Парно!
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Парно!
Добро утро на всички!
Тази сутрин се появи следният проблем с парното в Мондеото ми / 1,8 ТД - 1995/:
При опит да превключа на обдухване "в краката" или през централните клапи установих, че обдухване има само на предното стъкло, т.е. превключвателя на което и да е положение, обдухва само на предното стъкло. Моторчето са включва но явно вътре клапите не се обръщат и стоят само в положение на обдухване на предното стъкло. Дайте моля ви съвет къде има читав майстор за този мой проблем?
Благодаря предварително на всеки отзовал се!
Тази сутрин се появи следният проблем с парното в Мондеото ми / 1,8 ТД - 1995/:
При опит да превключа на обдухване "в краката" или през централните клапи установих, че обдухване има само на предното стъкло, т.е. превключвателя на което и да е положение, обдухва само на предното стъкло. Моторчето са включва но явно вътре клапите не се обръщат и стоят само в положение на обдухване на предното стъкло. Дайте моля ви съвет къде има читав майстор за този мой проблем?
Благодаря предварително на всеки отзовал се!
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Тамън реших да пускам тава тема. Моят проблем е че не се включва вентилаторчето на парното. Изведнъж спря. Ford Escort 94 TD. Кажете как точно може да се провери и дали някой знае кой точно бушон е за него че нещо не се справям?
Мерси много. Явно с omax имаме идентичен проблем.
Omax дай да събереме сили и който какво разбере да информира другия.
Мерси много. Явно с omax имаме идентичен проблем.
Omax дай да събереме сили и който какво разбере да информира другия.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6425" onclick="window.open(this.href);return false;
ей тва го намери търсачката
ей тва го намери търсачката
времето е като парите-никога не стига
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
лошото е че това е в тема ....... http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6380" onclick="window.open(this.href);return false;
попитайтук и тук от първото место съм доволен ,а за второто само съм чел даже нарочно не съм го пуснал в сайта - заради рекламата
бих те посъветвал да избереш едно от двете места
попитайтук и тук от първото место съм доволен ,а за второто само съм чел даже нарочно не съм го пуснал в сайта - заради рекламата
бих те посъветвал да избереш едно от двете места

времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Точно същия проблем имам в момента. Само че през последния месец нещо ми писна от "майстори" и затова съм решил с този ремонт сам да се захвана.mistyrain написа:Тамън реших да пускам тава тема. Моят проблем е че не се включва вентилаторчето на парното. Изведнъж спря. Ford Escort 94 TD. Кажете как точно може да се провери и дали някой знае кой точно бушон е за него че нещо не се справям?
Мерси много. Явно с omax имаме идентичен проблем.
Omax дай да събереме сили и който какво разбере да информира другия.
Колега, бушон 14 в таблото пази веригата на вентилатора. Можеш да направиш проверка дали има и какво напрежение има върху този бушон, дали няма някакъв пад, понижена стойност на напрежението (и разбира се дали не е изгорял самия той). Ако там всичко е наред, може да разкачиш бушона и с мултицет (омметър) да измериш съпротивлението между изходната клема на бушона и маса, като предварително завъртиш копчето на вентилатора на степен max. Ако омметърът покаже безкрайно съпротивление, значи има прекъсната връзка някъде, евентуално някой от баластните резистори прекъснат, а вероятно и самия вентилатор (износени четки, например).
За да разбереш коя е изходната клема на бушона, извади го от гнездото му, дай на контакт и провери с мултицета (волтметър) върху коя от клемите му има 12V. Тази, върху която няма напрежение, е изходната.
За да разбереш къде точно е прекъсването (ако установиш описаните по-горе симптоми), ще трябва да провериш дали идва напрежение върху баластните резистори, които се намират в кожуха на вентилатора, както и върху самия вентилатор. Ако има напрежение до там, значи самия вентилатор е прецакан, а ако няма, значи някой кабел или превключвателят за управление е гърбав.
Announcement
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Колегите с мондео споменаха ,че клапите се управляват с вакум от двигателя(няма вакум не се движат).Явно трябва време да си развържат езицитеПри опит да превключа на обдухване "в краката" или през централните клапи установих, че обдухване има само на предното стъкло, т.е. превключвателя на което и да е положение, обдухва само на предното стъкло

paci: оправен цитата
Видях, че имаш отметка на ВКЛЮЧИ HTML в това мнение но махни на Изключи BBCode в това мнение.
Трудно се възприема какво сте писали когато цитата е слят с останалия текст.
Ако се лъжа за положението на отметките просто ги направи така:
ВКЛЮЧИ HTML в това мнение - има отметка
Изключи BBCode в това мнение - няма отметка
или отметка само на - ВКЛЮЧИ HTML в това мнение
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря ти, ше се поровя да се ограмота 
П.С. Издирих тази тема и е изключително полезна.
Благодарности на всички и най вече на aaleks за подробната информация със снимков материал
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EA%F3%EC" onclick="window.open(this.href);return false;

П.С. Издирих тази тема и е изключително полезна.
Благодарности на всички и най вече на aaleks за подробната информация със снимков материал
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EA%F3%EC" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта