проблем с паленето
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
проблем с паленето
Здравейте колеги имам един въпрос и не откривам точния форум.проблема е там че ония ден карах колата и след като е загасих неможа да запали светва лампата на акумолатора и за маслото и като завартя да паля колата изключва всичко нито стартера върти нито нищо забелязах и че подгрева не светва на таблото колата е форд ескорт1.8 тди
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Първо си провери акумулатора, после виж клемите му, най вероятно са се окислили и като врътнеш ключа и не стига тока.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Провери си клемите тогава за окиси или не са дозатегнати. Някъде ти се губи тока или маса някъде.
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Сваляш и ревизираш стартера.Редуктора и най вече четките.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Отивай там откъдето си го купил за рекламация.iunatan написа:Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Аз бих започнал от динамото.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Уловил си вярната посока.iunatan написа:Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
Ако имаш втори ключ - пробвай с него.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Колата днеска е на майстор да се надявам че ще стане ще пиша какъв точно е проблема
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
имобилаизера е проблема изобщо не спира да мига лампичката двама еладжии се отказаха и сега ще се пробват да пуснат допалнителни кабели на стартера и помпата незнам вече какво да правя
















-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Не разбрахме имаш ли втори ключ?
Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Днеска звънах на ключар каза му за оригиналния клуч да завартя на комтакт и после втория ключ да сложа и пак да дам на контакт и после би трябвало да запали имобилаизера бил в режим на обучение и трябвало да разчете и двата ключаdreadx написа:Не разбрахме имаш ли втори ключ?
Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Пробвай ги тези неща - това, което ти е казал ключарят, както и това с изчакването на контакт.
Преди пробата няма смисъл да се рови по инсталацията. Кажи после какво е станало.
Преди пробата няма смисъл да се рови по инсталацията. Кажи после какво е станало.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Другата обция да се препрогамира имобилаизера което пакключар го прави
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Аз съм имал същия проблем,но с бензинов мотор. Въртя,няма никой. При жичкаджията всичко се оправи,поне при този модел,(незнам дали е при дизела),ел-таблото прави проблеми,правеше го и при бензиновата помпа. Ако си от София и,ако това се окаже проблем,драсни едно ЛС,момчето много си разбира от тези неща.
П.п сега видях,че си от Бургас.
П.п сега видях,че си от Бургас.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Добре де, пробвай първо без ключар. Преди 2 дена така кандардисвах един човек в един друг форум да пробва да си остави ключа на контакт 30 минути, понеже неговият имобилайзер при опит за запалване с непрограмиран ключ се блокира за толкова време. Може би производителите са му заложили такава блокировка с идеята, че никой крадец няма да седи и да го чака.
Междувременно се получиха всякакви идеи - да качи колата на репатрак и да я закара в Ратола, за да му програмират ключа. (учудвам се, как във въпросния форум, въпреки че има и много компетентни хора, нивото на задаване и обсъждане на техническите въпроси е сходно с някои не-технически форуми - например в бг-мама можеш да получиш всякакви подобни идеи.) Обаче се оказа, че човекът не бил и в България - та отпадна идеята за репатрака.
На другия ден с нетърпение отворих темата, за да видя дали е пробвал. Оказа се, че още си говорят, но нищо не е пробвал. След това му написах още две страници обяснения на тема: - "защо пък да не вземе да пробва все пак" (все едно за моята кола става въпрос, а не за неговата..) По-късно каза, че ще пробва, а на другия ден - че успешно се е разблокирал имобилайзерът му по този начин.
Не се занимавам с авто-ключарство и не мога да гарантирам за резултата, но тези неща ги пише в нет-а, а сигурно и в книжката-ръководство за колата и не пречи да се пробват, преди да се търси проблемът другаде. А и пробата ще ти отнеме много по-малко време, отколкото на мен да напиша този текст.
При най-доброто си желание да ти помогнем, ние няма как да ги пробваме вместо теб. Нито има смисъл, без резултат от тези проби да измисляме още хипотези: защо може би колата не пали. Но и един много компетентен колега още в петък - преди да закараш колата на майстори ти е писал, че проблемът е в системата ключ-имобилайзер.
Има и много компетентни 'жичкаджии' в Бургас - лично познавам един такъв, но пробвай първо онази работа с ключовете.
Междувременно се получиха всякакви идеи - да качи колата на репатрак и да я закара в Ратола, за да му програмират ключа. (учудвам се, как във въпросния форум, въпреки че има и много компетентни хора, нивото на задаване и обсъждане на техническите въпроси е сходно с някои не-технически форуми - например в бг-мама можеш да получиш всякакви подобни идеи.) Обаче се оказа, че човекът не бил и в България - та отпадна идеята за репатрака.
На другия ден с нетърпение отворих темата, за да видя дали е пробвал. Оказа се, че още си говорят, но нищо не е пробвал. След това му написах още две страници обяснения на тема: - "защо пък да не вземе да пробва все пак" (все едно за моята кола става въпрос, а не за неговата..) По-късно каза, че ще пробва, а на другия ден - че успешно се е разблокирал имобилайзерът му по този начин.
Не се занимавам с авто-ключарство и не мога да гарантирам за резултата, но тези неща ги пише в нет-а, а сигурно и в книжката-ръководство за колата и не пречи да се пробват, преди да се търси проблемът другаде. А и пробата ще ти отнеме много по-малко време, отколкото на мен да напиша този текст.
При най-доброто си желание да ти помогнем, ние няма как да ги пробваме вместо теб. Нито има смисъл, без резултат от тези проби да измисляме още хипотези: защо може би колата не пали. Но и един много компетентен колега още в петък - преди да закараш колата на майстори ти е писал, че проблемът е в системата ключ-имобилайзер.
Има и много компетентни 'жичкаджии' в Бургас - лично познавам един такъв, но пробвай първо онази работа с ключовете.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Пробвам всичко което ми казват без съмнение ще пробвам и това просто колата е пред един сервиз и точно в момента няма как да пробвам
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.
Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063
edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375
p.s. Ако имобилайзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.
Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063
edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375
p.s. Ако имобилайзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
dreadx написа:Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.
Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063
edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375
p.s. Ако имобилйзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.
Приятел, пробвах всичко което ми написа но за жалост нищо не се получи извиках ключар момчето доиде един час се мачи да препрограмира имобилаизера нищо не се получи и ми остава вече варианта да заобиколя защитите на имобилаизера и се надявам да се получи до три дена ще бъде готов пак ще пиша.БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта