парно и предпазител
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 08 ное 2015, 18:08
- Модел на автомобила: ford fiesta 1995,klimatik,lpg,s veriga,predno,s kareta
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
парно и предпазител
здравейте.имам фиеста-1995-та..когато пусна парното на трета степен,предпазителя който е извън таблото/изкаран е когато са слагали газовата уредба и не е прибран.../-грее ли грее,ще ме изгори.на втора и първа степен пак грее,но по слабо.проверих връзките на "духалката"която е отпред до чистачките за сега са здрави и не греят,или поне щифтовете като ги набарам-изглеждат свързани...апропо-когато елиминирам предпазителя-и вържа директно кабел в кабел без предпазител/бушон/ греенето и топлината спират,сякаш всичко е наред.някой може ли да ми каже какво да правя..апропо.самият бушон-отедната страна за плюс се взима червения и синия тънък кабел на духалката-парното,а за минус-два черни кабела/вързани заедно/,единия е масата на големия вентилатор/радиатор/а другиа 4ерен-масата на газовата уредба..пак казвам-като махна този предпазител на парното/духалката/и греенето или горенето-спира?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: парно и предпазител
Първо измери тока през кабела, когато вентилатора на отоплението работи и пиши какви са стойностите при различните степени, както и когато е изключен. Може да има и някой друг консуматор закачен на този предпазител.
Възможно е някой от намотките да са с нарушена изолация и да дават на късо, а може и самия колектор да прави проблеми.
Огледай контактните повърхности на предпазителя. Може да има нагар, който да увеличава контактното съпротивление и от това да нагрява. Консумацията на този вентилатор не е малка. На повечето коли предпазителя е 20-30 Ампера.
Възможно е някой от намотките да са с нарушена изолация и да дават на късо, а може и самия колектор да прави проблеми.
Огледай контактните повърхности на предпазителя. Може да има нагар, който да увеличава контактното съпротивление и от това да нагрява. Консумацията на този вентилатор не е малка. На повечето коли предпазителя е 20-30 Ампера.
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: парно и предпазител
Трудно ще измери тока през предпазителя,повечето мултицети на пазара са до 10А.А амперклещи за DC са си цифра и са си рядкост.
Залагам на хлабаво гнездо на предпазителя и от там греене.А и на пазара има доста менте предпазители с тънки "пера".
Залагам на хлабаво гнездо на предпазителя и от там греене.А и на пазара има доста менте предпазители с тънки "пера".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта