Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Здравейте колеги, карам Ford Escort 1.6i 16V 66kW 1995 година.
Имам следния проблем и незнам какво да правя. Не иска да запали:
1. Ток на свещите има
2. Стартера върти без проблем
3. Бензин има пълен резервоар
4. Като подам контакт помпата работи и като направи налягането след около 2/3 секунди изключва
5. И ТУКА СИ МИСЛЯ ЧЕ Е ПРОБЛЕМА, КАТО ТРЪГНА ДА ПАЛЯ, НЯКОЕ РЕЛЕ ПОД ВОЛАНА ИЛИ ТАМ НЯКЪДЕ ДОЛУ, СЕ ЧУВА ПОСТОЯННО ДА ЦЪКА??????
Изчетох всичко във форума (или поне така си мисля) относно подобни проблеми ама нищо не открих. Има ли вариант да е студена спойка на платката с релетата и бушоните?
Бубината и кабелите са сменяни лятото. Лошото е че съм в Чехия и тука къртят зъби в сервизите
Благодаря предварително за отговорите ви.
Имам следния проблем и незнам какво да правя. Не иска да запали:
1. Ток на свещите има
2. Стартера върти без проблем
3. Бензин има пълен резервоар
4. Като подам контакт помпата работи и като направи налягането след около 2/3 секунди изключва
5. И ТУКА СИ МИСЛЯ ЧЕ Е ПРОБЛЕМА, КАТО ТРЪГНА ДА ПАЛЯ, НЯКОЕ РЕЛЕ ПОД ВОЛАНА ИЛИ ТАМ НЯКЪДЕ ДОЛУ, СЕ ЧУВА ПОСТОЯННО ДА ЦЪКА??????
Изчетох всичко във форума (или поне така си мисля) относно подобни проблеми ама нищо не открих. Има ли вариант да е студена спойка на платката с релетата и бушоните?
Бубината и кабелите са сменяни лятото. Лошото е че съм в Чехия и тука къртят зъби в сервизите





Благодаря предварително за отговорите ви.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
По принцип има вариант да е лоша спойка в таблото.Но отвори и виж кое е релето което цъка.Ако го знаеш за какво е би те насочило горе долу .А и нас също.Имаш искра,това че резервоара е пълен не означава,че стига до цилиндрите бензин.На рейката с дюзите имаш едно като вентил за гуми натисни игличката и виж дали ще пръсне бензин под налягане.Трябва да го направи и при загасен двигател.Ако не се лъжа предпазител F13 (20А-жълт) осигурява плюса на инжекторите.
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Значи налягане има на горивото, пробвах с пипане релетата да разбера кое е ама нещо немога да позная. Сега ще сваля цялото табло с бушоните и релетата и едно по едно ще ги прегледам. Мога ли да разбера кое от тях неработи по друг начин освем с напипване?
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Намерих релето което цъка, синьо е на цвят
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
В бушонното табло има поставени оригинално само три сини релета, едното е WHOT (изключва климатика при натиснат до край педал на газта), Релето за измиване на предните фарове и реле за DRL функцията. Последните две ги нямаш, а първото не е свързано с твоя проблем, освен ако някой е преправял инсталацията и е поставял други релета.
Ето ти тема за подредбата на бушоните и релетата: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Гледай на втората страница има снимки и таблици! Успех!
Ето ти тема за подредбата на бушоните и релетата: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Гледай на втората страница има снимки и таблици! Успех!
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Я пробвай да развиеш свещ за да видиш дали е мокра(задавен двигател) ако е мокра може да обгориш електродите с парче вестник. Това реле може да цъка от слаб акумулатор.Пробвай след обгаряне на свещите да запалиш като те теглят
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
По схемата която ми дадохте това реле е К-32 и преведено означава ШИРОКО ОТВОРЕН ДРОСЕЛ. За какво служи и как да процедирам напред, а свещите са сухи и на дърпане не помага вчера пробвах сигурно 2 км. А още за това реле на снимката на бушонното табло се намира между R-21 и R-19.






-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
щом са сухи свещите това значи, че не пръска гориво.Защо не пробваш да го шунтираш както е на снимката.Всички предпазители здрави ли са?
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Всички бушони са здрави, а какво значи да го шунтирам?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Широко отворен дросел- при задавен д-л се натиска педала на газта до долу за да се продухат цилиндрите, това реле спира дюзите да не пръскат в този момент. С две думи ако двигателя не работи и дросела е отворен, компютъра спира дюзите.ЙордановМилен написа:По схемата която ми дадохте това реле е К-32 и преведено означава ШИРОКО ОТВОРЕН ДРОСЕЛ. За какво служи и как да процедирам напред, а свещите са сухи и на дърпане не помага вчера пробвах сигурно 2 км. А още за това реле на снимката на бушонното табло се намира между R-21 и R-19.![]()
![]()
![]()
![]()
Затова и свещите ти са сухи а колата не пали, релето е спряло дюзите. Защо вече е друг въпрос или нещо лъже компютъра, че дросела е отворен или заради лоша връзка релето не може да сработи за да пусне дюзите (при положение че в нормално положение трябва да е включено).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Това ще рече да пробвам да запаля с пълна газ, или че двигателя е задавен?
Може да е глупав въпрос!
Може да е глупав въпрос!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Не, при нормално палене газта не се пипа. Когато дадеш пълна газ, Бензина спира.ЙордановМилен написа:Това ще рече да пробвам да запаля с пълна газ, или че двигателя е задавен?
Може да е глупав въпрос!
Прочети отново, каквото написах, добавих пояснение, което може да не си прочел.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Ами аз днеска свалих таблото с бушоните, утре ще презапоя всички връзки на платката да неби да има студена спойка и ще видим какво ще се получи, ако не пак яе пиша. Пишман станах




-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Под израза шунтира имам в предвид да махнеш релето и на негово място виж на снимката има една бронзова пластинка набита в по широките крачета на релето да дадеш на късо същите две крачета с кабелче.А ако ти е по удобно а и ще е и по сигурно усучи оголена медна жичка около двата дебели извода на релето (все едно възстановяваш изгорял бушон) и го набучи обратно на таблото
- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Да не би да ти се е задействала защитата при удар?
Тогава май помпата не въртеше?
Виж все пак има един бутон долу в ляво до краката на водача в какво състояние е.
Тогава май помпата не въртеше?
Виж все пак има един бутон долу в ляво до краката на водача в какво състояние е.
- ЙордановМилен
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 фев 2012, 19:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V 66kW
- Status: Извън линия
Re: Проблем със паленето Ескорт 1.6i 16V 90hp
Проблемът е решен:
След обстойно разглобяване и почистване на таблото с релетата и бушоните, почистване на всички датчици включително и МАФ-а се оказа, че просто бензиновата помпа е останала на сухо. Сложих зареден акомулатор и след малко по дълго въртене запали
Толкова ядове и две седмици главоболия такъв направо глупав проблем.
П.С. Също така смених и свещите
След обстойно разглобяване и почистване на таблото с релетата и бушоните, почистване на всички датчици включително и МАФ-а се оказа, че просто бензиновата помпа е останала на сухо. Сложих зареден акомулатор и след малко по дълго въртене запали



П.С. Също така смених и свещите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта