Колебание на напрежението

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
nikineo
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
Status: Извън линия

Колебание на напрежението

Мнение от nikineo » 02 дек 2006, 19:37

От няколко дена като ми паднат оборотите под 1500 започва да ми се колебае напрежението.Фаровете и осветлението на таблото пулсира, усилва се и се намаля от какво може да е ?Колата е Мондео 1.8 ТД

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 03 дек 2006, 14:25

Направи един тест на акумолатора. Може като спре двигателя да му помага да не може да се справи сам. При мен проблема е че като запаля сутрин от начало малко и аз имам колебания но след малко изчезват. Може и на студа да се дължи това при мен не знам.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колебание на напрежението

Мнение от Brock » 04 дек 2006, 11:13

nikineo написа:От няколко дена като ми паднат оборотите под 1500 започва да ми се колебае напрежението.Фаровете и осветлението на таблото пулсира, усилва се и се намаля от какво може да е ?Колата е Мондео 1.8 ТД
Най-вероятно - износени четки на алтернатора - направи му профилактика - някой, който разбира да го провери.

Другия вариант е да ти е хлабав пистовия ремък и да приплъзва.

А пък третия вариант е да имаш разхлабена клема на някой от проводниците на алтернатора.

:twisted:

nikineo
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
Status: Извън линия

Мнение от nikineo » 04 дек 2006, 17:24

Днес напълно спря да зарежда и оборотомера и той спря .Утре ще я карам да проверят четките

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 04 дек 2006, 19:28

и аз имах този проблем.......... сега съм с нов алтернатор.....
първоначално незареждаше и оборотомера ту работеше ту не ( той взема сигнал от едната фаза на алтернатора при дизелите) Когато спря напълно го свалих и отворих......... беше напълно износен пръстена на едната от намотките на ротора върху който контактуват четките. Външния. Пробвахме да набием нова втулка върху него и стана, но не за дълго.... контакта бе лош и пластмасата под тези пръстени се разтопи и........... край. Купих нов от моргата за 120 или 130 лв. Заради климатика е особен и го намер само в АНКОЛ. И когато го разглобих за да му направя профилактика - и на него същия пръстен почти заминал.... един авто електротехник ми намери като резервна част само колектора с тези пръстени за 10 лв и след смяната е като нов.
Е това видях аз....

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта