Завря ми чайника
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Завря ми чайника
Прегрява
защото кабела от датчика до акумулатора (захранването) нейде си е прекъснат. преди няколко дни си дръпнах едно кабелче от датчика направо в акумулатора но един познат (който гледаше) от магазин на ел части на автомобили ми каза че е опасно и за датчика и за перката направо от акумулатор да е. Дали е вярно? дали е прав? какво може толкова да му стане

- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е, опасното е, че не минава през предпазител. И от пренапрежение при зареждане от генератора може да гръмне. Друга причина не виждам в момента...
Пък и сигурно характеристиката на термосъпротивлението ще се промени при напрежение различно от 12В-т.е. температурата на включване и изключване.
Може би най-добре наистина да не е директно от акумулатора.
Пък и сигурно характеристиката на термосъпротивлението ще се промени при напрежение различно от 12В-т.е. температурата на включване и изключване.
Може би най-добре наистина да не е директно от акумулатора.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта