Търся техник ел. инсталация Форд или идея за проблема
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Търся техник ел. инсталация Форд или идея за проблема
Здравейте колеги,
Имам следният проблем: мисля, че от време на време за част от секундата прекъсва ел. захранването на автомобила. До сега признак за това беше единствено прекъсване на радиото(ново включване с вкарване на код).
Сутринта ми се случи отново при включени светлини включих реотаните на задното стъкло и................... след прекъсването заработи зумера за включени светлини при отворена врата. Угасих колата и светлините, подадох отново контакт, запалих и всичко си беше наред.
Та с две думи: дали има някакъв автоматичен прекъсвач, централно реле, предпазител или слаб контакт, къде е това. Търся техник, който разбира от инсталации на Форд. Проблемът е и, че се оправя сама и не мога да му покажа каква точно е повредата.
Това се случва най-много веднъж месечно. Колата е Ескорт 1.8д 95г.
Имам следният проблем: мисля, че от време на време за част от секундата прекъсва ел. захранването на автомобила. До сега признак за това беше единствено прекъсване на радиото(ново включване с вкарване на код).
Сутринта ми се случи отново при включени светлини включих реотаните на задното стъкло и................... след прекъсването заработи зумера за включени светлини при отворена врата. Угасих колата и светлините, подадох отново контакт, запалих и всичко си беше наред.
Та с две думи: дали има някакъв автоматичен прекъсвач, централно реле, предпазител или слаб контакт, къде е това. Търся техник, който разбира от инсталации на Форд. Проблемът е и, че се оправя сама и не мога да му покажа каква точно е повредата.
Това се случва най-много веднъж месечно. Колата е Ескорт 1.8д 95г.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Провери с уред напрежението в купето като постепепенно увеличаваш консумацията - включваш светлини, нагреватели и т.н.
В това време следиш напрежението. Ако при угасен двигател пада под 10.5 - 11 волта и при запален двигател пада под 12 волта, то имаш лош контакт (най-вероятно лоша маса) между купето и акумулатора, при условие, че клемите на акумулатора са чисти и добре затегнати.
В това време следиш напрежението. Ако при угасен двигател пада под 10.5 - 11 волта и при запален двигател пада под 12 волта, то имаш лош контакт (най-вероятно лоша маса) между купето и акумулатора, при условие, че клемите на акумулатора са чисти и добре затегнати.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря за съвета!
Имаш в предвид да закача уреда на акумулатора, без да паля и постепенно да товаря инсталцията???????
Проблемът е, че съм товарил инсталацията до макс. и не се е получавало, абе с две думи става когато му скимне, а май два пъти стана точно при включване на задните реотани, първият път беше преди 7-8 месеца.
А това, че се включи зумера за светлини при затворени врати, от какво може да се получи ?
Ще проверя масата. Купето дали е с отделна маса и къде да търся кабела.
Имаш в предвид да закача уреда на акумулатора, без да паля и постепенно да товаря инсталцията???????
Проблемът е, че съм товарил инсталацията до макс. и не се е получавало, абе с две думи става когато му скимне, а май два пъти стана точно при включване на задните реотани, първият път беше преди 7-8 месеца.
А това, че се включи зумера за светлини при затворени врати, от какво може да се получи ?
Ще проверя масата. Купето дали е с отделна маса и къде да търся кабела.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Мери напрежението в купето. Например на запалката, за да разбереш дали нямаш лоша маса към купето . Ако всичко ти е наред виж дали има вода в акумулатара. Ако е на повече от 4-5 години няма да е зле да му направиш промивка, но това е друга процедура. При някой се натрупва оловен прах на дъното и дава на късо самата клетка.
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
масата
Колега провери си минуса към купето и двигателя. Представлявя дебел проводник или нещо като въженце. Ако е корозирало ще се наложи да го почистиш или смениш. На мен ми се случвало. Пробвай!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вчера се въртях един час около колата. Намерих кабела за масата на купето. Отвън изглежда в идеално състояние. Към акумулатора връзката е перфектна, няма ръжда, патина и т.н. Към купето също изгежда добре, но не можах да го развия стегнат е с някакъв болт като за ответка, но не е отвертка и шестограм, не знам що за стандарт само го пръснах с шпрей за почистване.
Дърпах и бутах кабела, кривих го и никакво прекъсване на връзката, а бях натоварил инсталацията на макс.
Дали е възможно да не е от там и къде е следаващата вероятност?
Преди 20 дни бях на акумулаторджия да ми провери акумулатор и антифриз и според него всичко по акумулатора е добре. Инсталацията на колата изглежда прерфектно, никъде не виси и стърчи кабел, не се вижда корозия, всички кожуси и обвивки са си на мястото и никъде не е побългарявано.
Благодаря Ви отново.
Живи и здрави.
Дърпах и бутах кабела, кривих го и никакво прекъсване на връзката, а бях натоварил инсталацията на макс.
Дали е възможно да не е от там и къде е следаващата вероятност?
Преди 20 дни бях на акумулаторджия да ми провери акумулатор и антифриз и според него всичко по акумулатора е добре. Инсталацията на колата изглежда прерфектно, никъде не виси и стърчи кабел, не се вижда корозия, всички кожуси и обвивки са си на мястото и никъде не е побългарявано.
Благодаря Ви отново.
Живи и здрави.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Значи отговора е прост ! Караш докато прекъсне така, че вече да не се оправи от само себе си, има вероятност така да прекъсне, че да останеш насред път, но това е риска ! След това търси жичкаждия, тези чалъми може да са отвсякъде, може да станеш луд докато я откриеш повредата, това е ! Като го намериш дай сигнал откъде е било и какъв му е лекът да знаем и ние !!!




- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
лош контакт
За мен е лош контакт както ти казах. Ако е акумолатор мре от веднъж и да са ти го съживили не става.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да полудееш:
По-миналата неделя намерих инструмент за гадния болт. Успях да го развия, (всичко беше идеално), зачистих го с шкурка и спрей против ръжда, проверих и зачистих и всички останали кабели за маса, които успях да докопам, клемите на акумулатора също...................
Почти 10 дни карам и си свиркам, правих всички възможни тестове с консуматори ма мин. и макс. абе с две думи вече щях да пиша че съм си решил проблема и реших, че всичко е забравено до днес сутринта отново. Изпукване на радиото, пресъсване, включване на зумера за отворена врата и включени светлини светлини.
На петата секунда се оправи.
Живи и здрави!
По-миналата неделя намерих инструмент за гадния болт. Успях да го развия, (всичко беше идеално), зачистих го с шкурка и спрей против ръжда, проверих и зачистих и всички останали кабели за маса, които успях да докопам, клемите на акумулатора също...................
Почти 10 дни карам и си свиркам, правих всички възможни тестове с консуматори ма мин. и макс. абе с две думи вече щях да пиша че съм си решил проблема и реших, че всичко е забравено до днес сутринта отново. Изпукване на радиото, пресъсване, включване на зумера за отворена врата и включени светлини светлини.
На петата секунда се оправи.
Живи и здрави!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи колега проблема наистина е в таблото за бушоните което се намира под волана. Аз имах всевъзможни трудно откриваеми и забележими както и по-сериозни ядове с ел. инсталацията на моя Орион също 1.8 дизел включително че перката на радиатора един път се включи друг не колата загрява .... докато колата най-накрая просто не запали. Издърпах я до един сервиз на Авел(Бош) в Пловдив. Момчетата само като ми видяха таблото и се засмяха. Отвориха и ми показаха спойките ... братле това и в час по трудово няма да го видиш, жена ми дето не е пипвала поялник ще ги направи по-добре ... та проблема е там отваря се и се презапоява цялото табло и всички проблеми изчезват яко дим. Сега всичко е ОК, но цялата работа ми излезна 100 лева. Аз не посмях сам но ти ако можеш ще ти излезе само левче за 1 ролка тинол ....
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Детайли:
За тези 5-6 секунди на прекъсване, се прекъсва и осветлението в купето. При отваряне и затваряне на врата не се включва лампата, но се променя звука на зумера с тон нагоре или надолу, по което съдя че въпреки това тока отива някъде но не е ясно къде. Мисля, че не оказва влияние върху ел. ток на фаровете, защото си светят без промяна.
(поредният препоръчан техник я погледна и отново нищо)
(поредният препоръчан техник я погледна и отново нищо)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта