Помогнете за аербега Форд_Ескорт 1.8 /16V 115kc
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Помогнете за аербега Форд_Ескорт 1.8 /16V 115kc
Здравейте колеги!
Имам Форд-Ескорт 1995г 16V 115kc .От време на време ми мига лампата на аербега.Сега ще обиасня точно за какво става дума.Значи при запалванане на автомобила лампата за аербега триабва да изгасне,ако всичко е нормално.При мен се получава следното:1во мига един път което значи проблем със спирален кабел на аербега на шофьора (AUTODATA 2004).След което започва да мига 4 пъти което значи -няма налягане в пиропатроните (AUTODATA 2004).Ако не покаже първата грешка за кабела всичко е нормално (т.е лампата изгасва).Предполагам че проблема е в спиралният кабел ,но незнам каде се намира.Ако някой знае или е имал подобен проблем моля да каже.
Благодаря предварително!
Имам Форд-Ескорт 1995г 16V 115kc .От време на време ми мига лампата на аербега.Сега ще обиасня точно за какво става дума.Значи при запалванане на автомобила лампата за аербега триабва да изгасне,ако всичко е нормално.При мен се получава следното:1во мига един път което значи проблем със спирален кабел на аербега на шофьора (AUTODATA 2004).След което започва да мига 4 пъти което значи -няма налягане в пиропатроните (AUTODATA 2004).Ако не покаже първата грешка за кабела всичко е нормално (т.е лампата изгасва).Предполагам че проблема е в спиралният кабел ,но незнам каде се намира.Ако някой знае или е имал подобен проблем моля да каже.
Благодаря предварително!
Последна промяна от Bat Na4e на 29 авг 2005, 22:57, променено общо 1 път.
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами с риск поста ми да е малко от типа "аз нищо не разбирам, обаче съм чувал,че..." бих те посъветвал ако не си жичкаджия и не си чел достатъчно за сейфти системите в колите да не се занимаваш мн с него. отиди при някой, по-запознат за да си сигурен,че ти бачка възглавницата, и че няма да се отвори като я "напече слънцето"
"It's a triumph of handling over power!"


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много добре казано + Мото Пфое, безопасноста не е шега работа, а и има гаранция!Трол написа:ами с риск поста ми да е малко от типа "аз нищо не разбирам, обаче съм чувал,че..." бих те посъветвал ако не си жичкаджия и не си чел достатъчно за сейфти системите в колите да не се занимаваш мн с него. отиди при някой, по-запознат за да си сигурен,че ти бачка възглавницата, и че няма да се отвори като я "напече слънцето"
Небойте се роби Спартак е с вас!
- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според кодовете ,който си засякъл това е проблем в спиралният кабел на аербегът ,който се намира на стойката на самият волан . Щом по някога не свети значи е слаба връзка точно там .Едната букса е на самият корпус на този кабел (той е в пласмасов корпус захванат за три ушенца на пакетния ключ) , до него можеш да стигнеш след като свалиш пласмасата под волана (буксата е жълта и е с два кабела ,който също трябва да са в жълта шлауфка) ,а другата страна на тоя кабел е на самият аербег на водача(до него се стига след като се извади аербегът). Преди да ги откачиш откачи акомулатора ,откачи ги почисти контактите ,закачи ги и тогава закачи акумолатора. Успех 

-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако ти си този Митко за който си мисля ....................МИТЕЕЕЕ ДОБРЕ ДОШЪЛ В ФОРУМА БРЕ ...........КОЛКО ВРЕМЕ ТЕ КАРАМ ДА ХВЪРЛИШ ПО ЕДНО ОКО ...................... Като дойда в Търново ша видиш ти .......Mitko написа:Според кодовете ,който си засякъл това е проблем в спиралният кабел на аербегът ,който се намира на стойката на самият волан . Щом по някога не свети значи е слаба връзка точно там .Едната букса е на самият корпус на този кабел (той е в пласмасов корпус захванат за три ушенца на пакетния ключ) , до него можеш да стигнеш след като свалиш пласмасата под волана (буксата е жълта и е с два кабела ,който също трябва да са в жълта шлауфка) ,а другата страна на тоя кабел е на самият аербег на водача(до него се стига след като се извади аербегът). Преди да ги откачиш откачи акомулатора ,откачи ги почисти контактите ,закачи ги и тогава закачи акумолатора. Успех
Колеги , искам да Ви представя един мой добър приятел който знае доста за автомобилите с марка ФОРД ..........Има какво да се научи от него !!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта