Проблем при палене Ескорт 1.6?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от BoroSekirof » 14 юли 2012, 15:49

Здравейте, имам един Форд Ескорт '92 1.6 бензин, който поседя известно време без да бъде каран... Оня ден реших да го видя как е и естествено има проблем- не иска да пали! При завъртане на ключа до край си свети само че има контакт, но нито перка нито нищо не включва. Обаче при бутане си пали... Какво може да е ? Стартер, нещо по тока или друг проблем. Щото видимо бензин има, ток има...Но при пълно завъртане на ключа НЪЦ. Дайте идеи и съвети :) Благодаря предварително, и се извинявам че темата е тук, но без да исках я сложих :)
Последна промяна от BoroSekirof на 14 юли 2012, 17:31, променено общо 1 път.
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Проблем?

Мнение от dreadx » 14 юли 2012, 16:47

Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?

И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Проблем?

Мнение от BoroSekirof » 14 юли 2012, 17:34

dreadx написа:Може да е някакъв контактен проблем в таблото или ел.инсталацията, а може да е умряла клетка на акумулатора. Имаш ли волтметър да измериш дали има 12 волта, и дали при опит за завъртане на стартера не падат под 10 волта?

И смени заглавието на темата, например: "Ескорт, не пали". Теми, озаглавени необяснително с по една дума, като "Проблем!?" хората даже не ги гледат.
А възможно ли да е стартер или пък нещо друго свързано с електрониката? Смисъл може ли да пали без стартер, защото като я бутам си пали или по-скоро е електрониката, или там бендикс и тн- изреждам ги като примери не ги изброявам като части от електрониката? Скоро ще я заведа на сервиз, но все пак ако имате идеи, при които мога да се размина със сервиз ще съм благодарен :)
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от dreadx » 14 юли 2012, 19:44

Ако не се чува едно щракане отпред, когато завъртиш контактния ключ, може да има някоя прекъсната кабелна връзка, или често при Ескорт има лоши спойки в бушонното табло. Ако се чува щракане проблемът би трябвало да е в стартера. Пробвай с един-два ритника по таблото дали няма да се намести - ако от това започне да работи се сваля таблото и се презапоява платката. Естествено провери и всички кабелни връзки като започнеш от клемите на акумулатора - да не са разхлабени нещо, или да не са окислени.

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от BoroSekirof » 14 юли 2012, 20:09

Човек малко за малко ме успокои, че си мислех за стартера как е отлетял и си викам честито една 100ка не ти мърда. Не че при евентуален сериозен проблем в инсталацията ще ми е по-добре, нооо поне малко за малко по-добре може би. Спомних си че я мих и ми направи впечатление, че като вдигнах капака около акумулатора имаше вода. Възможно ли е да съм окъсил нещо и съответно къде може да се крие проблема- в таблото с бушоните или отпред при другите свинщини? Смисъл като я мих не беше нито на контакт нито запалена, но после като давах на контакт и започна тая мръсотийка... Но нямам нито волтметър нито някаква техника с която да установя какъв е волтажа.Пък и съм меко казано изумен как може от това като миеш форд-а да не иска да пали след това- нито съм мил двигател нито нищо, просто я изплакнах с най-обикновен маркуч...егати! :-/:
Май ще трябва да си я гледа някой специалист, ама пък добър жичкаджия май не знам :shock: :shock: :shock:
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от BoroSekirof » 15 юли 2012, 20:52

Даам, колега изключително много БЛАГОДАРЯ - сбърканото ел. табло си правеше така "забавните" номерца. Както ми каза проверих акумулатора- на друга кола го сложих, щото нямах волтметър- работи си- все пак е на няма 1000 км и се чудех как пък ще изгори толкова бързо клетка??? Викам си чакай да разгледам таблото- бушон по бушон- няма никой. И съвсем съвсем случайно го бутнах нагоре, ама така леекинко и то като завъртях ключа се изкиха два пъти и запали. Викам си някакъв късмет ще да е- пробвам пак и си пали като пушка. Сега обаче май ще ми се наложи да пътувам за малко до Варна и честно казано не знам дали ми стиска да я подкарам натам- може ли пак да се избъзика или да направи някоя щуротия? Какво ме съветваш- да я закарам на някой да я "отремонтира" или да се надяваме, че това няма да се случи отново? :-/: :-/: :-/:
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

capone
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 юли 2012, 21:17
Модел на автомобила: ford escort
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от capone » 23 юли 2012, 00:43

днес имах същият проблем... оказа се от ключалката :) ключът се въртеше ,но не завърташе докрай онази джаджа :D и за сега паля форда с два ключа единия е на ключалката заради чипа ,а с другия въртя джаджата :D

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене Ескорт 1.6?

Мнение от freeqwerty » 23 юли 2012, 19:39

Добре дошъл в клуба на непалещият Ескорт. Вече почти съм сигурен,че проблема е от ел. таблото.Между другото онзи ден,като ми угасна,въртя,припали и угасне,айде недостиг на ток до бенз. помпа.След 2-3 опита.Това ми е ясно и при поредния опит да запаля... хоп и стартера не върти. :mrgreen: Та след подритване по таблото и двете неща се оправиха. :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта