моля за помощ спешно
- 
				VALENTINA
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 апр 2012, 13:59
- Модел на автомобила: ford eskord
- Status: Извън линия
моля за помощ спешно
здравейте имаме проблем с буса ми   буса  е форд транзит  инсталацията му  е леко разбъзикана той е с два акумолатора  и са прекачени по следния начин двата плюса наедо и масата също и ефекта  е никакъв ако някои може да помогне  с схема снимка или   да ме  светне как се прекачва  двата акумолатора  шесам  мн благодарен или некакъв съвет  а ие дизел  2.5 мотор 97година
			
									
									
						- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: моля за помощ спешно
Първо трябва да се знае защо е с ДВА акумулатора,- с каква цел ? Не иска да запали двигателя ли с един, или единият акумулатор е слаб за да го завърти ? Цялата тази система е странна, и нелогична.
Мисълта ми е че с трици маймуни не може да се ловят, без да ми се сърдиш. Напиши от кой град си, за да те упъти някой към съвестен майстор.
			
									
									Мисълта ми е че с трици маймуни не може да се ловят, без да ми се сърдиш. Напиши от кой град си, за да те упъти някой към съвестен майстор.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				bobitovn
- потребител 
- Мнения: 14
- Регистриран: 15 юни 2008, 12:48
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v. - 1995-хечбек
- Status: Извън линия
Re: моля за помощ спешно
По мои спомени(карах един форд до Румъния и ме остави на пътя заради заминали четки на  генератора), май единия акумулатор е за старт на двигателя и беше по-мощен, другия поддържащ.Ама беше отдавна и да не те подведа.
Паралелно и последователно свързване на акумулатори
Ако искаме по-голям капацитет, отколкото можем да постигнем с достъпните акумулатори (или място за тях), акумулаторите могат да се свързват паралелно - (+) с (+), (-) с (-). Такъв комплект се държи като един акумулатор със сбора от амперчасовете. Просто е, ако се спазват следните правила:
* Не се свързват паралелно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват паралелно стартерни и полутягови акумулатори !
* Паралелно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е поне толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* Силно препоръчително е акумулаторите да са от една марка, модел, капацитет и по възможност с близки серийни номера. Има смисъл да се отиде до големия дистрибутор и да се вземат от едно пале.
Ако искаме двойно по-високо напрежение (24 волта вместо 12) се използва последователно свързване - (+) на единия с (-) на другия, а свободните два края - към ел. мрежа на машината. Такъв комплект се държи като акумулатор със същия капацитет като съставните, но с двойно напрежение. И тук има правила, за да се получи както трябва:
* Не се свързват последователно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват последователно стартерни и полутягови акумулатори !
* Не се свързват последователно акумулатори с различен капацитет, марка, модел!
* Последователно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* НИЩО не се свързва към средната точка между двата акумулатора. Ако ви трябва половината напрежение, вземете си преобразувател!
* СИЛНО препоръчително е да се вземат два акумулатора с близки серийни номера, пристигнали при дистрибутора в един контейнер.
			
									
									
						Паралелно и последователно свързване на акумулатори
Ако искаме по-голям капацитет, отколкото можем да постигнем с достъпните акумулатори (или място за тях), акумулаторите могат да се свързват паралелно - (+) с (+), (-) с (-). Такъв комплект се държи като един акумулатор със сбора от амперчасовете. Просто е, ако се спазват следните правила:
* Не се свързват паралелно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват паралелно стартерни и полутягови акумулатори !
* Паралелно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е поне толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* Силно препоръчително е акумулаторите да са от една марка, модел, капацитет и по възможност с близки серийни номера. Има смисъл да се отиде до големия дистрибутор и да се вземат от едно пале.
Ако искаме двойно по-високо напрежение (24 волта вместо 12) се използва последователно свързване - (+) на единия с (-) на другия, а свободните два края - към ел. мрежа на машината. Такъв комплект се държи като акумулатор със същия капацитет като съставните, но с двойно напрежение. И тук има правила, за да се получи както трябва:
* Не се свързват последователно акумулатори с различна технология (обслужеаеми, необслужеаеми, гелови, AGM) !
* Не се свързват последователно стартерни и полутягови акумулатори !
* Не се свързват последователно акумулатори с различен капацитет, марка, модел!
* Последователно се свързват само нови акумулатори !
* Кабелът между двата акумулатора да е толкова дебел, колкото от акумулаторите към останалата мрежа.
* НИЩО не се свързва към средната точка между двата акумулатора. Ако ви трябва половината напрежение, вземете си преобразувател!
* СИЛНО препоръчително е да се вземат два акумулатора с близки серийни номера, пристигнали при дистрибутора в един контейнер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта

