не се пуска перката на радиатора RS2000
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 май 2007, 01:57
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
не се пуска перката на радиатора RS2000
Здравейте колеги, моля за малко съдействие ако някой се е зблъсквал с подобен или същия проблем: колата е ескорт RS2000 1995г. преди около 7-8 месеца ми изгоря датчика за перката който се намира на термостата и охлажда радиатора на водата и климатика. Веднага купих нов датчик смених го и всичко беше ОК. От две седмици перката отново спря да се включва и да охлажда двигателя, разбира нещата ги следя и не се е стигало до прегрявания и прочие. Днес купих нов датчик но след смяната перката отново не се включва на загрял двигател доста над нормалното. Купих датчик с друга марка но и с него перката не тръгва нито на бавна нито на бърза степен. За проверка на самия жак който се включва на датчика направих мост (на късо с една жица) и хоп перката работи!!! Проблема не е в датчика, но щом на късо като я вържа тръгва какво може да е???
Всички бушони са здрави и проверени, възможно ли е да е самата електроника на таблото с бушоните някоя студена спойка или? Не ми е първия ескорт и знам че нещо ако спре да работи много голям процент е от там. Допълвам че няма проблеми по водната система: термостата работи, има си супер парно, няма налягане в маркучите всичко си е ок просто неще да се включва перката като загрее двигателя!
Всички бушони са здрави и проверени, възможно ли е да е самата електроника на таблото с бушоните някоя студена спойка или? Не ми е първия ескорт и знам че нещо ако спре да работи много голям процент е от там. Допълвам че няма проблеми по водната система: термостата работи, има си супер парно, няма налягане в маркучите всичко си е ок просто неще да се включва перката като загрее двигателя!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
Пейджъра има Ескорт-RS, и е наясно с ел. инсталацията му:
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... ile&u=6465
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... ile&u=6465
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
95та няма електроника, датчика включва директно. Щом като го шунтираш тръгва, проблема е в датчика или не достигаш температурата на включване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 май 2007, 01:57
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
За съжаление температурата при която перката трябва да се включи я достигам даже подминавам, но перката не тръгва. Пробвах и с датчик от кола която перката и се включва и пак не работи. Другото което мисля е това че като пусна климатика перката трябва да тръгва веднага но пак няма никой.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
Щом при окъсяване на буксата на датчика перката тръгва, а включена в датчика не, значи датчиците или са дефектни или включват на по-висока температура отколкото очакваш. На тях би трябвало да пише.
В момента ме мързи да гледам РС-а при колко включва и при колко спира, но при зетека се включва на 105 и се изключва на 92 градуса. 105 градуса е към края на бялото и началото на червеното, вече зависи дали датчика за самото табло какво отклонение има.
edit: е, стана ми интересно и погледнах - изглежда има няколко вида, един който е 'двоен' за бърза и бавна скорост явно, 100-95 градуса и 110-105 градуса и е с 4 пина, друг който е с два пина и от него има на 103-98 градуса, има и 92-87 градуса.
Ескорта с кои фарове е - след 95та или 92-95та?
В момента ме мързи да гледам РС-а при колко включва и при колко спира, но при зетека се включва на 105 и се изключва на 92 градуса. 105 градуса е към края на бялото и началото на червеното, вече зависи дали датчика за самото табло какво отклонение има.
edit: е, стана ми интересно и погледнах - изглежда има няколко вида, един който е 'двоен' за бърза и бавна скорост явно, 100-95 градуса и 110-105 градуса и е с 4 пина, друг който е с два пина и от него има на 103-98 градуса, има и 92-87 градуса.
Ескорта с кои фарове е - след 95та или 92-95та?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
Здравей колега, ще помогна с каквото мога, но моля всичко де е в темата а не на лични за да може да сме полезни и на други хора. НИЩО ЛИЧНО, но много пъти помагам а накрая никой не пише решението какво е било в темата и когато се чете от други съфорумци, темата е безполезна и губеща време.
Въпроса ми е какъвто е и на колегата Орех Ескорта с кои фарове е - след 95та или 92-95та?
Може ли снимка на датчика (новия и стария)
До акумулатора на ламаринена стойка имаш ли зелено реле?
Съвсем близо да филтър дехидратора_ресивъра има една букса с 4 кабела дебели които са за самия вентилатор. Отвори я и виж дали не са нагоряли пиновете, въпреки, че щом се включва с мостче значи работи (ЗА СЕГА) съвета ми е да се махне тази букса и да се ЗАПОЯТ кабелите. Изолирането им да е с термо шлаух, изолир бана НЕ Е подходящ за там заради високата температура на въздуха и не след дълго се развива и кабелите остават оголени! Ако не можеш да я отвориш, направо режи и запоявай. Не се ли отваря е стопена вътре.
Въпроса ми е какъвто е и на колегата Орех Ескорта с кои фарове е - след 95та или 92-95та?
Може ли снимка на датчика (новия и стария)
До акумулатора на ламаринена стойка имаш ли зелено реле?
Съвсем близо да филтър дехидратора_ресивъра има една букса с 4 кабела дебели които са за самия вентилатор. Отвори я и виж дали не са нагоряли пиновете, въпреки, че щом се включва с мостче значи работи (ЗА СЕГА) съвета ми е да се махне тази букса и да се ЗАПОЯТ кабелите. Изолирането им да е с термо шлаух, изолир бана НЕ Е подходящ за там заради високата температура на въздуха и не след дълго се развива и кабелите остават оголени! Ако не можеш да я отвориш, направо режи и запоявай. Не се ли отваря е стопена вътре.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 май 2007, 01:57
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
Ескорта е РС2000 1995г.година (мигача и фара са заедно).Преди когато перката работеше се пускаше когато колата загрее до буква N (от натписа NORMAL) и когато пусна климатика веднага започваше да се върти. Вчера и с двата датчика които купих умишлено чаках колата да дигне малко по голяма температура но не съм чакал да стигне в червеното (да сваря чая) перката така и не тръгна.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 май 2007, 01:57
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Re: не се пуска перката на радиатора RS2000
Благодаря колеги проблема е решен!!! Значи самите два токови кабели които се включват в перката единия отива в един сноп, а другия в една друга букса в която е включен още един кабел който излиза от същия сноп и при мен незнайно защо НО след буксата тези два кабела бяха вързани на късо(просто омотани едни за друг и изолирани) Незнам колегата дали е имал предвид тази букса но реших да я отворя да няма нагоряло и се оказа точно така срязах кабелите вързах ги но вече ПРЕДИ буксата и всичко се оправи. Пусна ли климатика перката веднага тръгва, двигателя щом загрее (при мен сега пуска перката когато стрелката сочи буква M от натписа NORMAL но това е защото датчика е на по висока температура) Може да звучи малко смешно (в един сноп, два кабела минават от тук от там
но от тоци грам не разбирам и немога да го обясня по друг начин.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта