Проблем със стартера на Форд Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Проблем със стартера на Форд Ескорт
Здравейте!Колата ми е Форд Ескорт 1995 1.6. Пълен Инжекцион(бензин) combi GHIA. Проблемът е следния:На шалтера на управляващия кабел идва около 9-9.5 V.Обувката я изчистих, но проблема остана и не може да завърти стартера. Моля, колеги, пратете ми схема на свързване на това нещо и минава ли през реле или идва директно от клемореда на ключа?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт
А напрежението как го мериш? При закачена или откачена обувка? По време на меренето на обувката какво е напрежението на клеймите на акумулатара?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт
Меря го при закачена обувка(намотката на шалтера се явява като товар).А на клемата на акомулатора е около 12.5 V. Трябва да намеря начин да оправя стартера, защото не е приятно всяка сутрин колата да се бута, за да запали.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт
Искам да уточня (не се заяждам), докато мериш на шалтера 9.5V на акумулатора е 12.5V, това говори за лоша връзка във веригата, евентуално контактен ключ или таблото с бушоните (често дефектира при Ескорт).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт
Реших утре да ходя да купя нов клеморед на ключа, понеже и на мен ми се струва, че там е проблема.След като го монтирам, ще информирам за резултата!
Поздрави!
Поздрави!

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт
Проблема се оказа от клемореда на ключа. Адашът се оказа прав, беше просто хлабава връзка на контакта. Смених го и нещата се оправиха. Благодаря на всички.
Закривам темата.
Закривам темата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта