БУШОН ЗА АЛАРМА
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
БУШОН ЗА АЛАРМА
Здравейте!Иска да си махна бушона за алармата на ескорт 1,6 16 V, защото ми пада акумулатора от нея.В ръководството за експлоатация пише,че е на гърба на таблото с бушоните, но не го откривам. Трябва ли да се сваля таблото за да извадя този бушон и ще се заключва ли после колата дистанционно като е без аларма?Мисля че алармата е фабрична, не съм я слагал аз.
Мерси много за помощта!!!
Мерси много за помощта!!!
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Здравей колега, за бушона ще трябва да пробваш, всичко зависи от това къде са се закачили като са слагали алармата, но вероятността да е в нея проблема е нищожна, по скоро се насочи към радиото обикновенно то е виновно, особенно ако е нещо от сорта на нео, санг или елит и е вързано на постоянно захранване 

-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Свалих бушон 29-доколкото знам е за осветлението на купето,запалката и радиото, излючих алармата и консумацията падна на 10 мА.
да,но сега не мога да отключа колата централно,а и с ключа не става,защото може би има някаква повреда и не се отключва с ключ. Да не ни този бушон да е и за централното заключване?Помощ!!!
да,но сега не мога да отключа колата централно,а и с ключа не става,защото може би има някаква повреда и не се отключва с ключ. Да не ни този бушон да е и за централното заключване?Помощ!!!
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Вариант 1 - слагаш си бушона, така че осветлението и запалката да работят, изключваш само радиото, т.е. махаш му буксата и си търсиш здраво дето не ти топи акумулатора.
Вариант 2 - нямаш нищо счупено в ключалката, та да не отключваш, изтъркал ти се е ключа и отключва по-трудно. Ако искаш пробвай на дясната врата и виж резултата. Решението е да пробваш с резервния ключ, тогава не би имал проблем с ключа. Но ще продължиш да нямаш осветление, радио и запалка, както и централно...
Вариант 2 - нямаш нищо счупено в ключалката, та да не отключваш, изтъркал ти се е ключа и отключва по-трудно. Ако искаш пробвай на дясната врата и виж резултата. Решението е да пробваш с резервния ключ, тогава не би имал проблем с ключа. Но ще продължиш да нямаш осветление, радио и запалка, както и централно...
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Мерси!Това значи ли че на този бушон 29 е и централното?Колата е ескорт 16, 16 v ноември 1994 г.?
Щото четох ръководство за ескорт и там пише че централното е на 30-ти бушон, но това е за по-новия ескорт(96-98)?Мерси!!!
Сега пръскам в ключалките с WD-40,дано да стане нещо ще пробвам и с другия ключ.Лошото е че и багажника не ми се отваря...
Щото четох ръководство за ескорт и там пише че централното е на 30-ти бушон, но това е за по-новия ескорт(96-98)?Мерси!!!
Сега пръскам в ключалките с WD-40,дано да стане нещо ще пробвам и с другия ключ.Лошото е че и багажника не ми се отваря...
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Накрая ключарят го отвори!Не е износен ключът а са износеби пластини във вратите и не се отключва механично.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: БУШОН ЗА АЛАРМА
Оказа се че консумацията идва от тъпото китайско радио - около 100 мА.Махнах му бушона и консумацията падна на 25 мА.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта