За майсторите с любов или издухана ламбда сонда !
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
За майсторите с любов или издухана ламбда сонда !
Както повечето от вас знаят, Фиестата ми имаще страхотен рзход 20/100 градско , проблем с оборотите и след посещение при разни майстори всички единодушно ми казаха ,че ламбда сондата ми се е скапала .......да ама не ..............проблема се оказа от регулировка на клапани ................някой (не помня кой) се е учил да регулира клапани на моята кола и съответно на първи цилиндър е объркал регулировката на всмукателният и изпускателният клапън .......смених свещи и колата стана супер

- madmaximus
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:48
- Модел на автомобила: Escort 1.3 '87
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
И каква е разликата в двата вида клапани, имам предвид настройката. Наприме единия 0,15 а другия 0,20, цифрите са образно споменати от мен.
И този разход да е само от тази регулировка
, дано не ти е прегорял клапан, а от свеща по може - така предполагам /Жигулски опит
/.
И този разход да е само от тази регулировка


Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- Status: Извън линия
- komando_boy
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 01 мар 2005, 18:27
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia 1.8i 16V `92
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, ако не те затруднява можеш ли да кажеш за какво точно иде реч._SLiThER_ написа:Теста с диода не го ли прави да видиш

Моята сонда външно не е в много добър вид и ме "гризат" някои съмнения за работата й.

Последна промяна от komando_boy на 19 май 2005, 17:10, променено общо 1 път.

-
- Status: Извън линия
Значи необходими са ти кламерkomando_boy написа: Колега, ако не те затруднява можеш ли да кажеш за какво точно иде реч.![]()
Моята сонда външно не е в много добър вид и ме "гризат" някои съмнения за работата й.

Твоя DLC (data link connector) за твоя мотор се намира тук:

Ето ти и схемата на вързване:

като 2 и 3 ги вързваш чрез кламера след като го огънеш в нужната форма


Включваш на контакт след което почваш да броиш премигванията на диода по следната схема:

Светлиният код е в 3 групи като времетраенето м/у всяка група е 1.5сек (В на схемата) а между различните кодове е 3 сек. (С на схемата)
D=7сек. това е в началото на теста след което ще премигне за 0,5.сек (Е на схемата) след което свети още 4,5 сек. (F на схемата)
Напиши ми после резулата и аз ще ти кажа има ли проблем и кое е


-
- Status: Извън линия
- komando_boy
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 01 мар 2005, 18:27
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia 1.8i 16V `92
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
@_SLiThER_ благодаря за информацията!
В събота ще го направя и ще постна резултата.


В събота ще го направя и ще постна резултата.

Последна промяна от komando_boy на 19 май 2005, 17:11, променено общо 1 път.

- madmaximus
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:48
- Модел на автомобила: Escort 1.3 '87
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 09 юли 2005, 01:15
- Модел на автомобила: Ford Sierra clx 2.0i ohc 74kw N4B двигател
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
този тест на сиера с модул EEC ІV важи ли, или има друг начин на свързване на диода?аз имам два куплунга за свързване за диагностика - единият е непосредствено до акумулатора, другия е до индукционната бобина- доколко съм чел трябва да свържа диода към този до акумулатора- ако греша поправете ме.колата е сиера с двигателя 2000 кубика, инжекцион, с катализатор , N4B е кодът на двигателя._SLiThER_ написа:Значи необходими са ти кламерkomando_boy написа: Колега, ако не те затруднява можеш ли да кажеш за какво точно иде реч.![]()
Моята сонда външно не е в много добър вид и ме "гризат" някои съмнения за работата й.и диод .
Твоя DLC (data link connector) за твоя мотор се намира тук:
Ето ти и схемата на вързване:
като 2 и 3 ги вързваш чрез кламера след като го огънеш в нужната формаили някоя медна жичка. Ако ползваш кламер препоръчвам ти първо с една запалка да му загрееш 2та края да изгори покритието му
Включваш на контакт след което почваш да броиш премигванията на диода по следната схема:
Светлиният код е в 3 групи като времетраенето м/у всяка група е 1.5сек (В на схемата) а между различните кодове е 3 сек. (С на схемата)
D=7сек. това е в началото на теста след което ще премигне за 0,5.сек (Е на схемата) след което свети още 4,5 сек. (F на схемата)
Напиши ми после резулата и аз ще ти кажа има ли проблем и кое е![]()
едит: забравих да кажа - и при мен проблемът е в разхода- прави ми около 16-17 литра на 100 км. при положение, че я карам с омв 100 бензин и не й давам много зор.от около месец е така, а преди ми гореше "само" 12-13 на сто.Интересното е, че разходът на извнъградско не е променен- все така доволно малък- до 120 км/ч 7,5 -8 л. та се надявам с тоя диод системата за самодиагностика да ми каже къде е проблема.
едит?: направих теста (пънха "уредите" кламер и диод където е посочено в черния куплунг до акумулатора, обаче след това нищо не разрах какво става.не мога да определя какъв код ми дава.това, което видях беше:
7 сек. в началото свети постоянно (-), след това премигване (х) и след това
2сек. -- х
4сек. ----х
3сек. ---х
4сек. ----хх (две премигвания)
5сек. -----х
2сек. --х
4сек. ----х
3сек. ---х
5сек. -----х
ако някой може да ми каже какво значи това преведон като цифри ще съм му много благодарен.
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Е, отговора сам си го дал - ОМВ е причината....едит: забравих да кажа - и при мен проблемът е в разхода- прави ми около 16-17 литра на 100 км. при положение, че я карам с омв 100 бензин и не й давам много зор.от около месец е така, а преди ми гореше "само" 12-13 на сто.Интересното е, че разходът на извнъградско не е променен- все така доволно малък- до 120 км/ч 7,5....
При едни и същи условия, натоварване, скорост и цена на бензина - в едната посока, зареден от ОМВ 95H - 33лв, а в обратната посока, зареден от Лук Ойл - 26лв. Сами си правете изводите.
Последно пак от лук-а заредих и досега съм минал доста повече км, от колкото от предпоследното зареждане в омв. Пък и ускорението е по-различно.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта