Оборотомер ... дизелов.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Оборотомер ... дизелов.

Мнение от snaiperisto » 18 апр 2006, 06:52

От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 18 апр 2006, 08:41

Когато брат ми караше един ескорт 1,8 Д му падаше стрелката по същия начин. Знам само че ставаше когато минеш през локва, ама защо се получава :?: *072*
Може би щото ремъкът на генератора не беше много читав. Като се намокреше изцвилваше и тогава стрелката на оборотомера падаше временно.
Изображение

Потребителски аватар
paintman
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Оборотомер ... дизелов.

Мнение от paintman » 18 апр 2006, 09:00

snaiperisto написа:От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю
погледни отдоло на генератора дане е хлабава жичката на оборотомера :roll:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 18 апр 2006, 17:38

Много теми за оборотомера взеха да стават, http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
тази май е достатъчна!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 18 апр 2006, 22:48

aaleks написа:Много теми за оборотомера взеха да стават, http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
тази май е достатъчна!
Да , тая не знаех че я има , а е баш за мене.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 19 апр 2006, 06:25

100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 19 апр 2006, 22:59

1.8d написа:100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.
Май ще излезеш 100% прав , чух го да просвирва.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 27 апр 2006, 21:58

И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 28 апр 2006, 03:12

Jinxy написа:И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.
Да бе ...верно...и на мен ми направи впечетление че не МИЖИ лампата...ясно това е проблема...НЕМА ДА СЕ РЕМОНТИРАМЕ.
...дрън-дрън...мноо важно...

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 28 апр 2006, 20:22

При мен на Ескорта проблема се решаваше временно като опъна ремъка,но след време пак започваше да свири.Имах чувството че ремъка е от ластик - 2 го опъвах и след 1-2 месеца пак започваше да свири като мина през локва
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 21 юни 2006, 12:25

Искам да питам някои разглобявал ли е алтернатора понеже имам същия проблем, само дето карах в порой и след няколко дни започна да ми прави същите магарии но не се оправя. Сега над 1700 оборота пада стрелката и спира да зарежда акумулатора. Сменях четки като си мислех че е от това, а и релерегулатора е здрав.

F1
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 юли 2005, 02:24
Модел на автомобила: escort 1.8D
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от F1 » 30 юли 2006, 16:41

сложих си предпазител/кора пласм.-самоделка/ под алтернатора и спря просвирването и натягането на всеки 2 месеца

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 авг 2006, 00:23

На Сиерата си имам два ремъка и съм много доволен и двата са нови за момента и няма проблеми ,но определон много добре са го измислили

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта