шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 10 мар 2007, 23:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130HP
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Интересува ме оригиналният генератор на този мотор ,дали е с "нормална" шайба или "фрайлайф"? Моят генератор е сменен с некво менте STARLINE и е с нормална шайба.Имам едни вибрации в този възел-пистовия ремък, а пък демфера на коляновия вал и обтегача са сменени с оригинални. Дали трябва да си търся и шайба за генератора? Мерси.
Последна промяна от paci на 09 ное 2014, 10:47, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Колега, за проблема със свирене, вбрации и пр. проблеми по пистовия ремък виж тази тема, ако вече не си я намерил.
Мондео МК3 проблем с пистовия ремък
Мондео МК3 проблем с пистовия ремък
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 10 мар 2007, 23:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130HP
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Благодаря и на двамата. Тази тема я знам и съм я изчел.Преди година ,когато купих колата,имах тези проблеми.Майстора ми се оказа запознат и ми каза,че освен оригинални части от Форд,нищо друго не става за този възел.Той ми сложи демпферна шайба на коляновия вал и обтегача оригинални от "турското мото пфое".FORD OTOSAN - Така се казва оригиналния Форд дилър в Турция. Цените са доста по добри от Мото Пфое. Шайбата 270 лв. Обтегача-160 лв.От както ги сложи тези части всичко заспа. Има обаче едно къркорене особено от този възел и то само когато оборотите са паднали /колата е загряла/. На празен ход само. Както и да е.Значи да не търся под вола теле. Оригинално генератора си е с твърда шайба явно.
Там в темата ,колегата DTM казва ,че е сигурен,че мондео мк3 е с твърда шайба,но мен ме гложди . И повдигам въпроса ,защото алтернатора ми не е оригинален и защото наистона 90% от дизелите от тези години са със шаайба тип свободен ход.
Там в темата ,колегата DTM казва ,че е сигурен,че мондео мк3 е с твърда шайба,но мен ме гложди . И повдигам въпроса ,защото алтернатора ми не е оригинален и защото наистона 90% от дизелите от тези години са със шаайба тип свободен ход.

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Да не пърпори веригата?Откачи ремъка и виж как е,че аз ей така отървах веригата 

- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Колега пусни теста на таблото и виж динамото колко зарежда.При мене излезе проблема в динамото,прецаква се реле регулатора и презарежда,оборотите започват да танцуват и като паднат под 750 започва едно бррррррр.Моето динамо го мериха и беше добре ама все пак си излезе от него .Има теми за динамото какви мизерии прави на нашите модели и как се отстраняват повредите.
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 10 мар 2007, 23:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130HP
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
Мерси,ще проверя. 

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: шайба за генератора Мондео МК3 2.0TDCI 130к.с.
И се загледай какви пикове прави.Мойто 3 х120лв и накрая се запали да го ева и майсторите също.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта