Как да си монтирам алармата Giordon G10
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 дек 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1999
- Status: Извън линия
Как да си монтирам алармата Giordon G10
Здравейте, колеги срещнах затруднение с монтирането на новата ми аларма GIORDON G10
. Надявам се някой да помогне с едно рамо, не е за 30 - те лева за монтаж, въпроса е сам да го направя, по - сложно, е но чувството после ще е незаменимо
Няма да казвам какво съм разчел от схемата понеже, ще е най - добре някой които, разбира да обясни от начало. Поздрави
https://www.google.bg/search?q=giordon+ ... B640%3B480
https://www.google.bg/search?q=giordon+ ... B511%3B393
това са двете изображения на схемите.




https://www.google.bg/search?q=giordon+ ... B640%3B480
https://www.google.bg/search?q=giordon+ ... B511%3B393
това са двете изображения на схемите.

-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Щом не ти е за 30-те лева,защо не отидеш при опитен майстор,за да нямаш главоболия после..? Аз така бих направил!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 дек 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1999
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Немога да разбера защо вместо да дадеш акъл, за което съм помолил най - учтиво, даваш мнения, за които изрично е ясно, че искам да го направя сам, т.е. да направя нещо, което другите, или по - голямата част от тях, не могат и се отказват подобно на вас, драги ми колега. Поздравиfreeqwerty написа:Щом не ти е за 30-те лева,защо не отидеш при опитен майстор,за да нямаш главоболия после..? Аз така бих направил!



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Колега, ако можеш да изчакаш края на седмицата, ще се опитам да ти помогна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Колега насреща съм ще помагам. Пиши какво те интересува и ще ти кажа. 
Форд Фиеста 96г.
Постоянен плюс- червен от ключа за запалването.
IGN. -кабела който трябва да се прекъсне за блокиране на двигателя в случай на кражба. Прекъсва се през релето на алармата естествено ако решиш може да направиш блокирането и от друго място а не по игнишън.
Мигачи-ляв е син кабел който се намира на джойстика на самото лостче на мигачите. Десен- син/червен (синьо червен кабел) на същото място.
Врати-зелен/червен кабел намира се в шофьорската колонка. Трябва да се прекара кабел който да свържи предна лява с предна дясна врата понеже са отделни вериги. За целта се слага и диод. Но по лесно =е е ако хванеш управлението от лампичката в купето.
За друго питай ще помагам.
ВНИМАВАЙ С ВРЪЗКИТЕ НА КАБЕЛИТЕ. ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ ЗАПОЯВАЙ.
ИЗОЛИРАЙ ДОБРЕ.
МИСЛИ ОТ КЪДЕ ДА МИНАВАТ КАБЕЛИТЕ ЗА ДА НЕ СЕ ПРЕТРИВАТ С ВРЕМЕТО И ДА ЗАПАЛЯТ КОЛАТА.
ДОВЕРЯВАЙ СЕ НАЙ ВЕЧЕ НА ЗАВОДСКИТЕ ПЪТИЩА НА КАБЕЛИТЕ НЕ Е ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ.
НАМЕРИ МЯСТО ЗА АЛАРМАТА КЪДЕТО НЯМА ДА СЕ МОТАЕ СВОБОДНО НАСАМ НАТАМ И Е ПРЕХВАНИ С (миши,лисичи,свински или так кой както ги знае тези опашки
)
И отново обърни сериозно внимание на снадките. Основната грешка на повечето хора е, че заголват кабела прекалено късичко и е трудно да се навие достатъчно и освен това няма контактна площ. Заголвай около 2,5-3,5см. и тогава усуквай за да има контактна повърхност. При 12V много хора си казват а то 12V. Да тъка е но простата сметка 100W при 12V е над 8 ампера ток.100w са двете крушки на фаровете. А в битовите нужди около 8 ампера дърпа един бойлер. Тъка че не е за подценяване изобщо 12V.

Форд Фиеста 96г.
Постоянен плюс- червен от ключа за запалването.
IGN. -кабела който трябва да се прекъсне за блокиране на двигателя в случай на кражба. Прекъсва се през релето на алармата естествено ако решиш може да направиш блокирането и от друго място а не по игнишън.
Мигачи-ляв е син кабел който се намира на джойстика на самото лостче на мигачите. Десен- син/червен (синьо червен кабел) на същото място.
Врати-зелен/червен кабел намира се в шофьорската колонка. Трябва да се прекара кабел който да свържи предна лява с предна дясна врата понеже са отделни вериги. За целта се слага и диод. Но по лесно =е е ако хванеш управлението от лампичката в купето.
За друго питай ще помагам.

ВНИМАВАЙ С ВРЪЗКИТЕ НА КАБЕЛИТЕ. ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ ЗАПОЯВАЙ.
ИЗОЛИРАЙ ДОБРЕ.
МИСЛИ ОТ КЪДЕ ДА МИНАВАТ КАБЕЛИТЕ ЗА ДА НЕ СЕ ПРЕТРИВАТ С ВРЕМЕТО И ДА ЗАПАЛЯТ КОЛАТА.
ДОВЕРЯВАЙ СЕ НАЙ ВЕЧЕ НА ЗАВОДСКИТЕ ПЪТИЩА НА КАБЕЛИТЕ НЕ Е ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ.
НАМЕРИ МЯСТО ЗА АЛАРМАТА КЪДЕТО НЯМА ДА СЕ МОТАЕ СВОБОДНО НАСАМ НАТАМ И Е ПРЕХВАНИ С (миши,лисичи,свински или так кой както ги знае тези опашки

И отново обърни сериозно внимание на снадките. Основната грешка на повечето хора е, че заголват кабела прекалено късичко и е трудно да се навие достатъчно и освен това няма контактна площ. Заголвай около 2,5-3,5см. и тогава усуквай за да има контактна повърхност. При 12V много хора си казват а то 12V. Да тъка е но простата сметка 100W при 12V е над 8 ампера ток.100w са двете крушки на фаровете. А в битовите нужди около 8 ампера дърпа един бойлер. Тъка че не е за подценяване изобщо 12V.
- ganador
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
- Местоположение: Montana
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Колега, ето едно упътване на БГ, ако може да те улесни:
Нашата чаша на търпение - най-пълната чаша в света!


-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 дек 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1999
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Евала на всички, ще използвам всеки даден съвет, благодаря много тази седмица към края ще започна, ако Наско може да даде и той съвет. Само едно ще кажа .... форд до гроб... ..
Като съм готов ще кажа и ще направя снимки, че други неопитни като мен да се научат. Поздрави




-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 дек 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1999
- Status: Извън линия
Re: Как да си монтирам алармата Giordon G10
Здравейте на всички отново. Искам да благодаря на всички за оказаната помощ.
Значи алармата е поставих сам успешно, непосредствено след коментарите, които получих в тази тема. Ще дам обяснение как е станало монтирането на аларма Giordon G10 това за кола Форд Фиеста 1.25 зтек 1997 год.
Първо, взимаш и внимателно разчиташ схемата, ако те марзи чети това, което ще напиша. След това се подготвяш с уред за измерване, понеже нямаме схемата на колата, а дори да е намерим от AutoData е изключително трудно да е разчетем, ако нямаше нужното образование, което аз лично нямам, резачки, макетен нож, кръстата, права ,изолирбанд, тръбен ключ, машинка за пробиване, по - възможност най - малка с подходяща боргия, 4 - 5 - 6 мм и много търпение.
Второ, сваляш кората на една от двете врати, ще говоря за пасажерска врата, разглобяваш курмилните пластмаси, две са, едната има 3 видий кръстати, втората е закрепена за първата с 2 видий кръстати и вдигаш предния капак.
Трето,от разглобената вече дясна врата, сваляш бравата, над нея има едно черно желязо хванато с 3 яки видий, махаш, стигаш до бравата,сваляш е, не е нужно да махаш и жилото, само две метални пръстчета, под нея има букса изкарваш е, на нея има 4 кабела, с помоща на уреда, горе упоменатият, измерваш на 12в, на коя жичка от 4 те възможни тъй като едното ти е постоянно маса, черния кабел, при затваряне и отваряне е подаде 12 волта, след като откриеш, местиш кабелите на уреда да дават на късо и ти му подаваш 12 волта, за да си сигурен, че са правилните кабели, в резултат на това вратите ще ги затвориш и отвориш чрез уреда, под затвориш и отвориш имам впредвид, заключиш и отключиш. След като вече си намерил кабелите запомняш цветовете, и ги проследяваш до вътре в купето, като за тази цел свяляш една пластмаса, която се сваля с права отверка и един пластмасов пирон. Там ще намериш един сноп кабели, които продължава от вратата към купето, с помоща на тръбен ключ, тъй като му е по-голям разкрача, ще поможеш да свалиш буксата тъй като от врата към купето снопа кабели не е сноп ами имат преход от една букса, която се сваля лесно и е направена с цел при навлизане на вода възможността да даде на късо да е по - малка. Вече кабелите от купето, които са излезнали от тази букса са същите на цвят като кабелите от вратата, които влизат в нея, намираш нашите три кабела вързваш ги за модула и централното е готово.
Разглобената пластмаса около волана, е за да се открият буксите за управление. Дясната букса е за мигачи, къси, дълги, габарити, тя ни трябва, а дясната за чистачки и т.н. Махаш буксата и с помоща на уреда намираш кои са наще кабели за мигачите и ги вързваш.
Сваляш платфона намираш плюса и вързваш синия кабел там от модула, като предварително проверяваш това може и аз да греша. Не казвам цветове следиш ги на графиката там са ясно обозначени, аз казвам каде и какво се слага. За по - лесно вече намерения кабел като свалиш пластмасата, която стой на лявата греда на стъклото ще светне там кабела.
Розовия кабел го вързваш за сирената, която може да е поставиш под капака зад акумулатора.
Плюс и минус са червен и черен.
Така е монтирах аз колата си има и аларма и всичко и се задейства перфектно.
Съжелявам за правописните грешки след работа съм и не ми се мисли. Дано да съм помогнал ако не пишете да дообясня.
Алармата Giordon G10 за сега 1 седмица е много добра и нямам проблеми.



Първо, взимаш и внимателно разчиташ схемата, ако те марзи чети това, което ще напиша. След това се подготвяш с уред за измерване, понеже нямаме схемата на колата, а дори да е намерим от AutoData е изключително трудно да е разчетем, ако нямаше нужното образование, което аз лично нямам, резачки, макетен нож, кръстата, права ,изолирбанд, тръбен ключ, машинка за пробиване, по - възможност най - малка с подходяща боргия, 4 - 5 - 6 мм и много търпение.
Второ, сваляш кората на една от двете врати, ще говоря за пасажерска врата, разглобяваш курмилните пластмаси, две са, едната има 3 видий кръстати, втората е закрепена за първата с 2 видий кръстати и вдигаш предния капак.
Трето,от разглобената вече дясна врата, сваляш бравата, над нея има едно черно желязо хванато с 3 яки видий, махаш, стигаш до бравата,сваляш е, не е нужно да махаш и жилото, само две метални пръстчета, под нея има букса изкарваш е, на нея има 4 кабела, с помоща на уреда, горе упоменатият, измерваш на 12в, на коя жичка от 4 те възможни тъй като едното ти е постоянно маса, черния кабел, при затваряне и отваряне е подаде 12 волта, след като откриеш, местиш кабелите на уреда да дават на късо и ти му подаваш 12 волта, за да си сигурен, че са правилните кабели, в резултат на това вратите ще ги затвориш и отвориш чрез уреда, под затвориш и отвориш имам впредвид, заключиш и отключиш. След като вече си намерил кабелите запомняш цветовете, и ги проследяваш до вътре в купето, като за тази цел свяляш една пластмаса, която се сваля с права отверка и един пластмасов пирон. Там ще намериш един сноп кабели, които продължава от вратата към купето, с помоща на тръбен ключ, тъй като му е по-голям разкрача, ще поможеш да свалиш буксата тъй като от врата към купето снопа кабели не е сноп ами имат преход от една букса, която се сваля лесно и е направена с цел при навлизане на вода възможността да даде на късо да е по - малка. Вече кабелите от купето, които са излезнали от тази букса са същите на цвят като кабелите от вратата, които влизат в нея, намираш нашите три кабела вързваш ги за модула и централното е готово.
Разглобената пластмаса около волана, е за да се открият буксите за управление. Дясната букса е за мигачи, къси, дълги, габарити, тя ни трябва, а дясната за чистачки и т.н. Махаш буксата и с помоща на уреда намираш кои са наще кабели за мигачите и ги вързваш.
Сваляш платфона намираш плюса и вързваш синия кабел там от модула, като предварително проверяваш това може и аз да греша. Не казвам цветове следиш ги на графиката там са ясно обозначени, аз казвам каде и какво се слага. За по - лесно вече намерения кабел като свалиш пластмасата, която стой на лявата греда на стъклото ще светне там кабела.
Розовия кабел го вързваш за сирената, която може да е поставиш под капака зад акумулатора.
Плюс и минус са червен и черен.
Така е монтирах аз колата си има и аларма и всичко и се задейства перфектно.
Съжелявам за правописните грешки след работа съм и не ми се мисли. Дано да съм помогнал ако не пишете да дообясня.
Алармата Giordon G10 за сега 1 седмица е много добра и нямам проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта