Като мина през локва ми светва диода за зареждането.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Като мина през локва ми светва диода за зареждането.

Мнение от valerko1 » 15 авг 2006, 22:16

Когато мина през локва, независимо бързо или бавно ми светва лампата за зареждането на акумулатора. На какво се дължи, някаква оттечка ли има и как да го излекувам този проблем.

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 15 авг 2006, 22:39

Батка, лично мое мнение е че може да ти е хлабавичък ремъка. На старата ми фиеста като минех през локва ремъка почваше да свири яко и лампата ми светваше. Малко опънах ремъка и се оправи, поне при мен помогна.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 15 авг 2006, 23:14

shaby написа:Батка, лично мое мнение е че може да ти е хлабавичък ремъка. На старата ми фиеста като минех през локва ремъка почваше да свири яко и лампата ми светваше. Малко опънах ремъка и се оправи, поне при мен помогна.
Ремъка действително свири чат-пат, когато е студена колата /зимата повече/, но лампата светва винаги, когато мина през локвата, дори и без да свири ремъка.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 15 авг 2006, 23:23

Почисти клемите на генератора.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 авг 2006, 09:38

генератора се мокри и дава утечка някъде-покрий го с нещо там където контактуват проводниците(с гумена въкавица от тези домакинските можеш да увиеш)

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 17 авг 2006, 08:02

mrdds написа:генератора се мокри и дава утечка някъде-покрий го с нещо там където контактуват проводниците(с гумена въкавица от тези домакинските можеш да увиеш)
И аз имах такива подозрения, но предпочетох да попитам някой корифей в тази област. Благодаря на всички.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта