Ламбда сонда - циркониева или титаниева?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ламбда сонда - циркониева или титаниева?
Тоя въпрос може би ще е полезен и за други.
Въпросът ми е коя от двете да се купи? Прилики и разлики? За някои от приликите се сещам - служат за едно и също - да измерват количетсдвото кислород в изгорелите газове. Като разлика - явно при едните за елемента на датмика се ползва цирконии, а при другите титан. Обаче кое е по-добре???
Благодаря.
П.П. Въпросът ми изникна четейки това -> http://www.kosser.net/Products/Tomco.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Въпросът ми е коя от двете да се купи? Прилики и разлики? За някои от приликите се сещам - служат за едно и също - да измерват количетсдвото кислород в изгорелите газове. Като разлика - явно при едните за елемента на датмика се ползва цирконии, а при другите титан. Обаче кое е по-добре???
Благодаря.
П.П. Въпросът ми изникна четейки това -> http://www.kosser.net/Products/Tomco.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! за повече инфо виж тук: http://www.clubford.org/portal/content/view/33/95/
ама се чудя едно нещо - или аз съм назад със знанията за изгорелите газове или от Косера наистина са си идиоти (казвам наистина идиоти щото съм работил там и познавам собственика и управителите що за стока са).
Та проблема: На картинка D става на въпрос за силикон в отработените газове??? Някой да знае нещо по въпроса??
ама се чудя едно нещо - или аз съм назад със знанията за изгорелите газове или от Косера наистина са си идиоти (казвам наистина идиоти щото съм работил там и познавам собственика и управителите що за стока са).
Та проблема: На картинка D става на въпрос за силикон в отработените газове??? Някой да знае нещо по въпроса??
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
При такава схема може да се диагностицира катализатора. Линка съм го разучил, но не отговаря на по-горния ми въпрос...ewgeny написа:Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! ....
Благодаря ти. Някой друг с мнение?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
buhap написа:едната беше широколентова 1-5v изходно напрежение и е за новите автомобили

Но коя?
Последна промяна от Любо на 04 яну 2007, 15:27, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта