ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
-
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 02 май 2008, 21:08
- Модел на автомобила: форд фиеста мк4 1,3 i Ендура-Е 97г
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Колеги акумулатора на колата ми пада на всеки 2 седмици итрябва да го зареждам Някакви идеи от какво може да е Или да го сменям, но се притеснявам да не е друго нещо
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Като си оставиш колата заключена и без включени светлини, касетофони и тн.,
откачаш клемата на акумулатора и мериш каква утечка има.
Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.
Другото, което трябва да се провери е с какво напрежение се зарежда акумулатора.
От 13.8 до 14.2V е нормално зарядно напрежение без включени фарове.
С фарове може да спадне и малко под 13.8V.
Другия вариант е акумулатора да е стар и да не държи.
Успех!
откачаш клемата на акумулатора и мериш каква утечка има.
Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.
Другото, което трябва да се провери е с какво напрежение се зарежда акумулатора.
От 13.8 до 14.2V е нормално зарядно напрежение без включени фарове.
С фарове може да спадне и малко под 13.8V.
Другия вариант е акумулатора да е стар и да не държи.
Успех!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Малко уточнение 15-20 mA, а не 150-200.antipower написа: Мислсле, че до 150-200 mA е нормално,над тези стойности, започваш да търсиш причината.....
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
На колко години е акумулатора може да е стар и да не държи ток ако зарежда нормално алтернатора и нямаш отечка значи сдал багажа!
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Признавам, улял съм се с тези 200mA.
Ако е над 50mA, започваме да се притесняваме
Ако е над 50mA, започваме да се притесняваме

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 фев 2013, 08:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK3, 2.0 TDCi, 130 p.s.
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Дали акумулатора е повреден се проверява с вилка- мери се вътрешното съпротивление. Може да провериш гъстотата, ако е обслужваЕм. В този случай можеш дори да го възкресиш с подмяна на електролита. Губиш малко труд и 5 лв. за електролита.
Sent from my P5 using Tapatalk
Sent from my P5 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕДНО ПИТАНЕ ЗА АКУМУЛАТОРА
Аз пък директно те питам с каква свирка сио? Оригиналната или някаква друга? Ако е второто почти съм сигурен че там е проблемът - свързвал я е някой неграмотен тъпанар или ти самия. Само паметта се свързва директно, главното захранвне трябва да се прекъсва задължително от контактния ключ за да няма консумация на почти цялата електроника и крайното стъпало.
Колко е напрежението на акумулатора и доколко зарежда е работа за секунди с прост мултицет, дори и такъв за 5 лв. Също с него може да се провеери и консумацията.
Втъобще 99% проблемът е в неоригиналните доработки.
Колко е напрежението на акумулатора и доколко зарежда е работа за секунди с прост мултицет, дори и такъв за 5 лв. Също с него може да се провеери и консумацията.
Втъобще 99% проблемът е в неоригиналните доработки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта