въпрос относно ЕКУ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

въпрос относно ЕКУ

Мнение от ivooo » 29 ное 2006, 17:52

въпроса ми е следния
имам форд сиера 2.0
но имам проблем с ЕКУ-то с номер 86GB-12A650-G2A dark green
но имам опасение че ЕКУ-то не работи , а не разбирам какво означават този номер
та може ли да се сложи еку с номер 86GB-12A650-С2A или трябва да е едно към едно с оригиналният номер
или какви др номера мога да сложа
ииии какво е значението на тези зелени ,жълти и т.н. ЕКУ-та

и дали е възможно мойто ЕКУ да се поправи
благодаря предварително

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 29 ное 2006, 19:18

Как така не работи, ако изгори няма да ти работи двигателя :roll:

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 29 ное 2006, 21:57

ами така не пали
има искра на свещите НО един приятел го замери и каза че не работели релетата за бенз помпата и тя действително не тръгва ,а когато и дадем ток директно от акумулатора работи
ии релетата за дюзите също не бачкало ???
знам ли
днес слагах 2 ЕКУ-та ама отзад не G2A ami C2A и не тръгна ама то и те може да са заминали ?


помагайте фордажии :)

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 02 дек 2006, 18:50

ДОбре не мога да разбера ??? цял форум пълен с народ кой разбира кой не ама все фенове на ФОРД иии никой не иска или пък не може да помогне ????? :?

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 02 дек 2006, 19:25

Значи веднъж ми се случи нещо подобно, но на Скорпио, окислиха ми се контактите на автоматичния прекъсвач на бензиновата помпа, и не отиваше ток към помпата :roll: На скорпио се намира на гредата на задния капак, точно до механизма за заключване има 1 бяло копченце, за сиера нямам идея :roll:

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 02 дек 2006, 19:40

то хубаво ама тъпото е че дори когато подам директно от акумулатора ток не пали:( върти ама не :(

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 02 дек 2006, 19:51

Аме незнам едва ли е нещо сложно, но е хубаво да я види жичкаджия все пак виж прекъсвача :roll:

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 02 дек 2006, 20:05

е то един приятел я прави и каза че като мери ЕКУ-то не работи
на релетата имало някакви странни 3В ?
взимах ЕКУ-та ама те разни жълти ала бала и не намерих точно като моя :(

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 03 дек 2006, 13:30

Аз съм чувал че ЕКУ-то е последното нещо което може да се повреди.
Има един датчик на коляновия вал (мисля че се казваше CPS sensor). Този датчик ако не подава импулси на ЕКУ-то колата няма да пали.

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 03 дек 2006, 13:46

може и да си прав :) ще погледна дали е там проблема

и дано го оправя,че не знам какво да правя вече :(

Добре а този датчик ако той е проблема ? бензиновата помпа може ли да не работи от него тоест релето не сработва а то е свързано с ЕКУ-то ?
а тя не тръгва ? иначе работи и май пак опираме до ЕКУ :(

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 дек 2006, 10:30

ЕКУ-то е последното, което би се развалило!
Проблема ти е другаде! Или почвай да си тестваш системите една по една или отиди в специализиран сервиз да ти я закачат и пуснат тест. Според мен първо там се ходи...

Потребителски аватар
ivooo
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 28 ное 2006, 19:53
Модел на автомобила: Opel Vectra
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivooo » 04 дек 2006, 17:29

ще пробвам да я запаля на ГАЗ да видим дали ще се даде :) тази сиера или се е предала напълно :twisted:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта