Лампа под часовника

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Лампа под часовника

Мнение от mkstoianov » 27 дек 2006, 19:56

Колеги лампата под часовника ми започна да премигва отвреме на време.Не мога да разбера дали има някакъв интервал но повечето пъти се случва когато паля. Не знам даже за какво е тази лампа.Намира се м/у двата бутона за сверяване.Помогнете!!!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 27 дек 2006, 20:58

дано ти помогне описанието
Прикачени файлове
лампата под часовника.doc
(87.5 KБ) Свален 243 пъти
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 дек 2006, 12:20

Това до колкото знам е от фабричния имобилайзер, преди запалване е нормално да премигва до колкото знам :roll:
Изображение

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 28 дек 2006, 17:56

Благодаря Ви!!!
От прочетеното стигам до извода,че цялият проблем е от резервният ключ който направих.Ще започна пак да паля с оригиналния и ще проличи най-ясно.Ще пиша пак.

marto
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

спам

Мнение от marto » 29 дек 2006, 14:33

Извинявам се предварително, че не съм по темата.
към mkstoianov :
Оригиналният ти ключ има ли имобилайзер? Резервния, който си направи обикновен ли е или с имобилайзер и колко струва?
Питам защото моят оригинален ключ е с имобилайзер и ми се свиди да дам 115лв в МП за нов такъв, но пък наскоро един приятел ме уверяваше,че дори с обикновен за 15лв ще си паля безгрижно. Дали е вярно според Вас? :?:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 29 дек 2006, 15:02

Ако ключа е с имобилайзер - с друг не може да се пали. /освен ако някой не е побългарявал имобилайзера и съответно вече нямате такъв/
Ако си направите нов ключ, задължително той трябва да е с вграден чип. След това с помощта на МАСТЕРключа се обучава новия - за процедурата по обучение има тем във форума. МАСТЕР-ключа е червен и се ползва само за обучаване на нов ключ.
Ако нямате МАСТЕР-ключ, тогава вече трябва да прибегнете до услугите на МП, които ще ви обучат новия ключ с помощта на компютър.

Това че лампата мига не е притеснително - просто показва момента в който ключа си "разговаря" с компютъра.

:idea: Сега видях, че във файла, който Пепи е дал е описано какво означават премигванията и процедурата по обучаване на нов ключ с помощта на МАСТЕРключ.
:twisted:

mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mkstoianov » 29 дек 2006, 21:49

Здравейте!
Марто,оригиналния ключ е най-обикновен.Само дето има лампичка(която работи).Новият ключ ми коства 10 лв.Отидох при ключар показах кляча и той с лупа разчете някакъв код и след час си го взех.Лампата премигва и с двата ключа.Ще карам така дано не блокирам нещо :cry:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта