ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
georgi61
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 02 май 2008, 21:08
Модел на автомобила: форд фиеста мк4 1,3 i Ендура-Е 97г
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от georgi61 » 11 окт 2015, 21:01

Колеги акумулатора на колата ми пада на всеки 2 седмици итрябва да го зареждам Някакви идеи от какво може да е Или да го сменям, но се притеснявам да не е друго нещо

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от madboy » 11 окт 2015, 21:03

Виж алтернатора колко ток подава.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ор#p531433
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от antipower » 11 окт 2015, 21:10

Като си оставиш колата заключена и без включени светлини, касетофони и тн.,
откачаш клемата на акумулатора и мериш каква утечка има.
Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.

Другото, което трябва да се провери е с какво напрежение се зарежда акумулатора.
От 13.8 до 14.2V е нормално зарядно напрежение без включени фарове.
С фарове може да спадне и малко под 13.8V.

Другия вариант е акумулатора да е стар и да не държи.

Успех!

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от synthez 3D » 11 окт 2015, 21:52

antipower написа: Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.....
Малко уточнение 15-20 mA, а не 150-200.
Изображение

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1429
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от aspasia » 11 окт 2015, 21:58

На колко години е акумулатора може да е стар и да не държи ток ако зарежда нормално алтернатора и нямаш отечка значи сдал багажа!

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от antipower » 12 окт 2015, 09:11

Признавам, улял съм се с тези 200mA.
Ако е над 50mA, започваме да се притесняваме :)

доницети
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 фев 2013, 08:51
Модел на автомобила: Mondeo MK3, 2.0 TDCi, 130 p.s.
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от доницети » 13 окт 2015, 23:42

Дали акумулатора е повреден се проверява с вилка- мери се вътрешното съпротивление. Може да провериш гъстотата, ако е обслужваЕм. В този случай можеш дори да го възкресиш с подмяна на електролита. Губиш малко труд и 5 лв. за електролита.

Sent from my P5 using Tapatalk

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мнение от Филипов » 14 окт 2015, 00:00

Аз пък директно те питам с каква свирка сио? Оригиналната или някаква друга? Ако е второто почти съм сигурен че там е проблемът - свързвал я е някой неграмотен тъпанар или ти самия. Само паметта се свързва директно, главното захранвне трябва да се прекъсва задължително от контактния ключ за да няма консумация на почти цялата електроника и крайното стъпало.
Колко е напрежението на акумулатора и доколко зарежда е работа за секунди с прост мултицет, дори и такъв за 5 лв. Също с него може да се провеери и консумацията.
Втъобще 99% проблемът е в неоригиналните доработки.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта