Дъжд и лампа на акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Дъжд и лампа на акумулатор

Мнение от licho » 25 сеп 2006, 22:45

когато вали и минавам през локви и водата някъде стига и явно окъсява. лампата на акумулатора ми светва - колкото повече е водата се усилва интензитета на светене, след което намалява плавно и угасва.
чува се звук като от приплъзване на ремък след това.
какво може да е това, нормално ли е, трябва ли да се притеснява човек.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Дъжд и лампа на акумулатор

Мнение от paci » 25 сеп 2006, 22:50

Натегни или по-добре смени ремъка. Може и да не е за смяна но трябва да се види. Определено приплъзва.
Писано е по въпроса порови.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 25 сеп 2006, 23:35

Не окъсява, а ремъка започва да приплъзва и колкото по-мокър става, толкова повече приплъзва и лампата светва по-силно.Смени си ремъка и не прекалявай с натягането.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Дъжд и лампа на акумулатор

Мнение от licho » 26 сеп 2006, 00:49

paci написа:Натегни или по-добре смени ремъка. Може и да не е за смяна но трябва да се види. Определено приплъзва.
Писано е по въпроса порови.
аз имам един единствен ремък, който е между двигателя и алтенатора.
него ли имате впредвид или се бъркате
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 26 сеп 2006, 00:57

За него става дума смени го не е скъп. Провери си и четките на алтернатора може да са се поизносили, само две болтчета ги държат а и не е нужно да сваляш алтернатора така че няма да се узориш много.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 27 сеп 2006, 09:39

Това е мойта тема дано ти помогне, че и аз имам същия проблем - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5380" onclick="window.open(this.href);return false;

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 27 сеп 2006, 09:43

И още нещо за натягане на ремъка, не прекалявай, аз натегнах на око и сега сменям лагери на алтернатора:(.
п.с.Само за информация ремонта ми струваше 88 лв, смяна на лагери и ремъка. Толкова бях свикнал със съскането, че сега не мога да си позная двигателя, чува се единствено тракането на клапаните :).

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта