Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Здравейте,
Минути след запалване на Фокуса (1.6 99г. бензин), 2 пъти леко форсиране и оставяне на празен ход, който беше по-висок - около 1100 вместо 700, колата изгасна с "цък" и светването на лампата "Акумулатор".
Проблема се оказа следствие на извадил се нагнетателен маркуч вътре в резервоара, спира притока на гориво, затиска поплавъка на нивомера.
Последвалите опити за палене на бензин / газ бяха неуспешни - лампата стоеше включена при завъртането от стартера. Бензиновата помпа се чува / работи при контакт. Любопитно е, че прибора "ниво бензин" показва вече с деление по-ниско (от около 25 литра сега показва 15 )... Проверих бушоните, Проверил съм акумулатора, премерил съм масата към купето. Запознах се подобни проблеми " Светеща лампа акумулатор. " и " Форд Фокус 1.8 ТДДИ не пали " -
Проблема вероятно е алтернатор, но в цитираните по-горе случаи колата е продължавала да работи .
Днес нямам възможност да изкарвам колата от гараж -
ДАЛИ ЩЕ запаля по инерция (?) за да я види майстор в София. От Своге съм
Благодаря!
Минути след запалване на Фокуса (1.6 99г. бензин), 2 пъти леко форсиране и оставяне на празен ход, който беше по-висок - около 1100 вместо 700, колата изгасна с "цък" и светването на лампата "Акумулатор".
Проблема се оказа следствие на извадил се нагнетателен маркуч вътре в резервоара, спира притока на гориво, затиска поплавъка на нивомера.
Последвалите опити за палене на бензин / газ бяха неуспешни - лампата стоеше включена при завъртането от стартера. Бензиновата помпа се чува / работи при контакт. Любопитно е, че прибора "ниво бензин" показва вече с деление по-ниско (от около 25 литра сега показва 15 )... Проверих бушоните, Проверил съм акумулатора, премерил съм масата към купето. Запознах се подобни проблеми " Светеща лампа акумулатор. " и " Форд Фокус 1.8 ТДДИ не пали " -
Проблема вероятно е алтернатор, но в цитираните по-горе случаи колата е продължавала да работи .
Днес нямам възможност да изкарвам колата от гараж -
ДАЛИ ЩЕ запаля по инерция (?) за да я види майстор в София. От Своге съм
Благодаря!
Последна промяна от boykomail на 01 авг 2013, 13:59, променено общо 1 път.
- targetman
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 10 окт 2012, 19:59
- Модел на автомобила: Chevrolet Orlando 2.0D
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
А достига ли ток до двигателя, тоест като въртиш на стартер има ли ток в свещите? (само внимавай да не те удари тока) Имал съм същият проблем и се оказа бобина.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Проверих, ток има към свещите. Благодаря, @targetman!targetman написа:А достига ли ток до двигателя, тоест като въртиш на стартер има ли ток в свещите? (само внимавай да не те удари тока) Имал съм същият проблем и се оказа бобина.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Здравейте отново!
Днес колата пали само на газ.
Проблема "Светнала лампа "Акумулатор"" дали е като резултат на електрическия проблем от нивомера и навлякъл ли е проблем към алтернатора?
Благодаря!
Днес колата пали само на газ.
- - Прибора "Ниво бензин" както беше останал с ниско показание, почна бързо да пада, Сипах 10л. но нивото не помръдна. Сигурно е изгорял (?) нивомера (незная това дали има връзка но предния ден бях сипал добавка за бензин за 50л при наличие на около 25л. - зор да прочистя пътя на бензина след замърсяване от скъсана тръбичка след филтъра! >:D<: ). Утре ще проверя налягането (регулатора) и дюзите.
- - Лампата "Акумулатор" изгасна, премерих зареждането от алтернатора - 14.7 волта. Натоварвах с ел. консуматори, оборотите нарастваха и напрежението се възстановяваше. При самодиагностика все пак се показа грешка "P107 - Alternator circuit malfunction".
Проблема "Светнала лампа "Акумулатор"" дали е като резултат на електрическия проблем от нивомера и навлякъл ли е проблем към алтернатора?
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Обикновенно добавките са силно агресивни и идеята е да разтварят замърсяванията. Най-вероятно е почистил реостата на нивомера,който спира да функционира. Ако се е получила много висока концентрация да не се окаже че боклуците са потръбопроводите/дюзите. Дано не е така, но съм виждал такъв случай - прекаленият светец и богу не е драг.boykomail написа:Здравейте отново!
... но предния ден бях сипал добавка за бензин за 50л при наличие на около 25л. - зор да прочистя пътя на бензина след замърсяване от скъсана тръбичка след филтъра! >:D<: ). Утре ще проверя налягането (регулатора) и дюзите.[/list]
Карам бавно.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Приборът за ниво на бензина е постоянно захранен.Смущенията в работата му най-често са резултат от лоша "маса". Говорим за връзката купе-двигател, двигател-скорости и изобщо всички важни връзки за "маса" по колата. Познават се по дебелите кабели.
Налягането до дюзите...като натиснеш пробката за обезвъздушаване, от там трябва да пръска бензин, да те удави. Това, че помпата работи, изобщо не означава, че до дюзите стига гориво, още по-малко може да се гадае с какво налягане е. Запушвания, за съжаление, са възможни на много места.Приемаме, че бензиновия филтър е сменян в някакъв момент.
Налягането до дюзите...като натиснеш пробката за обезвъздушаване, от там трябва да пръска бензин, да те удави. Това, че помпата работи, изобщо не означава, че до дюзите стига гориво, още по-малко може да се гадае с какво налягане е. Запушвания, за съжаление, са възможни на много места.Приемаме, че бензиновия филтър е сменян в някакъв момент.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Re: Фокус изгасна след поява на лампа "Акумулатор"
Проблема е следствие на извадил се нагнетателен маркуч вътре в резервоара, спира притока на гориво, затиска поплавъка на нивомера. Благодаря Ви @S_C , @mag_kiril. Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта