проблем с паленето
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
А някакви кодове за грешки показва ли с мигане лампата на имобилайзера? Може да е прецакано нещо и затова ключарят да не може да го оправи с програмиране на ключове. Ако мига кодове за грешки, кажи какви.
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
той два часа неможа да се свърже с колата и никакви грешки не откри вече е почнаха да е праят като заобиколят защитите на имобйлаизера да се надявам че поне така ще стане защото нерви не ми останаха
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Заобикалянето на имобилайзера не трябва да е проблем - 2 проводника са достатъчни. Един от клема 15 към клапана на помпата (там нещата могат да са и малко по-сложни) и един от клема 50 към релето/шалтера на стартера. Обикновено номерацията я пише покрай релетата.iunatan написа:той два часа неможа да се свърже с колата и никакви грешки не откри вече е почнаха да е праят като заобиколят защитите на имобйлаизера да се надявам че поне така ще стане защото нерви не ми останаха
- iunatan
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
проблема е открит един кабел се е бил скъсал под таблото в момента събират кабелите.Благодя мн на всички за помощта и съветите.Един щастлив ден е за мен













- Duff
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 апр 2009, 10:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Това важи ли и за Форд Ескорт 1,6 16V Z tec?OgiDogi написа:Заобикалянето на имобилайзера не трябва да е проблем - 2 проводника са достатъчни. Един от клема 15 към клапана на помпата (там нещата могат да са и малко по-сложни) и един от клема 50 към релето/шалтера на стартера. Обикновено номерацията я пише покрай релетата.iunatan написа:той два часа неможа да се свърже с колата и никакви грешки не откри вече е почнаха да е праят като заобиколят защитите на имобйлаизера да се надявам че поне така ще стане защото нерви не ми останаха
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта