Проблем с климатик
- 
				Anatoli_fokus
- потребител 
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 апр 2015, 11:51
- Status: Извън линия
Проблем с климатик
Здравейте колеги и се извинявам ако вече я има тази тема но неуспях да намеря аз нищо. Става въпрос за фокус 1.6 16v 1999г. 74Кw. Терзанието ми е следното от няколко дни забелязвам че релето за климатика когато го пусна неще да включва, до последно миналата година климатика си работеше екстра. Моля за помощ ако някой знае къде е това прословуто реле (в двигателният отсег или под кормилото).както и евентуален бушон кой може да е че гледах но немога да се ориентирам. Мерси предварително на всеки отзовал се колега
			
									
									
						- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Защо мислиш че е релето сигурен ли си че има фреон ако няма налягане климатика не тръгва другото може съединителя да не включва. Иначе релето за климатика се намира в кутията при двигателният отсек а бушона е в кутията при педалите май беше F45-7.5A. Има още един бушон за вентилатора на радиатора той пак се намира в кутията на двигателя и F6-30A
			
									
									
						- 
				Anatoli_fokus
- потребител 
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 апр 2015, 11:51
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Колега започвам от най-малката бримка във веригата ако не са бушоните и релето ще я карам на специалист по климатици, за да прегледа налягане на фреона и евентуално магнитния прекъсвач на паразитната ролка (ако не се лъжа в името му). А релето можеш ли да ме ориентираш кое е ако ти е удобно разбира се.aspasia написа: ↑05 юни 2017, 11:49Защо мислиш че е релето сигурен ли си че има фреон ако няма налягане климатика не тръгва другото може съединителя да не включва. Иначе релето за климатика се намира в кутията при двигателният отсек а бушона е в кутията при педалите май беше F45-7.5A. Има още един бушон за вентилатора на радиатора той пак се намира в кутията на двигателя и F6-30A
- madboy
- Администратор 
- Мнения: 7258
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86  
 Ford Ka I coupe
 Ford Focus 2.0 mk1
 You'll Never Walk Alone!
 „Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Колега, отиди на една профилактика. Там ще си покаже какво е.
Зимата, повечето шофьори, не се сещат да пускат климатика от време, на време. Всичко се разсъхва по системата и фреонът бяга.
			
									
									Зимата, повечето шофьори, не се сещат да пускат климатика от време, на време. Всичко се разсъхва по системата и фреонът бяга.

 Фен на служителите на OMV "Белозем"
 Фен на служителите на OMV "Белозем"Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- 
				peter74
- потребител 
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
E,как се разсъхва,че то да не е каца за джибри ,бре
			
									
									
						- 
				pavlan
- потребител 
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Някъде бях чел, че някои компресори имали масло в тях отделно от това смесено с фреона ?
Да не е това ?
			
									
									
						Да не е това ?
- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Намерих я гарнитурката или О-ринг не знам как е по правилно в една фирма за климатици на Бул. Европа Аутофрост комфорт за десет лева ама нямаха време да я сменят защото е дребен ремонт и ме отбиха. Сменя се без да се сваля компресора два болта и това е само трябва да се източи фреона. 
https://www.youtube.com/watch?v=uPUHOnei3g8

			
									
									
						https://www.youtube.com/watch?v=uPUHOnei3g8
- madboy
- Администратор 
- Мнения: 7258
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86  
 Ford Ka I coupe
 Ford Focus 2.0 mk1
 You'll Never Walk Alone!
 „Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Сподели, след 72-часовите проби, дали има ефект, моля! Моя компресор също се е омазал.
			
									
									 Фен на служителите на OMV "Белозем"
 Фен на служителите на OMV "Белозем"Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Като я сменя ще драсна един ред това това ще стана на 5-ти следващият месец защото момчето в сервиза е отпуска и е дигнал кепенците. Вчера обиколих още два три сервиза и там нямаха време да се занимават с мен просто сезона е такъв.
- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатик
Днес я смениха гумичката работа за 20 минути източиха фреона имаше малка загуба около 120 грама старата гумичка беше леко втвърдена и видимо поизтъняла общо ми струваше 25 лева като ми допълни фреон напръска с обезмаслител за да се види ако има течове. Ще  видя как се държи дали пак омаслено от задната част на комресора!
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта




