Колебание на напрежението
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
- Status: Извън линия
Колебание на напрежението
От няколко дена като ми паднат оборотите под 1500 започва да ми се колебае напрежението.Фаровете и осветлението на таблото пулсира, усилва се и се намаля от какво може да е ?Колата е Мондео 1.8 ТД
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колебание на напрежението
Най-вероятно - износени четки на алтернатора - направи му профилактика - някой, който разбира да го провери.nikineo написа:От няколко дена като ми паднат оборотите под 1500 започва да ми се колебае напрежението.Фаровете и осветлението на таблото пулсира, усилва се и се намаля от какво може да е ?Колата е Мондео 1.8 ТД
Другия вариант е да ти е хлабав пистовия ремък и да приплъзва.
А пък третия вариант е да имаш разхлабена клема на някой от проводниците на алтернатора.

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
и аз имах този проблем.......... сега съм с нов алтернатор.....
първоначално незареждаше и оборотомера ту работеше ту не ( той взема сигнал от едната фаза на алтернатора при дизелите) Когато спря напълно го свалих и отворих......... беше напълно износен пръстена на едната от намотките на ротора върху който контактуват четките. Външния. Пробвахме да набием нова втулка върху него и стана, но не за дълго.... контакта бе лош и пластмасата под тези пръстени се разтопи и........... край. Купих нов от моргата за 120 или 130 лв. Заради климатика е особен и го намер само в АНКОЛ. И когато го разглобих за да му направя профилактика - и на него същия пръстен почти заминал.... един авто електротехник ми намери като резервна част само колектора с тези пръстени за 10 лв и след смяната е като нов.
Е това видях аз....
първоначално незареждаше и оборотомера ту работеше ту не ( той взема сигнал от едната фаза на алтернатора при дизелите) Когато спря напълно го свалих и отворих......... беше напълно износен пръстена на едната от намотките на ротора върху който контактуват четките. Външния. Пробвахме да набием нова втулка върху него и стана, но не за дълго.... контакта бе лош и пластмасата под тези пръстени се разтопи и........... край. Купих нов от моргата за 120 или 130 лв. Заради климатика е особен и го намер само в АНКОЛ. И когато го разглобих за да му направя профилактика - и на него същия пръстен почти заминал.... един авто електротехник ми намери като резервна част само колектора с тези пръстени за 10 лв и след смяната е като нов.
Е това видях аз....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта