Тестов режим на таблото
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Тестов режим на таблото
Вижте на какво попаднах.
http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 27 юли 2008, 15:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16v 99
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
интересно е ще пробвам и на моя фокус 

- beatboxx
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 11 юни 2008, 23:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v Zetec
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
[quote="focusfocus"]Вижте на какво попаднах.
не6то или не мога да разбера кака става това или на моята кола не става
не6то или не мога да разбера кака става това или на моята кола не става
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
определено става!
държиш копчето за зануляване натиснато и завърташ ключа на поз. I,I чакаш докато изпише тест и пускаш копчето, после може да запалиш и ще започнат да ти излизат нещата както трябва и както е написано, след като се изпише dts none, преди това изизат други параметри.
успех, и ще видиш каква разлика има м/у стрелките и диг. данни
държиш копчето за зануляване натиснато и завърташ ключа на поз. I,I чакаш докато изпише тест и пускаш копчето, после може да запалиш и ще започнат да ти излизат нещата както трябва и както е написано, след като се изпише dts none, преди това изизат други параметри.
успех, и ще видиш каква разлика има м/у стрелките и диг. данни

-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
да и при мен става задаржам го и направо паля (преди тва съм изкл имобилаизера) и наистина има доста голяма разлика +- 5-10км
жалко само, че няма моментен разход или поне темп навън (само на двигателя я има) 


FORD -> FEEL THE DIFFERENCE
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
темп навън мога да ти помогна.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=19015" onclick="window.open(this.href);return false;
за мом разход и др. http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=19015" onclick="window.open(this.href);return false;
за мом разход и др. http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- joro.1986
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 20 май 2008, 19:35
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 2000
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
Колеги привет!Някой от вас ако е вещ с английския и има време ще съм му много благодарен ако може да преведе това: http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .....и вярвам не само аз ще съм благодарен!предварително да благодаря и всичко най най колеги 

- Nuclear
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
- Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
1. "Демо" режим:
По този начин можете безопасно да накарате стрелката на скоростомера да покаже 220 км/ч. Този "демонстрационен режим" се активира като задържите бутона reset на километража и през това време завъртите ключа в положение II (контакт). Не пускайте бутона, преди да се изпише "tESt" на дисплейчето.
2. Диагностика
С помощта на дисплея на километража можете да проверите кодовете за диагностика. Просто натиснете reset бутона на километража 6 пъти след демо режима (5 пъти според документацията на Форд, може да се различава в зависимост от модела на панела). Ако всичко с двигателя е наред, на дисплея ще излезе текст "none".
3. Дигитален скоростомер (мили/ч + км/ч)
Натиснете reset бутона веднъж, след като сте в режим на диагностика. Километражът вече играе ролята на дигитален скоростомер - в мили/час. (натиснете бутона още веднъж, за да смените показанието в км/ч.) Ще разпознаете показанието на скоростомера по десетичната точка ("000.0").
С тази екстра можете да усетите какво е да караш кола с дигитален скоростомер - но ще трябва да настройвате този режим при всяко стартиране на автомобила.
4. Дигитален оборотомер (об/м)
Две допълнителни натискания (само едно според документацията на Форд) на reset бутона на дигиталния скоростомер ще изведе дигитален оборотомер. Така можете да следите оборотите на двигателя, дори и колата ви да не е оборудвана с оборотомер.
5. Дигитален термометър за охлаждащата течност.
Още 5 натискания (само две според документацията на Форд) и можем да видим температурата на охлаждащата течност в градуси Целзий. Ще разпознаете показанието по буквата C в дясната част на дисплея.
6. Напрежение на акумулатора (V)
След като сте в режим на термометър, натискане на reset бутона 4 пъти (само веднъж споре документацията) активира интегрирания волтметър. Показанието започва с буква "b". Старите коли имат волтметър - по този начин можете да получите същата информация на таблото на вашия Фокус.
Този режим може да бъде използван за проверка на състоянието на акумулатора, когато автомобилът е паркиран за дълго време под влиянието на екстремни условия. (За да влезете в тестов режим не е нужно да стартирате двигателя - необходимо е само да завъртите ключа в позиция II (контакт)).
7. Показание на горивото в резервоара (само при наличието на трип компютър)
Ако имате трип компютър, можете да видите колко гориво имате (литри/галони). Просто задръжте бутона "S" на трип компютъра, докато чуете периодичен звуков сигнал. След това натиснете "S" 5 пъти за да се покаже оставащото гориво.
Забележка. Този показател няма филтритане - стойността се променя веднага, след като навлезете в завой или автомобилът се наклони, защото горивото в резервоара се премества.
За да върнете трип компютъра в нормален режим, натиснете "INFO" бутона.
Пише, че всичко това става само за модела от 2004г... жалко, моят е 2000.
EDIT: Пробвах и се оказа, че всичко (1-6) работи.
Даже освен тия режими има още поне 20 - изписват се разни букви и цифри, но нямам представа какво означават.
Има ли начин да го накарам да запомни режима? Примерно искам винаги да ми показва температурата на двигателя. Но след като изгася двигателя, при следващото пускане показва изминати километри.
По този начин можете безопасно да накарате стрелката на скоростомера да покаже 220 км/ч. Този "демонстрационен режим" се активира като задържите бутона reset на километража и през това време завъртите ключа в положение II (контакт). Не пускайте бутона, преди да се изпише "tESt" на дисплейчето.
2. Диагностика
С помощта на дисплея на километража можете да проверите кодовете за диагностика. Просто натиснете reset бутона на километража 6 пъти след демо режима (5 пъти според документацията на Форд, може да се различава в зависимост от модела на панела). Ако всичко с двигателя е наред, на дисплея ще излезе текст "none".
3. Дигитален скоростомер (мили/ч + км/ч)
Натиснете reset бутона веднъж, след като сте в режим на диагностика. Километражът вече играе ролята на дигитален скоростомер - в мили/час. (натиснете бутона още веднъж, за да смените показанието в км/ч.) Ще разпознаете показанието на скоростомера по десетичната точка ("000.0").
С тази екстра можете да усетите какво е да караш кола с дигитален скоростомер - но ще трябва да настройвате този режим при всяко стартиране на автомобила.
4. Дигитален оборотомер (об/м)
Две допълнителни натискания (само едно според документацията на Форд) на reset бутона на дигиталния скоростомер ще изведе дигитален оборотомер. Така можете да следите оборотите на двигателя, дори и колата ви да не е оборудвана с оборотомер.
5. Дигитален термометър за охлаждащата течност.
Още 5 натискания (само две според документацията на Форд) и можем да видим температурата на охлаждащата течност в градуси Целзий. Ще разпознаете показанието по буквата C в дясната част на дисплея.
6. Напрежение на акумулатора (V)
След като сте в режим на термометър, натискане на reset бутона 4 пъти (само веднъж споре документацията) активира интегрирания волтметър. Показанието започва с буква "b". Старите коли имат волтметър - по този начин можете да получите същата информация на таблото на вашия Фокус.
Този режим може да бъде използван за проверка на състоянието на акумулатора, когато автомобилът е паркиран за дълго време под влиянието на екстремни условия. (За да влезете в тестов режим не е нужно да стартирате двигателя - необходимо е само да завъртите ключа в позиция II (контакт)).
7. Показание на горивото в резервоара (само при наличието на трип компютър)
Ако имате трип компютър, можете да видите колко гориво имате (литри/галони). Просто задръжте бутона "S" на трип компютъра, докато чуете периодичен звуков сигнал. След това натиснете "S" 5 пъти за да се покаже оставащото гориво.
Забележка. Този показател няма филтритане - стойността се променя веднага, след като навлезете в завой или автомобилът се наклони, защото горивото в резервоара се премества.
За да върнете трип компютъра в нормален режим, натиснете "INFO" бутона.
Пише, че всичко това става само за модела от 2004г... жалко, моят е 2000.
EDIT: Пробвах и се оказа, че всичко (1-6) работи.
Даже освен тия режими има още поне 20 - изписват се разни букви и цифри, но нямам представа какво означават.
Има ли начин да го накарам да запомни режима? Примерно искам винаги да ми показва температурата на двигателя. Но след като изгася двигателя, при следващото пускане показва изминати километри.
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: интересно за табло на фокус
Дам на фиеста мк4 също го имаsanndo написа:отдавна си играх с това на мондеото
не е само за фокус

power by
KS racing
KS racing
Re: Тестов режим на таблото
Супер е темата, веднага прегледах моя на бързо
Най-ми беше интересно какво ще каже за грешките... за щастие none
Също забелязах, че оборотомера на таблото ми лъже с около 100 оборота, по табло изкрава 940 - 950, а на дисплейчето 840 - 850. Може ли да се намери какво означават и другите неща и стойности, защото те освен тези 7 точки изкарва поне още други 10 стойности, които ми е интересно за какво са 



- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Трудно е да се намери информация за последните няколко показателя.
Ето списък на тези които се знаят.
Ето списък на тези които се знаят.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
колеги къде да открия проблема на тази грешка д262
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2
Няма лоша ракия и хубава лопата.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчитаaspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
дам хубаво си я преведох грешката но къде най вероятно може да се потърси и пипне за отстраняването иvalerko1 написа:D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2
-
- потребител
- Мнения: 1444
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
За сега си карам така може и да не е грешка а някаква друга информация.ANGEL4O написа:колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчитаaspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
днес си поиграх пак с тестовия режим на таблото грешката която изписваше д262 беше изчезнала от самосебе си без да правя нищо и вече пише none
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Колеги, имам един въпрос, ако някой има представа: искам да си калибрирам стрелката да показва точната скорост, а не малко отгоре. Ако тестовият режим на таблото кара стрелките да отидат в крайно дясно положение, т.е. на последното деление на скалата, като си калибрирам стрелката ще отива ли малко преди крайното положение или някак си (не знам дали е възможно) компютъра ще си я калибрира пак както си е била?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта