Колата ми пали трудно когато не се кара 5 дни

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Колата ми пали трудно когато не се кара 5 дни

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 13:07

:roll: Смених си кабелите на свещите преди месец...върви идеално на газ-не пука както със старите,но ми се яви нов проблем:Когато не карам колата 4-5 дни трудно я запалвам.От първи път невъзможно.На втори път пали но с някакви прихлъцвания и много неприятно.Така е само когато няколко дни нее палена. :roll:
Дали има връзка с кабелите?Със старите кабели пак го имаше този проблем,но на първи път си палеше-е,с повечко въртене.
Веднъж ми се случи да не запали-тогава реших въпроса с откачване на акумулатора.
На вас прави ли ви този проблем?Особенно в топлото време?
Едно време на двутактовите двигатели в горещо време им се изпаряваше бензина от карбуратора и палеха след усилено въртене.Все пак не сме на 2Т мотори ,но може би има някаква връзка????

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 11 авг 2006, 14:07

Откакто сложих газовата ми прави впечатление, че повечко върти докато запали.
Зимата имах много проблеми, че акумулатора хич го нямаше и като поседеше колата 4-5 дена после нямаше палене. Абе зиме, лете от време на време трябва да се припалва да поработи малко, нищо работа и спесява много главоболия.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 11 авг 2006, 14:08

BOROOO

Не я ли палиш на бензин сутрин? На мен ми казаха всеки ден като я карам да я паля на бензин сутринта и аз така си правя.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 11 авг 2006, 14:12

orlinm написа:BOROOO

Не я ли палиш на бензин сутрин? На мен ми казаха всеки ден като я карам да я паля на бензин сутринта и аз така си правя.
Гасне на газ, после паля на бензин и автоматично на определени обороти превключва. Предполагам, че при преминаване от режим газ/бензин за един момент няма гориво в двигателя, та затова повечко върти докато запали.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 11 авг 2006, 14:17

Аха ясно. Аз също съм на газ но превключването ми е ръчно. Просто чакам 3-4 минутки да загрее и като мина на газ се шашка за секунда две и после си върви. Предполагам е нормално..
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 14:36

а какви са кабелите (ако не е тайна)....
Имам такъв проблем ако като сложа ключа веднага завъртя, хубаво е като дадеш контак да изчакаш 2-3 секунди за да бензиновата помпа да качи налягане (пишат си го в книжката за екполатация). Като качи налягане се чува как изключва едно реле от таблото. Дано да е това 8)
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 15:07

е разбира се че изчаквам да спре помпата,но и тогава пак е така.Кабелите са EPS уж са хубави,купих ги от Евро 07.Не ми правят проблеми в движение-до сега навъртях 1000км с тях супер.Но просто питах дали на някой му е така колата след 4-5 дневна почивка.Мога да пробвам пак с нулиране на паметта,от бая време не съм правил упражнението.Но дали ще с оправи....??? :shock: :roll:

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 15:17

не съм сигурен, но опитай дано да помогне 8) аз понякога и по 10 дни
не я паля и нямам такъв проблем, но понякога като е топла го прави и подавам газ докато върти и пали :lol:
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 авг 2006, 22:54

А бре момчета ! :D
Всичките за палене на газ ли говорите ?
2 вариянта са ми се случвали ... че май и повече
Едния беше доста шокиращ и продължителен но аз бях по-упорит, пък и имах акумулатор и помощник.
Начи сърши ми газта, на бензин минах през ОМВ и напълних докъто изключи и после с бензина в карба се прибрах почти до нас. След цял ден печене на слънце и е следобяд един познат вика ай да караме некаф телевизор там у техното село. Викам аре ... аре ама върти и не пали :shock: ... тва никога не се е случвало.
Сетих се некой разправаше, че заредиш ли до горе бутилката карай не я оставяй да стой. Убаво вика аре на бенз .. пър-пър на бенз и аха да се стабилизира и угасна.
Ааа викам тоя са счупи :cry:
Пича дет с телевизора обаче вика "дай да ида за бензин " аз викам "бе има бензин не е тва проблема" и той фана и замина ич ма и не слуша.
Връща се с 3 литрова от минерална пълна с бенДзин, ръгаме и оня форд кат са разбръмча ич му не е зле.
Ай леко по пътя на няколко пъти опити за на газ и чак като стигнахме се оправи и забръмча на газ.

Друго :
Клапанчето ти дет спира газта кат угасиш, да не остаряло и кат престой да залепва и след няколко напъна да отлепва. По подразбиране стой затворено и подаде ли му се ток отваря.

Друго. другоо ....
Последно като ми прави палене след продължително въртене не го барах нищо просто дозаредих и взе че са опрай, ми случва им се и на ОМВ да им е калпава газта.

П.С.
Сега постоянно трябва да уточнявам, че говоря за бившия си Ескорт.
500 коня
И гореше газ 4,8/100 при 220-280 км/ч =)):

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 авг 2006, 09:19

паленето става на бензин,никой инжекцион не пали на газ.
Дори почна да пали трудно и сутрин,когато предния ден е карана колата.Проблема се влушава,и ще имаме влизане в бокса май. :(
Съмняват ме кабелите-ще взема да си върна старите и ще ги изолирам добре-поне с тях палеше добре.

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 14 авг 2006, 12:14

абе може и да е от кабелите.... :lol: те тия са малко ментеливи.....
Понеже ще ги сменям мойте и питах един колега който имаше в магзина от тях и го питах.... не ми даде...а от евро 07 само боклуци можеш да купиш (с някое и друго изключение) :wink:

ПС. ако искаш да те пратя в сервиз в пловдив да погледнат
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 авг 2006, 13:04

ами аз сервизите ги знам на елкон,ама нема да открият нищо.Колата работи добре във всички други случаи,освен при палене на студено.Ще пробвам със старите кабели,и ако проблема остане ще търся причина другаде.А за евро07 не мога да кажа впечатления- само кабели съм купувал за сега.Но и в други магазини съм гледал тази марка кабели,така че в случая магазина нее определящ.Знам че на моторкрафт си е най-добре,но при тях най-късия кабел струва 25лв,а най-дългия около 40.
ЕПС бяха 54лв комплекта,нищо че всеки кабел е с 3см по къс от това което трябва да е.На кутията пише модела,година,кубатура,двигател- като ги сложиш друго излиза.

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 14 авг 2006, 14:14

ами те евро-07 ги внасят...
ама аз съм се спрял на Beru комплеката е 98лв ама съм сигурен в качесвото.
Всъщност се колебая между Beru или Bosch но нямам много време защото в петък трябва да пътувам...
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта