Завря ми чайника

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Завря ми чайника

Мнение от jack71 » 02 авг 2005, 16:04

Прегрява :evil: защото кабела от датчика до акумулатора (захранването) нейде си е прекъснат. преди няколко дни си дръпнах едно кабелче от датчика направо в акумулатора но един познат (който гледаше) от магазин на ел части на автомобили ми каза че е опасно и за датчика и за перката направо от акумулатор да е. Дали е вярно? дали е прав? какво може толкова да му стане

Потребителски аватар
Щ-304
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Щ-304 » 02 авг 2005, 16:20

Е, опасното е, че не минава през предпазител. И от пренапрежение при зареждане от генератора може да гръмне. Друга причина не виждам в момента...
Пък и сигурно характеристиката на термосъпротивлението ще се промени при напрежение различно от 12В-т.е. температурата на включване и изключване.
Може би най-добре наистина да не е директно от акумулатора.
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 авг 2005, 16:58

Нищо му няма така, но е хубаво да си го направиш както си е било.По принцип прекъсването се получава в някоя от многото букси, едва ли е прекъснал кабела.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта