Проблем при палене Ескорт 1.6?
- BoroSekirof
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Проблем при палене Ескорт 1.6?
Здравейте, имам един Форд Ескорт '92 1.6 бензин, който поседя известно време без да бъде каран... Оня ден реших да го видя как е и естествено има проблем- не иска да пали! При завъртане на ключа до край си свети само че има контакт, но нито перка нито нищо не включва. Обаче при бутане си пали... Какво може да е ? Стартер, нещо по тока или друг проблем. Щото видимо бензин има, ток има...Но при пълно завъртане на ключа НЪЦ. Дайте идеи и съвети
Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих 


Последна промяна от BoroSekirof на 14 юли 2012, 17:31, променено общо 1 път.
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем?
Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?
И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.
И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.
- BoroSekirof
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем?
А възможно ли да е стартер или пък нещо друго свързано с електрониката? Смисъл може ли да пали без стартер, защото като я бутам си пали или по-скоро е електрониката, или там бендикс и тн- изреждам ги като примери не ги изброявам като части от електрониката? Скоро ще я заведа на сервиз, но все пак ако имате идеи, при които мога да се размина със сервиз ще съм благодаренdreadx написа:Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?
И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.

Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Ако не се чува едно щракане отпред, когато завъртиш контактния ключ, може да има някоя прекъсната кабелна връзка, или често при Ескорт има лоши спойки в бушонното табло. Ако се чува щракане проблемът би трябвало да е в стартера. Пробвай с един-два ритника по таблото дали няма да се намести - ако от това започне да работи се сваля таблото и се презапоява платката. Естествено провери и всички кабелни връзки като започнеш от клемите на акумулатора - да не са разхлабени нещо, или да не са окислени.
- BoroSekirof
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Човек малко за малко ме успокои, че си мислех за стартера как е отлетял и си викам честито една 100ка не ти мърда. Не че при евентуален сериозен проблем в инсталацията ще ми е по-добре, нооо поне малко за малко по-добре може би. Спомних си че я мих и ми направи впечатление, че като вдигнах капака около акумулатора имаше вода. Възможно ли е да съм окъсил нещо и съответно къде може да се крие проблема- в таблото с бушоните или отпред при другите свинщини? Смисъл като я мих не беше нито на контакт нито запалена, но после като давах на контакт и започна тая мръсотийка... Но нямам нито волтметър нито някаква техника с която да установя какъв е волтажа.Пък и съм меко казано изумен как може от това като миеш форд-а да не иска да пали след това- нито съм мил двигател нито нищо, просто я изплакнах с най-обикновен маркуч...егати!
Май ще трябва да си я гледа някой специалист, ама пък добър жичкаджия май не знам


Май ще трябва да си я гледа някой специалист, ама пък добър жичкаджия май не знам



Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя
- BoroSekirof
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Даам, колега изключително много БЛАГОДАРЯ - сбърканото ел. табло си правеше така "забавните" номерца. Както ми каза проверих акумулатора- на друга кола го сложих, щото нямах волтметър- работи си- все пак е на няма 1000 км и се чудех как пък ще изгори толкова бързо клетка??? Викам си чакай да разгледам таблото- бушон по бушон- няма никой. И съвсем съвсем случайно го бутнах нагоре, ама така леекинко и то като завъртях ключа се изкиха два пъти и запали. Викам си някакъв късмет ще да е- пробвам пак и си пали като пушка. Сега обаче май ще ми се наложи да пътувам за малко до Варна и честно казано не знам дали ми стиска да я подкарам натам- може ли пак да се избъзика или да направи някоя щуротия? Какво ме съветваш- да я закарам на някой да я "отремонтира" или да се надяваме, че това няма да се случи отново?




Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 юли 2012, 21:17
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
днес имах същият проблем... оказа се от ключалката
ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа
и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата 



-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?
Добре дошъл в клуба на непалещият Ескорт. Вече почти съм сигурен,че проблема е от ел. таблото.Между другото онзи ден,като ми угасна,въртя,припали и угасне,айде недостиг на ток до бенз. помпа.След 2-3 опита.Това ми е ясно и при поредния опит да запаля... хоп и стартера не върти.
Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта