Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Ogi81
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 яну 2012, 19:18
Модел на автомобила: Renault Clio 1.2 '91 ; Ford Focus 1.4 16V '99 ; Ex BMW E30 M3 '89 ; Ex Renault Laguna 2.0 16V '99 .
Status: Извън линия

Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Мнение от Ogi81 » 08 яну 2015, 00:39

Здравейте. Проблемът е следния: колата си пали нормално. Когато съм в движение, на скорост, се държи нормално. Изключа ли от скорост обаче, при движение по инерция или в спряло положение(на светофар и т.н.) оборотите започват да "играят". Стават ту много ниски, ту горе-долу нормални, но не са стабилни. Днес, при движение по инерция даже светна лампата на акумулатора, но, изгасна, веднага щом включих на скорост и подадох газ. На място като поработи на един паркинг, преди това, за малко да изгасне,лампата на акумулатора пак светна на няколко пъти, за малко, оборотите ставаха много ниски... Колата се кара на бензин, никога не е имала газ. Прави го и когато е по-студена и когато е загряла, няма значение. Пробвал съм с два различни акумулатора, и двата в изправност и пак е така.
Знам, че така само от написаното ще е по-скоро гадаене, но, ще съм ви благодарен за някакви насоки за проблема(не съм много вещ в материята).
Благодаря предварително.

П.п. Забравих да добавя, че понякога, докато карам, централното сработва само и вратите се заключват!

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Мнение от cvetan.cenkov » 09 яну 2015, 23:18

Моя фокус 1,6 го прави същото след като разкача акумулатора.След като мина 100 километра се оправя и нямам проблем.Казват че компа се самообучавал доколко е вярно не знам но след всяко откачане на акумулатора проблема се появява

Ogi81
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 21 яну 2012, 19:18
Модел на автомобила: Renault Clio 1.2 '91 ; Ford Focus 1.4 16V '99 ; Ex BMW E30 M3 '89 ; Ex Renault Laguna 2.0 16V '99 .
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Мнение от Ogi81 » 10 яну 2015, 02:57

Хмм, и аз чух нещо подобно... Дано да е така. Ще пробвам да му врътна 100-тина км., дано се нормализира. Благодаря за отговора.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1451
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Мнение от aspasia » 10 фев 2015, 15:31

Ако си разкачвал акумулатора докато ти се обучи компа оборотите ще ти играят! Има теми за обучение на компа
1.Акумулатора е достатъчно да се изключи за около две минути-махаш минусовата клема.
2.След запалване оставяш двигателя да поработи на празен ход в продължение на три минути/или до достигане на нормална работна температура,стрелката да не е в зоната с бяло/,след това задържаш с педала на газта оборотите на 1200 в продължение на две минути.
3.След това трябва да се покара колата осем километра във всички режими и това е общо взето.
4.Много рядко може да се наложи влизане в авариен режим,индикация на това е че при подаване на контакт бензиновата помпа не бръмва и да замълчи както обикновенно,а бръмчи постоянно.Когато работи в авариен режим,компа се придържа към усреднените стойности заложени във флаша и ще имаш проблеми с разхода на гориво,придърпвания и др. примерно.На Форд комповете са адаптивни/мисля Брок беше споменал някъде как след продължителна цедка по магистралата,имал чувството,че колата реагира след това,като ужилена и на най-малкото бутване на газта/.
5.Нормално е примерно след горното обучение и по-дълго да имаш проблем с ниските примерно и придърпвания,това да не те притеснява.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти- Форд Фокус 1.4 '99г.

Мнение от Любо » 10 фев 2015, 16:59

Защо набъркахте акумулатора при оборотите на двигателя!?
Провери си първо вакуумните линии по двигателя. Но гледай хубаво, мнооого хубаво и слуша за съскане.
Ако са здрави прочисти стъпковото моторче. Сваляш го и накисваш в обезмаслител.
Провери MAF-а.
Провери свещи и кабели.
Във форума има достатъчно много теми за играещи обороти.
Ползвай търсачаката и е 99,9% вероятно да намериш отговор на проблема си. Но най-често проблема се решава в стъпките които ти написах.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта