Гасне в движение и дава различни грешки
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Гасне в движение и дава различни грешки
Здравейте,
Видях че има доста теми за гаснене по време на двежение но нито една от тези които прочетох не съответства на моя проблем. Гледам че често се споменават помпи и дюзи но мисля че проблема е друг. Та ето какво се случи през последните дни
1. Миналата седмица - паля да изляза от гаража - въртя ключа, без да чакам каквото и да било - чу се нещо като реле и всичко в колата угасна... силно ме учуди че дори не завъртя, просто всичко угасна изведнъж. После върнах ключа дадох на контакт, изчаках 4,5 секуннди, паля и пак същото - всичко угасна. пробвах още веднъж и пак същия резултат. На следващия път реших да спра климатика и радиото преди да запаля (обикновенно си седят включени) и чудо - запали от раз. Следващите няколко дни бяха без проблеми и реших че не е било нещо сериозно
2. Понеделник - бях извън България и колата не беше палена от предния ден. Давам контакт и светва грешка Steering Control Failure или Steering Module Failure... не се сещам точно какво беше. Пробвам да запаля - не върти. Пробвах още 2 пъти същия резултат. на 4-тия път като дадах на контакт тази грешка не светна и колата запали без проблем.
3. Вторник и няколко стотин километра по-късно(със множество спирания и паления) - тъкмо излизам от едно кръстовище сменям скороста и като отпуснах съединителя колата угасна. Отново изписа Steering Failure, после се показа надпис Acceleration Reduced и System Engine Fault. Колата не запали в движение. Отбих в страни изкарах ключа и после запали без проблем.
4. Пак Вторник, но 50тина км градско и няколко паления по късно - на прав участък колата угасна. Километража и оборотомера на 0 и всички лампи светнаха все едно съм включил на контакт. Почна да премига и една странна лампичка между горивото и температурата. Отбих в страни и колата повече не искаше да запали. Тази лампичка постоянно си премигаше. Откачих акумулатора изчаках... пак не пали. Повиках един майстор който изтри грешките.. Каза че давало грешка че колата е открадната.. нещо с имобилайзера и вика да ползвам другия ключ от колата. Докато не се изтриха грешките колата не запали.
5. Сряда (100тина км и няколко запалвания по-късно) Пак на прав участък колата угасва. Отново всички лампи светнаха като коледна елха. на таблото веднага изписа Steering Failure; System Engine Fault; Acceleration Reduced. Забелязах че и лампата за имобилайзера пак почна да пресвятква. Осъзнах че спра ли няма да мога да запаля а беше 4 часа сутринта.... т.е вече е било Четвъртък. Пробвах да запаля на скорост и се получи... компютъра продължи да си изписва грешките а лампата за имобилайзера спря да мига едва след 10тина км. Като спря да мига в движение изключих колата и запалих с ключа без проблем. Вече не изписваше никакви грешки. Днес пак цял ден си обикалям с колата и все още няма проблем... за сега....
Чесно казано идея си нямам къде да търся проблем.... Възможно ли е да се ебава акумулатора или да е някаква слаба връзка и къде да я търся? Довечера ще го огледам по-внимателно...... до колкото разбрах от майстора който изтри грешките показва още че няма връзка с ECU...... Предвид разнообразните грешки ме навежда на мисълта за някаквъ генерален проблем в електрическата система - може би акумулатор или някакви релета, датчик на коляновия вал или нещо подобно. Нямам диагностика и още не съм я оставял на майстор... Преди да я оставя в сервиз искам да проверя акумулатора и да сменя една тръба на турбото от която губи въздух.. Какво друго мога да проверя преди да я оставя в сервиз? Наскоро смених съединител маховик и разни други скъпотии и силно се надявам проблема да е малък или поне евтин
Видях че има доста теми за гаснене по време на двежение но нито една от тези които прочетох не съответства на моя проблем. Гледам че често се споменават помпи и дюзи но мисля че проблема е друг. Та ето какво се случи през последните дни

1. Миналата седмица - паля да изляза от гаража - въртя ключа, без да чакам каквото и да било - чу се нещо като реле и всичко в колата угасна... силно ме учуди че дори не завъртя, просто всичко угасна изведнъж. После върнах ключа дадох на контакт, изчаках 4,5 секуннди, паля и пак същото - всичко угасна. пробвах още веднъж и пак същия резултат. На следващия път реших да спра климатика и радиото преди да запаля (обикновенно си седят включени) и чудо - запали от раз. Следващите няколко дни бяха без проблеми и реших че не е било нещо сериозно
2. Понеделник - бях извън България и колата не беше палена от предния ден. Давам контакт и светва грешка Steering Control Failure или Steering Module Failure... не се сещам точно какво беше. Пробвам да запаля - не върти. Пробвах още 2 пъти същия резултат. на 4-тия път като дадах на контакт тази грешка не светна и колата запали без проблем.
3. Вторник и няколко стотин километра по-късно(със множество спирания и паления) - тъкмо излизам от едно кръстовище сменям скороста и като отпуснах съединителя колата угасна. Отново изписа Steering Failure, после се показа надпис Acceleration Reduced и System Engine Fault. Колата не запали в движение. Отбих в страни изкарах ключа и после запали без проблем.
4. Пак Вторник, но 50тина км градско и няколко паления по късно - на прав участък колата угасна. Километража и оборотомера на 0 и всички лампи светнаха все едно съм включил на контакт. Почна да премига и една странна лампичка между горивото и температурата. Отбих в страни и колата повече не искаше да запали. Тази лампичка постоянно си премигаше. Откачих акумулатора изчаках... пак не пали. Повиках един майстор който изтри грешките.. Каза че давало грешка че колата е открадната.. нещо с имобилайзера и вика да ползвам другия ключ от колата. Докато не се изтриха грешките колата не запали.
5. Сряда (100тина км и няколко запалвания по-късно) Пак на прав участък колата угасва. Отново всички лампи светнаха като коледна елха. на таблото веднага изписа Steering Failure; System Engine Fault; Acceleration Reduced. Забелязах че и лампата за имобилайзера пак почна да пресвятква. Осъзнах че спра ли няма да мога да запаля а беше 4 часа сутринта.... т.е вече е било Четвъртък. Пробвах да запаля на скорост и се получи... компютъра продължи да си изписва грешките а лампата за имобилайзера спря да мига едва след 10тина км. Като спря да мига в движение изключих колата и запалих с ключа без проблем. Вече не изписваше никакви грешки. Днес пак цял ден си обикалям с колата и все още няма проблем... за сега....
Чесно казано идея си нямам къде да търся проблем.... Възможно ли е да се ебава акумулатора или да е някаква слаба връзка и къде да я търся? Довечера ще го огледам по-внимателно...... до колкото разбрах от майстора който изтри грешките показва още че няма връзка с ECU...... Предвид разнообразните грешки ме навежда на мисълта за някаквъ генерален проблем в електрическата система - може би акумулатор или някакви релета, датчик на коляновия вал или нещо подобно. Нямам диагностика и още не съм я оставял на майстор... Преди да я оставя в сервиз искам да проверя акумулатора и да сменя една тръба на турбото от която губи въздух.. Какво друго мога да проверя преди да я оставя в сервиз? Наскоро смених съединител маховик и разни други скъпотии и силно се надявам проблема да е малък или поне евтин

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
забравих да отбележа каква е колата- Focus 1.8 TDCI 2006та
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Първо провери масата на акумулатора, там където кабела се свързва с двигателя/купето, ако там всичко е наред, сменяй акумулатора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Аз залагам на заминаващ си вече акумулатор, или хлабава връзка на някой от силовите кабели. Намери отнякъде за пробата по-нов акумулатор и покарай с него няколко дни.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1182
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Една малко вероятна причина, но казваш, че е сменян маховика, т.е. сваляна скоростна кутия и откачан кабела за масата от акумулатора.
Разкачи въпросния кабел от към скоростната кутия, почисти всичко добре - да няма мръсотии, масла и пр. и пробвай какво ще стане.
P.S. Трима човека сме писали почти едновременно с един и същи съвет.
Разкачи въпросния кабел от към скоростната кутия, почисти всичко добре - да няма мръсотии, масла и пр. и пробвай какво ще стане.
P.S. Трима човека сме писали почти едновременно с един и същи съвет.

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Нямаш CAN комуникация между компютъра и таблото, скоро гледах един фокус със същия проблем и симптоми, за мен имаш проблем или с таблото или с кабели, като ти светне имобилаизера натисни таблото в средата и виж дали ще се оправи.

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
проверих кабелите, + клемата беше хлабава. Надявах се това да е проблема. Уви продължи с проблемите. Снощи размених с един приятел акумулаторите да тестваме. Ако няма проблем ще е от това.
@Didibao - Предложението ти ми се вижда много на място предвид снощния "инцидент". Докато чаках на светофара отново всичко светна и уж колата угасна но мотора продължи да работи. Докато светна зелено вече показа обороти и въпросните грешки. Ще се насоча към това ако смяната на каумулатора не помогне. От любопитство - мога ли директно да сменя таблото с друго от друга кола?
Незнам дали има връзка с този проблем но още от както я купих колата имам проблем с регулирането на фаровете. Като тръгна на път по някое време фаровете се преместват в най-ниска позиция и не реагират при опит да ги вдигна или сваля. А като е изключена колата циферблата на табото продължава да свети. След известо време изгася и след време пак светва. Незнам доколко това е нормално.... А и обхвата на радиото се губи осезаемо понякога
@Didibao - Предложението ти ми се вижда много на място предвид снощния "инцидент". Докато чаках на светофара отново всичко светна и уж колата угасна но мотора продължи да работи. Докато светна зелено вече показа обороти и въпросните грешки. Ще се насоча към това ако смяната на каумулатора не помогне. От любопитство - мога ли директно да сменя таблото с друго от друга кола?
Незнам дали има връзка с този проблем но още от както я купих колата имам проблем с регулирането на фаровете. Като тръгна на път по някое време фаровете се преместват в най-ниска позиция и не реагират при опит да ги вдигна или сваля. А като е изключена колата циферблата на табото продължава да свети. След известо време изгася и след време пак светва. Незнам доколко това е нормално.... А и обхвата на радиото се губи осезаемо понякога

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
след смяната на акумулатора пак имаше проблем.... в един завой пак светна и подобно на другия колега освен че изписа грешка ами и изчезна хидравликата.... земах завоя и по някое време се оправи... Зачудих се да нямам и аз проблем с алтернатора... преди ден два бях пуснал тест режима на таблото и следях волтажа на мрежата... беше в порядъка 14.0-14.6. Днес пак направих същото пуснах тест менюто и следя за волтажа. За 15тина км на пръсти се брояха моментите в които прескачаше 14V. Даже като навия волана падаше под 13V. Тези дни ще го следя по-редовно.... Варианта с лошия контакт на таблото също не съм го изключил още... може би ще е добра идея да проверя волтажа който се показва на таблото и това на акумулатора дали съвпадат...
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Някаква наскоро добавена "екстра" ?
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
проблема май е решен.... тези дни ме остави няколко пъти по пътя... провах се да следя волтажа и бях влязъл в TEST менюто... точно в момента на угасването беше 14V и дори не трепна... колата уж угасна но на скорост продължи да се движи с някаква минимална скорост въпреки наклона на пътя. Разрових из менюто и забелязах че няма данни от ECU-to...
Иначе голям панаир стана ката угасна съвсем.. почна да свети лампата на имобилайзера и няма палене... Викнах познати да пробваме с бутане ама нещо не се получи.. но пък с дърпане успяхме. Клипчето долу е малко преди да угасне съвсем. Номера с натискането на таблото не даде резултат при мен.
https://drive.google.com/file/d/0B4r-jV ... sp=sharing
И както Didibao предложи свалих таблото. Общо взето само откачих буксата, понатиснах кабелчетата и сглобих отново всичко. След тази процедура близо 150-200км вече няма проблем. Надявам се да не се появи проблема отново.
Иначе голям панаир стана ката угасна съвсем.. почна да свети лампата на имобилайзера и няма палене... Викнах познати да пробваме с бутане ама нещо не се получи.. но пък с дърпане успяхме. Клипчето долу е малко преди да угасне съвсем. Номера с натискането на таблото не даде резултат при мен.
https://drive.google.com/file/d/0B4r-jV ... sp=sharing
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Здравей,
При мен преди сервиза угасна съвсем...дотолкова изгуби ток,че не успях си дигна стъклото. Сега акумулатора е напълно зареден и на няколко пъти спря да светят лампите,за секунди, но виенето остава.А то се появи заедно с проблема с тока....затова си мисля, че при мен може и да е алтернатор...но ще я закарам при едни момчета тези дни, някуде видях из форумите, че ги препоръчват(около Мол-а на Стамболийски бяха), та ще видим и таблото.Ще пиша.
При мен преди сервиза угасна съвсем...дотолкова изгуби ток,че не успях си дигна стъклото. Сега акумулатора е напълно зареден и на няколко пъти спря да светят лампите,за секунди, но виенето остава.А то се появи заедно с проблема с тока....затова си мисля, че при мен може и да е алтернатор...но ще я закарам при едни момчета тези дни, някуде видях из форумите, че ги препоръчват(около Мол-а на Стамболийски бяха), та ще видим и таблото.Ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 13 юни 2016, 21:59
- Модел на автомобила: Focus MK2 1.8 TDCI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
при мен след няколко дни затишие проблема пак се появи.... продължавам да търся причината
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Отивам да я взема. Сменена диодна плочка на алтернатора и някакъв кабел с червен пин. От сервизa казаха че вече е ОК с година гаранция. 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1182
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
@Borislav_Angelov
На колко ти стъпи "удоволствието"?
P.S. Ако са сваляли алтернатора, да бяха сменили и четките. По спомен бяха около 15 лв., т.е. не е болка за умиране.
На колко ти стъпи "удоволствието"?
P.S. Ако са сваляли алтернатора, да бяха сменили и четките. По спомен бяха около 15 лв., т.е. не е болка за умиране.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Доста-250 лева всичко. Нямах избор да я карам другаде, че съм с изтекла книжка и само на акумулатор, така че се съгласих. Човекът определено разбираше какво прави, обяснява ми, показва ми , но работи доста скъпо.
-
- потребител
- Мнения: 1448
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Ужас 250 лева за една диодна плочка която струва 45 лева на мене за тези пари ми направиха основен ремонт на двигателя само за труд!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Диодната плочка е подсилена-все едно две подкови-такава беше и старата. Питах vav Франц нещо си (вносители са май) казаха, че е около 70-80 лв. Тук човекът ме одра със 120лв(вече бях я оставил, когато проверих , че се усъмних, ама късно).90 лв. труд.
и кабел с някакъв пин червен-40 лв. Още ми пари за тези пари, но ....да си знам
Къде основен за 250 лв -че трябва да отварям двигател , че няма компресия на 4-ти цилиндър ?


Къде основен за 250 лв -че трябва да отварям двигател , че няма компресия на 4-ти цилиндър ?

-
- потребител
- Мнения: 1448
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
Това е доста често срещан проблем червеният кабел се прекъсва по него трябва да достига 12V. Мой познат имаше същият проблем алтернатора зареждаше а лампата светеше постоянно бяха му сменили диодна плочка и реле регулатор.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Гасне в движение и дава различни грешки
И тоя кабел да не е Платинен?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта