Датчик за темп. на входящия въздух
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Датчик за темп. на входящия въздух
Здравейте, Колеги
Направих диагностика на колата и на компютъра не му хареса как функционира въпростният датчик.
Искам да попитам, дали е от голямо значение това, при положение, че колата си върви безпроблемно?
Налага ли се да го сменям?
За този палавник става въпрос:



Направих диагностика на колата и на компютъра не му хареса как функционира въпростният датчик.
Искам да попитам, дали е от голямо значение това, при положение, че колата си върви безпроблемно?
Налага ли се да го сменям?
За този палавник става въпрос:



- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Тоя датчик е на кулера.
Изпратено от моят Lenovo A328
Изпратено от моят Lenovo A328
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Вероятно аз съм в грешка.
А тогава, какво точно индикира този датчик?

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Кой - снимания или този, който диагностиката е казала, че не е читав?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Снимания. Като направихме диагностика, човекът ми каза, че този датчик не функционира правилно и аз си помислих, че това е датчика за темп. на вх.въздухopex написа:Кой - снимания или този, който диагностиката е казала, че не е читав?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Поне прилича на такъв.
Почисти ли го го от маслото?
Почисти ли го го от маслото?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
За входящия въздух ти е в дебитомера.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Да, Колега, зачистих го още тогава. А бе щом няма проблеми колата, няма да я ръчкам, че накрая ще ги създам аз.ieiei написа:Поне прилича на такъв.
Почисти ли го го от маслото?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Много правилно!PavlinSH написа:..... А бе щом няма проблеми колата, няма да я ръчкам, че накрая ще ги създам аз.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
На този мотор има два датчика за температура на въздуха. Единият отчита температурата на входящия въздух, а другият, който е посочен на снимките е за температура на въздуха след като турбото го нагнети към цилиндрите.
Дебитомер не помня да има.
Компютъра формира сместа по сметки от MAP и двата датчика температура, като този на кулера е много важен, защото при повишаване на температурата се променя плътността на въздуха и се налага корекция на впръскването.
Не добрата му работа може да доведе до обедняване или обогатяване в различни режими на сместа и съответните послетствия.
Поздрави
Дебитомер не помня да има.
Компютъра формира сместа по сметки от MAP и двата датчика температура, като този на кулера е много важен, защото при повишаване на температурата се променя плътността на въздуха и се налага корекция на впръскването.
Не добрата му работа може да доведе до обедняване или обогатяване в различни режими на сместа и съответните послетствия.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Благодаря за изчерпателния отговорfordmaniac написа:На този мотор има два датчика за температура на въздуха. Единият отчита температурата на входящия въздух, а другият, който е посочен на снимките е за температура на въздуха след като турбото го нагнети към цилиндрите.
Дебитомер не помня да има.
Компютъра формира сместа по сметки от MAP и двата датчика температура, като този на кулера е много важен, защото при повишаване на температурата се променя плътността на въздуха и се налага корекция на впръскването.
Не добрата му работа може да доведе до обедняване или обогатяване в различни режими на сместа и съответните послетствия.
Поздрави

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Това не е ли така наречения IAT който освен температурата след кулера мери и налягането.Ако има проблеми в него би трябвало и да чустваш как колата на моменти е самолет а някой път тромава и шумна.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Аре без фантастики, датчик за температура и измерване на налягане няма как. Температура и налягане са разлини величини и си искат различни измерватели.
Поздрави
Поздрави
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
За такъв сензор Митак в друга тема се споменаваше по адрес на едно Мондео. Дали става дума за същия при този Фокус или дали въобще го има при Фокус в момента не знам.
http://www.talkford.com/community/topic ... ap-sensor/
http://www.talkford.com/community/topic ... ap-sensor/
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
IAT+MAP в едно има примерно МОНДЕО МК3 тдци и тдди колкото и ФАНТАСТИЧНО да звучи.Но при ФОКУСА явно не е такъв.Поздрави
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Само дето не е MAP, а е MAF това са две съвсем различни неща.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Датчик за темп. на входящия въздух
Само дето никой не говори за MAF.Въпроса е датчика показан на фокуса от снимката какъв е?Стана ясно че си е IAT.А дали има IAT+MAP в едно има.Най малкото гугъл зная.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта