температура ксенонови крушки?
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не зная дали тук мога да пиша въпроси. Ако не може моля да ме извините. Искам да те попитам до какви температури се загряват ксеноновите крушки, и дали тези температури са по-високи в сравнение с халогенните крушки? Питам понеже сменях фарове на Mondeo-то и забелязах че на късите светлини над перата на ламаринените качулки рефлектиращото фолио от топлината се беше отлепило, и беше паднало.
- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Зависи от ксеноновите крушки, стандартните и хубавите които продават са като халогените 55/65W , продават и 80/100 W крушки които не се препоръчват да се слагат защотото първо са забранени, може да ги караш само оф-роуд, второ ще ти стопят рефлектора, ще ти потъмнеят стъклата на фаровете, а и може да имаш проблеми с релетата на светлините, отделен е въпроса че разни хора карат със 80/100W крушки и по нормалните пътища, кой ли знае колко катастрофи са предизвикали. Ако търсиш качествени ксенонови крушки си вземи на Philips Visionplus. Ако искаш истински ксенон, се бръкни доста дълбоко в джоба 

- Kaloyan_78
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 06 юли 2006, 07:51
- Модел на автомобила: Ford Capri MK3 V6 '78
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
По-точно от порядъка на 500 лева и нагореveno написа:Зависи от ксеноновите крушки, стандартните и хубавите които продават са като халогените 55/65W , продават и 80/100 W крушки които не се препоръчват да се слагат защотото първо са забранени, може да ги караш само оф-роуд, второ ще ти стопят рефлектора, ще ти потъмнеят стъклата на фаровете, а и може да имаш проблеми с релетата на светлините, отделен е въпроса че разни хора карат със 80/100W крушки и по нормалните пътища, кой ли знае колко катастрофи са предизвикали. Ако търсиш качествени ксенонови крушки си вземи на Philips Visionplus. Ако искаш истински ксенон, се бръкни доста дълбоко в джоба

'88 набор съм, '78 е заради Каприто
.

- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен са ми известни цените, другото което мога да кажа е че няма какво да потъмнява понеже го няма вече, и обяснението за мощноста на крушките нещо не го разбрах понеже знам че 35 W ксенон свети около 60 W халоген или нещо подобно. И още нещо не зная как са при Focus-а но на Mondeo-то са една крушка за дълги една за къси, и дългите са ми 100 W. А късите дори при 55W след време свалят отразяващото покритие на рефлектора, и според мен това е поради отделянето на голямо количество топлина. Затова пуснах първия пост.
- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Виж сега има разлика между ксенонови фарове/китове и обикновенни усилени халогенни(рекламно наричани ксенонови) крушки. Първите светят до 300% по-силно и кристално и консумират ток наполовина както каза около 30W, докато при най-добрите усилени халогенни крушки дават ДО 50% по-силно светене, и светят по-бяло за разлика от обикновенните халогени които жълтеят. Крушките на фокуса са H4, тоест къси и дълги са комбинирани в една крушка и са съответно 50/65W. Според това което чете навсякаде 100W крушка е против производствените планирания за нормалните фарове, отделно са и незаконни. Може би при теб предишния собственик, ако има такъв е решил да сложи по-силни крушки на дългите смятайки че не се ползват много. На мен лично нормалните дълги са ми достатъчни, не ми стигат нормалните къси. Затова дано някога да си сложа поне ксенонов кит, а пък защо не и биксенон (дай боже всекимуmethodboy написа:На мен са ми известни цените, другото което мога да кажа е че няма какво да потъмнява понеже го няма вече, и обяснението за мощноста на крушките нещо не го разбрах понеже знам че 35 W ксенон свети около 60 W халоген или нещо подобно. И още нещо не зная как са при Focus-а но на Mondeo-то са една крушка за дълги една за къси, и дългите са ми 100 W. А късите дори при 55W след време свалят отразяващото покритие на рефлектора, и според мен това е поради отделянето на голямо количество топлина. Затова пуснах първия пост.

- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Само да допълня
. Значи до колкото знам, ксенона е само с по една светлина на крушка, демек е по една за къси и по една за дълги светлини. А пък би-ксенона е вече с по двете светлини на едната крушка, т.е. и къси и дълги са ня едно, защото например на някои коли фаровете са едносекционни и имат само една крушка на фар а на други фаровете им са двусекционни и са с по една крушка за къси и една крушка за дълги светлини на фар.




- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Абе аз съм си харесал вече, ама пусти пари 
http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... /HL_09.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Иначе мисля че разликата м/у ксенон и биксенон не е във това дали е една или две крушки (крушки просто няма
) а в това че при ксенон само късите са ксенононови лампи, а дългите са си обикновени халогени, докато при биксенона и късите и дългите са ксенон, мисля че доскоро имаше проблеми с това да направят и дългите да са ксенон, но вече явно не е .

http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... /HL_09.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Иначе мисля че разликата м/у ксенон и биксенон не е във това дали е една или две крушки (крушки просто няма

- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги много хубаво ама това дето го пишете ми е известно понеже преди да напиша поста се разрових из нета да по прочета малко. Мен обаче ме интерсува до каква температура се загрява повърхността на крушката. А за фаровете страхотни са нощем, а най-обичам някой келеш да започне да ми святка да превключа от къси на дълги
Откакто махнах пластмасите на късите са страшно ярки и не се разпределя светлината както пише по книгите и повечето си мислят че карам на дълги.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта