Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
- foxi87
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 03 май 2010, 12:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 99' - 2.0i 16v Zetec /131hp/
Ford Sierra 86' - 1.6 GL /75hp/ - Status: Извън линия
Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
Здравейте колеги.
Имам проблем с паленето.
Когато колата е студена пали без проблем (сутринта запали на -11 градуса целзиеви) но щом подгрее, прехвърли ли някъде около 40-50 градуса не може да завърти, мига постоянно тая червената лампичка над часовника, която предполагам че е имобилайзера. Проблема изчезва щом колата изстине.
Накратко - като е студена пали, като е топла се заключва имобилайзера и не пали.
Пробвах с резервния ключ, същата работа.
Пробвах тест на компа със тоя бутон на таблото, изписва ми dtc - NONE, което според мен означава, че няма грешки...
Питах няколко майстора, те всички ме пращат на компютърджия. Питах и един """""КОМПЮТЪРДЖИЯ""""" в Гоце Делчев (понеже ми е най-близко) и той ми каза да мина след празниците за да ми изолира имобилайзера
Не мисля че това "изолиране" на имобилайзера е много удачно.
Та питането ми е следното:
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, някой има ли идея от какво може да е това?
Аз предполагам, че е имобилайзера, защото точно тая лампа ми свети, но не изключвам и да е нещо друго.
П.П.
Преди два дни един майстор-кабелджия ме набута с нов акумулатор, понеже на него съмнението му беше акумулатора. Не че нямах нужда от смяна но останах ужасно разочарован когато установих, че проблема си стои.
Имам проблем с паленето.
Когато колата е студена пали без проблем (сутринта запали на -11 градуса целзиеви) но щом подгрее, прехвърли ли някъде около 40-50 градуса не може да завърти, мига постоянно тая червената лампичка над часовника, която предполагам че е имобилайзера. Проблема изчезва щом колата изстине.
Накратко - като е студена пали, като е топла се заключва имобилайзера и не пали.
Пробвах с резервния ключ, същата работа.
Пробвах тест на компа със тоя бутон на таблото, изписва ми dtc - NONE, което според мен означава, че няма грешки...
Питах няколко майстора, те всички ме пращат на компютърджия. Питах и един """""КОМПЮТЪРДЖИЯ""""" в Гоце Делчев (понеже ми е най-близко) и той ми каза да мина след празниците за да ми изолира имобилайзера



Не мисля че това "изолиране" на имобилайзера е много удачно.
Та питането ми е следното:
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, някой има ли идея от какво може да е това?
Аз предполагам, че е имобилайзера, защото точно тая лампа ми свети, но не изключвам и да е нещо друго.
П.П.
Преди два дни един майстор-кабелджия ме набута с нов акумулатор, понеже на него съмнението му беше акумулатора. Не че нямах нужда от смяна но останах ужасно разочарован когато установих, че проблема си стои.
Life's too short for bad music and slow cars...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
Мигането при включено запалване обикновено е с някаква последователност, която дава код за грешка само за имобилайзера.foxi87 написа:... мига постоянно тая червената лампичка над часовника, която предполагам че е имобилайзера...
- foxi87
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 03 май 2010, 12:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 99' - 2.0i 16v Zetec /131hp/
Ford Sierra 86' - 1.6 GL /75hp/ - Status: Извън линия
Re: Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
И така намерих един майстор, ама истински. Включи колата на компютъра и палене, гасене, тестване, чакане да изстине, ама цял ден, и на компа показа че проблема е в антената на имобилайзара, която представлява една пръстеновидна джаджа, намираща се на волана точно където се пъха ключа, тази "антена" приема сигнала от ключа, обясни ми майстора, че в нея има някакви намотки и като се затопли ( от парното ) не работи. След като го установихме, понеже исках да се уверя, оставих колата на студа с отворени предни врати и след 15 минути, вътре в купето температурата беше доста ниска и колата запали, двигателя си беше топъл...
Дори намерих една морга отворена (ама само една, щото са празници) и запитах за въпросната антена и господина най-любезно ми обясни че с удоволствие ще ми я продаде, ама заедно с целия имобилайзер за скромната цена от 200 лева.... ( човекът е купил цяла кола за 200 лева иска да ми продаде някаква антенка за 200... няма да стане ).
Сега ще се пренасоча към раздела купува/продава или ще почакам да минат празниците, за да отида в някоя друга морга, дето работят ХОРА.
Дори намерих една морга отворена (ама само една, щото са празници) и запитах за въпросната антена и господина най-любезно ми обясни че с удоволствие ще ми я продаде, ама заедно с целия имобилайзер за скромната цена от 200 лева.... ( човекът е купил цяла кола за 200 лева иска да ми продаде някаква антенка за 200... няма да стане ).
Сега ще се пренасоча към раздела купува/продава или ще почакам да минат празниците, за да отида в някоя друга морга, дето работят ХОРА.
Life's too short for bad music and slow cars...
- foxi87
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 03 май 2010, 12:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 99' - 2.0i 16v Zetec /131hp/
Ford Sierra 86' - 1.6 GL /75hp/ - Status: Извън линия
Re: Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
Проблема е решен, смених антената и всичко е точно, дори го изпробвах, сега пали без проблем колкото и да е топла или студена.
Антената иначе се сменя за по-малко от полвин час.
Антената иначе се сменя за по-малко от полвин час.
Life's too short for bad music and slow cars...
- foxi87
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 03 май 2010, 12:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 99' - 2.0i 16v Zetec /131hp/
Ford Sierra 86' - 1.6 GL /75hp/ - Status: Извън линия
Re: Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
Ето го и реда за сменяне на антената на имобилайзера.
- Прикачени файлове
-
- 01.jpg (10.14 KБ) Видяна 5666 пъти
-
- 02.jpg
- (12.2 KБ) Свален 1209 пъти
-
- 03.jpg (12.6 KБ) Видяна 5666 пъти
-
- 04.jpg
- (14.15 KБ) Свален 1209 пъти
-
- 05.jpg (12.98 KБ) Видяна 5666 пъти
-
- 06.jpg (13.16 KБ) Видяна 5666 пъти
-
- 07.jpg (13.55 KБ) Видяна 5666 пъти
-
- 08.jpg (13.83 KБ) Видяна 5666 пъти
Life's too short for bad music and slow cars...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта