Загряване на предпазител F9
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 31 юли 2013, 18:34
- Модел на автомобила: форд фокус 2001 1.6 Зетек
- Status: Извън линия
Загряване на предпазител F9
Здравейте, искам да Ви споделя за моя проблем и да чуя малко мнения и идей как да го разреша. Значи колата е Форд фокус 2001г 1.6 Зетек, когато запаля колата всичко относно предпазителите е наред, проблема се появява, когато реша да си пусна климатика и когато се вдигне налягането му и за работи 2-рата степен на перката за охлаждане вътре в купето замирисва на загоряло, оказа се, че когато прегледах предпазителите и релетата в двигателен отсек, предпазител "F9 -20А управление на двигателя", направо започва да се топи става червен. Релетата за 1-ва и 2-ра степен също доста си греят. Имах проблеми с буксата която захранва перката беше си нагоряла и правеше лош контакт, но от днес съм я шунтирал и всичко там е 6 точки. Интересно ми е къде да търся причината в климатика в перката или нещо друго по инсталацията на колата. Тъй като този предпазител не виждам да има общо с климатика, този който си е 30А-F6, си е наред, а това се случва само когато заработи 2-рата степен на перката. Ще Ви бъда благодарен за малко мнения, че тук в моя град се оказва, че май няма кой да ми помогне. Благодаря Ви 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
За да загрява един проводящ елемент в натоварена електрическа верига, това значи само лош контакт или повишено вътрешно съпротивление. Тъй като предпазителите не могат да имат повишено съпротивление, остава да си почистиш и натегнеш контактните пластини в гнездото на предпазителя. Контактното съпротивление е обратно пропорционално на приложената върху контакта сила - колкото по-слабо натискаш, толкова по-голямо е съпротивлението и при протичане на ток се отделя по-голяма мощност във вид на топлина. Лошо и трудно за оправяне, ако проблемът е в контакта между проводниците и пластините в гнездото.Pacho_nz написа:Здравейте
Също така, можеш да провериш вентилатора за механичен проблем, като клеясали или ръждясали лагерни втулки, от което движението на перката се затруднява и консумацията се повишава.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 31 юли 2013, 18:34
- Модел на автомобила: форд фокус 2001 1.6 Зетек
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Да благодаря ще ги погледна тези неща, който ми каза, но ми е интересно защо не загрява предпазителя, който захранва самата перка ами F9, някой може ли да ми даде схема да разгледам каква точно му е веригата, която захранва, тъй като това се получава единственно само когато пусна климатика. С каква мощност са тия перки?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Здравейте,
намерих схема за двигател Zetec-E - изтегли софтуера оттук: http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 51#p126251 - Схеми - Схема 27, за по-точнa информация - дръпни си autodata . Успех!
намерих схема за двигател Zetec-E - изтегли софтуера оттук: http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 51#p126251 - Схеми - Схема 27, за по-точнa информация - дръпни си autodata . Успех!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 31 юли 2013, 18:34
- Модел на автомобила: форд фокус 2001 1.6 Зетек
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Здравей, благодаря ... изтеглих файла разархивирах го и до там не мога да го стартирам с коя програма и как се стартира ако можеш да помогнеш, ще съм благодаренЗдравейте,
намерих схема за двигател Zetec-E - изтегли софтуера оттук: viewtopic.php?f=35&t=16351#p126251 - Схеми - Схема 27, за по-точнa информация - дръпни си autodata . Успех!

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 юни 2013, 15:34
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 16v Zetec-S бензин/газ
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Файла, който трябва да се стартира "focus.exe". Намерих цялата информация от програмата в интернет тук: http://www.autoprospect.ru/ford/focus-1 ... 26-30.html - Схема 27
Изпратих ти мейл
Изпратих ти мейл
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 31 юли 2013, 18:34
- Модел на автомобила: форд фокус 2001 1.6 Зетек
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Благодаря, утре ще гледам какво мога да направя или да го закарам някъде да го направят, като отстраня проблема ще пишаФайла, който трябва да се стартира "focus.exe". Намерих цялата информация от програмата в интернет тук: http://www.autoprospect.ru/ford/focus-1 ... 26-30.html - Схема 27
Изпратих ти мейл
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 31 юли 2013, 18:34
- Модел на автомобила: форд фокус 2001 1.6 Зетек
- Status: Извън линия
Re: Загряване на предпазител F9
Здравейте, разреших си проблема с стопяването на този предпазител. Оказа се реле R16 това е релето за 1-ва степен на перката на радиатора. Искам да ви кажа, че преди седмица си го закупих чисто ново от един магазин, купих го след показване на старото, но се оказа фалшиво и толкова много проблеми ми създаде, докато намерим каква е причината за повишаването на товара. Ако знаех отдавна да си бях намерил друго, но с помощта на сервизни майстори и срещу заплащане се намери причината. Благодаря на всички, който се отзоваха, безаварийно шофиране 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта