Лампа под часовника
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
- Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лампа под часовника
Колеги лампата под часовника ми започна да премигва отвреме на време.Не мога да разбера дали има някакъв интервал но повечето пъти се случва когато паля. Не знам даже за какво е тази лампа.Намира се м/у двата бутона за сверяване.Помогнете!!!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
дано ти помогне описанието
- Прикачени файлове
-
- лампата под часовника.doc
- (87.5 KБ) Свален 243 пъти
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
- Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
- Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
спам
Извинявам се предварително, че не съм по темата.
към mkstoianov :
Оригиналният ти ключ има ли имобилайзер? Резервния, който си направи обикновен ли е или с имобилайзер и колко струва?
Питам защото моят оригинален ключ е с имобилайзер и ми се свиди да дам 115лв в МП за нов такъв, но пък наскоро един приятел ме уверяваше,че дори с обикновен за 15лв ще си паля безгрижно. Дали е вярно според Вас?
към mkstoianov :
Оригиналният ти ключ има ли имобилайзер? Резервния, който си направи обикновен ли е или с имобилайзер и колко струва?
Питам защото моят оригинален ключ е с имобилайзер и ми се свиди да дам 115лв в МП за нов такъв, но пък наскоро един приятел ме уверяваше,че дори с обикновен за 15лв ще си паля безгрижно. Дали е вярно според Вас?

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако ключа е с имобилайзер - с друг не може да се пали. /освен ако някой не е побългарявал имобилайзера и съответно вече нямате такъв/
Ако си направите нов ключ, задължително той трябва да е с вграден чип. След това с помощта на МАСТЕРключа се обучава новия - за процедурата по обучение има тем във форума. МАСТЕР-ключа е червен и се ползва само за обучаване на нов ключ.
Ако нямате МАСТЕР-ключ, тогава вече трябва да прибегнете до услугите на МП, които ще ви обучат новия ключ с помощта на компютър.
Това че лампата мига не е притеснително - просто показва момента в който ключа си "разговаря" с компютъра.
Сега видях, че във файла, който Пепи е дал е описано какво означават премигванията и процедурата по обучаване на нов ключ с помощта на МАСТЕРключ.

Ако си направите нов ключ, задължително той трябва да е с вграден чип. След това с помощта на МАСТЕРключа се обучава новия - за процедурата по обучение има тем във форума. МАСТЕР-ключа е червен и се ползва само за обучаване на нов ключ.
Ако нямате МАСТЕР-ключ, тогава вече трябва да прибегнете до услугите на МП, които ще ви обучат новия ключ с помощта на компютър.
Това че лампата мига не е притеснително - просто показва момента в който ключа си "разговаря" с компютъра.


-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
- Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта