа.В Авел ми искаха 1200лв за ремонта на помпата нафтовата.След което откачих.Звъннах на моя майстор където ми обслужи колата и я закарах при него в Пловдив Сервиза си казва се Auto Exspress майстора се казва Христо там неговия колега закачия на компа излезна Инжектор Помпа и ремонта беше 400лв.Е реших се и ги дадох парите и проблема е решен и колата лети направо.Дано помогна на някой тука с решаването на проблема.
Те така е по-добре. Каква е тая щуротия по форумите да се пише "е" вместо "я" за женски род. Защо бе, защо развалихте езика с такова калпаво писане!
Много се дразня!!!
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта