Проблем със стартера на Форд Ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
naskopk
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
Status: Извън линия

Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от naskopk » 02 окт 2011, 15:26

Здравейте!Колата ми е Форд Ескорт 1995 1.6. Пълен Инжекцион(бензин) combi GHIA. Проблемът е следния:На шалтера на управляващия кабел идва около 9-9.5 V.Обувката я изчистих, но проблема остана и не може да завърти стартера. Моля, колеги, пратете ми схема на свързване на това нещо и минава ли през реле или идва директно от клемореда на ключа?

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 563
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от deathstorm » 09 окт 2011, 02:37

Колега ето ти схемата, дано ти помогне:

Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от HACKO » 09 окт 2011, 11:25

А напрежението как го мериш? При закачена или откачена обувка? По време на меренето на обувката какво е напрежението на клеймите на акумулатара?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

naskopk
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от naskopk » 09 окт 2011, 22:35

Меря го при закачена обувка(намотката на шалтера се явява като товар).А на клемата на акомулатора е около 12.5 V. Трябва да намеря начин да оправя стартера, защото не е приятно всяка сутрин колата да се бута, за да запали.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от HACKO » 09 окт 2011, 22:48

Искам да уточня (не се заяждам), докато мериш на шалтера 9.5V на акумулатора е 12.5V, това говори за лоша връзка във веригата, евентуално контактен ключ или таблото с бушоните (често дефектира при Ескорт).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

naskopk
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от naskopk » 10 окт 2011, 21:26

Реших утре да ходя да купя нов клеморед на ключа, понеже и на мен ми се струва, че там е проблема.След като го монтирам, ще информирам за резултата!
Поздрави! :o

naskopk
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Мнение от naskopk » 13 ное 2011, 11:38

Проблема се оказа от клемореда на ключа. Адашът се оказа прав, беше просто хлабава връзка на контакта. Смених го и нещата се оправиха. Благодаря на всички.
Закривам темата. :D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта